توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه
توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه را مورد بررسی قرار می دهیم .

خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

شستشو و نگهداری لباس زیر ، اینکه بیشتر در این زمینه بدانید این مطلب به شما هر آنچه لازم دارید را از انتخاب تا نحوه نگهداری لباس زیر زنانه خواهد گفت.در ادامه نکات مهم در این رابطه را بخوانید.

شستشو و نگهداری لباس زیر زنانه

بهتر است لباس زیر را با دست بشویید و در صورت استفاده از ماشین لباسشویی باید آن را بر روی لباس‌ های حساس تنظیم کنید تا بافت لباس آسیب نبیند و عمر آن کوتاه نشود. با توجه به اینکه لباس زیر در تماس مستقیم بدن است در سلامت و بهداشت فردی شما بسیار موثر است و در صورت استفاده نکردن از لباس تمیز دچار عفونت و مشکل خواهید شد.
به همین منظور نیز در کشورهای پیشرفته برای تولید لباس زیر باید استاندارهای خاصی رعایت شود؛ از جمله جنس الیاف، مواد بهداشتی و استاندارد به کار رفته در تولید آن.

استاندارد های شستشوی لباس زیر

  • لباس زیر به دلیل اینکه در معرض دید نیست نباید مورد بی توجهی قرار بگیرد. بد نیست که هر چند وقت یکبار لباس زیر خود را بجوشانید تا کاملا ضد عفونی شود و آلودگی‌های آن از بین برود. اتو کردن پس از شستشو نیز در این امر بسیار موثر خواهد بود.
  • یکی از اشتباهات رایج ما این است که پس از شستن لباس زیر آن را زیر لباس‌های دیگر پهن می‌کنیم تا پنهان باشد اما بهتر است لباس زیر مستقیما در معرض هوا باشد تا خشک شود و ذرات معلقی که جذب خود کرده است در اثر هوا از بین بروند.
  • برای خشک کردن لباس زیر بهتر است که در جای تمیز و ترجیحا به صورت آویزان پهن شوند.
  • اگر بتوانید هر روز لباس زیرتان را بشوئید به سلامت شما کمک بزرگی خواهد شد.

بهترین جنس لباس زیر

جنس دانتل یا اجناسی که دارای انعطاف پذیری خوبی هستند، بهترین جنس و بافت مناسب برای لباس زیر محسوب می‌شوند. لباس زیرهای نخی نیز بسیار مناسب است و اگر پوست شما به برخی از بافت‌ها حساسیت نشان می‌دهد، لباس زیر نخی حساسیت پوستی کمتری را ایجاد می‌کند. برای استفاده بلند مدت از یک لباس زیر توصیه می‌شود که از جنس‌های طبیعی استفاده کنید. لباس زیرهایی که از الیاف و مواد غیر طبیعی مانند پلاستیک تولید شده‌اند باعث اذیت شدن پوست شما می‌شوند.

لباس زیر نایلونی تعریق را بیشتر می‌کند و در نتیجه امکان ابتلا به قارچ پوستی را افزایش می‌دهد. در صورت ابتلا به قارچ پوستی که به شکل دایره‌های قرمز ایجاد و باعث خارش، حساسیت و تورم می‌شود، باید از پمادهای موضعی ضد قارچ، درمان های خانگی برای رفع خارش پوست و در موارد شدیدتر از داروهای خوراکی استفاده کنید. درمان ریشه‌ای بیماری قارچ پوستی ممکن است یک دوره طولانی زمان ببرد، پس با رعایت بهداشت از این مشکلات پیشگیری کنید.

 

توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه
توصیه هایی برای خرید و نگهداری لباس زیر زنانه

خرید لباس زیر مناسب

لباس زیر تاثیر مهمی در ظاهر شما خواهد داشت و اگر سوتین مناسبی را انتخاب نکنید باعث می‌شود که لباس رویی شما هم چندان خوب دیده نشود و بد جلوه کند. خرید لباس زیر در سایز و اندازه مناسب و نحوه نگهداری لباس زیر زنانه تاثیر بالایی در طول عمر و کارکرد آن دارد. اگر لباس زیر خصوصا سوتین مناسبی را انتخاب نکنید علاوه بر اینکه هزینه‌ای را برای خرید آن صرف کرده اید، می‌تواند باعث درد و آزار پوست شما و همچنین ایجاد فشار روی قفسه سینه و مشکلات تنفسی بشود. در نتیجه پس از پوشیدن چنین لباس زیرهایی ممکن است احساس کوفتگی کرده و روی پوستتان قرمزی ایجاد شود. پس سعی کنید این موارد را در هنگام خرید لباس زیر زنانه اعم از شورت، سوتین ، بیکنی ، بادی و زیر پوش در نظر داشته باشید.

لباس زیر زنانه مناسب برای مجالس

سوتین مناسب برای لباس‌های یقه باز یا دکلته بهتر است از جنس دانتل باشند. این جنس از سوتین بهتر روی بدن می‌نشیند و سبب می‌شود که سینه‌های شما خوش فرم‌تر و زیباتر به نظر بیاید. و سوتین‌های ابری و جک دار سینه‌های شما بزرگتر نشان می دهید

تعویض روزانه لباس زیر

برای عوض کردن لباس زیر، فاصله حمام به حمام خیلی دیر است. تعویض روزانه لباس زیر مانع از قارچ و عفونت پوستی و سایر حساسیت‌ها می شود . از محلول‌های ضدعفونی کننده برای پیشگیری از ابتلا به قارچ پوستی استفاده کنید و پس از هر نوبت رفتن به سرویس بهداشتی با دستمال کاغذی خود را خشک کنید زیرا محیط‌ های گرم و مرطوب برای رشد قارچ‌ها ایده آل است.برای بهداشت خود لباس زیر خود را جدا از سایر لباس‌ها بشوئید و آن ها را زیر نور آفتاب خشک کنید که ضد عفونی شود

 

خرید و نگهداری لباس زیر زنانه اگرچه در ابتدا ساده به نظر می‌آید اما نکاتی را به همراه دارد که طول عمر لباس زیرتان افزایش خواهد یافت. اندازه و نوع لباس زیر شما تاثیر زیادی در جلوه و زیبایی لباس‌هایی که به تن می‌کنید دارد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.