۸ ایده جذاب برای داشتن بهترین لباس خواب شیک !؟

۸ ایده جذاب برای داشتن بهترین لباس خواب شیک !؟

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که زیبایی لباس خواب و برتری استایل در زمان خواب به چه کار می آید؟! بر اساس آخرین تحقیقات روانشناختی رضایت افراد از پوشش در حین خواب کیفیت و آرامش اعصاب را به همراه دارد، به علاوه لباس های خواب بر اساس ویژگی های و استاندارد های پوششی تهیه شده اند پس می توان به آرامش دلخواه رسید.

پوشیدن لباس خواب شیک و مناسب نقش موثری در کیفیت خواب افراد خوهد داشت از همین رو خانم ها و آقایان به دنبال محصولاتی هستند که در عین کیفیت و کارایی، زیبایی و شیک بودن و جذابیت ویژه ای به استایل آن ها بدهد. ارائه ایده های جذاب و شیک برای داشتن بهترین لباس خواب از جمله عناوینی است که در این مقاله در اختیار شما قرار گذاشته می شود. همچنین سعی داریم با بیان تفاوت های میان انواع لباس خواب ایرانی و لباس خواب ترک راهنمای مناسبی در اختیار کاربران عزیز قرار دهیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

اهمیت انتخاب لباس خواب برای عروس خانم ها

از دیر باز افراد به پوشیدن لباس مناسب پیش از خواب عادت داشته اند که بر اساس علایم روانشناسی یکی از بهترین عادات انسان ها محسوب می شود چرا که با داشتن استاندارد های ویژه و همچنین پاکیزگی لباس علاوه بر خواب راحت و آسوده سلامت آن ها را نیز تضمین می نماید. گفتنی است که لباس خواب در دسته خرید های ویژه برای جهیزیه هستند که عروس خانم ها با وسواس خاصی آن را انتخاب می کنند. همین امر سبب شده کمپانی های بزرگ و معتبری مانند کمپانی گلپوش ایده های نو برای لباس خواب شیک فعالیت داشته باشند.

لباس خواب شیک

لباس خواب شیک

لباس های خواب فانتزی و عروسکی بیش از دیگر مدل ها توانسته توجه خانم ها مخصوصا تازه عروس ها را به خود جلب کنند. چراکه با داشتن فرم بسیارجذاب و خاص به زیبایی بر روی اندام نشسته و تن خور فوق العاده ای را به ارمغان می آورد. البته ایده های جذاب برای داشتن بهترین لباس خواب شیک به ذهن خلاق و خوش سلیقه طراحان خطور می کند که سبب شده در سال های اخیر شاهد مدل های زیبا از لباس خواب باشیم.

لباس خواب شیک
ایده های جذاب برای داشتن بهترین لباس خواب شیک

آنجل، ان بی بی، جاسمین و ویکتوریا سکرت از محبوب ترین کمپانی ها طراح و تولید کننده شیک ترین لباس های خواب هستند که همه ساله مدل ها و ایده های نویی از ست لباس زیر، شورت و سوتین را به بازار عرضه می نمایند. گاهی ممکن است خانم ها علاقه مند به داشتن ست کاملی از لباس خواب باشند این درحالی است که برخی دیگر به واسطه تنوع طلبی که دارند علاقه مند به داشتن بخشی های متفاوت از لباس خواب با طرح و رنگ مختلف می باشند.

لباس خواب شیک

همین امر سبب شده که کمپانی های مذکور علاوه بر ست کامل لباس خواب، مجموعه هایی از انواع ست های دو تکه، سه تکه و گاهی چهار تکه را روانه بازار فروش نمایند و به این ترتیب با ایجاد حق انتخاب به مشتری علاوه بر جلب رضایت آن ها در زمینه کسب شود بیشتر نیز کوشش کنند.
معرفی ۷ ست لباس خواب شیک و زیبا

تاپ و شلوارک

ایده ای بسیار جالب و جذاب برای فصول گرم سال که طرافداران زیادی دارد، تاپ و شلوارک نمونه ای فوق العاده از لباس های خواب است که با تن خور فوق العاده و ظاهر فریبنده در دسته محبوب ترین و به تبع پرفروش ترین محصولات گلپوش قرار می گیرد. تنوع طرح و رنگ تاپ و شلوارک ها سبب شده که خانم ها علاقه زیادی به این مدل داشته باشند به گونه ای که اگر کمدی پر از تاپ و شلوارک را صاحب شوند باز هم به دنبال مدل های جدید با طراحی متفاوت هستند.

کاستوم کریسمسی مدل victoria704

علاوه بر طرح و رنگ، ویژگی های کیفیتی و همچنین تنوع جنس و مدل از دیگر عواملی است که سبب جذابیت بی اندازه این دسته از مدل های لباس خواب شده است. کمپانی های زیادی در تولید این محصول فعالیت دارند که با به کار گیری پارچه های متفاوت و طراحی های زیبا سعی در جلب نظر بانوان مخصوصا عروس خانم ها دارند.

لباس خواب شیک

تاپ و شلوار

نمونه ای دیگر از لباس های خواب که در دسته راحت ترین محصولات قرار می گیرند، انواع مدل های تاپ و شلوار است که علاوه بر خواب، برای پوشش اوقات فراغت نیز انتخاب ایده آلی می باشد. معمولا در طراحی این محصول گیپور و تور به منظور دیزاین بهتر و زیبا تر استفاده می شود که در نهایت جلوه بسیار شیک و خاص به بلوز شلوار می دهد. تن خور تاپ و شلوارک فوق العاده خواستنی و فریبنده است به گونه ای که می توانید از این محصول در دور همی های دوسته نه نیز بهره برد.

 

لباس خواب تاپ و شلوارک
لباس خواب تاپ و شلوارک

 

بلوز وشلوار زنانه گلپوش مدل victoria665

ساتن، ابریشم، ریون، تور و سایر پارچه های دیگر در تهیه بلوز و شلوار کاربرد دارند و با داشتن الیاف نرم و لطیف خواب راحتی را برای خانم ها به ارمغان می آورد علاوه بر این به دلیل الیاف براق و لخت به زیبایی اندام بانوان را به نمایش گذاشته سبب جذابیت بیشتر آن ها خواهد شد.

لباس خواب شیک

بلوز شلوار

این مدل از لباس های خواب به دلیل داشتن قابلیت ست دونفره یکی از پرفروش ترین محصولات گلپوش می باشد و زوج های جوان می توانند لباس های دو تکه خود را که شامل بلوز شلوار هایی با جنس متفاوت هستند، خریداری نماید. گفتنی است که در طراحی و دوخت این محصول از مغزی دوزی استفاده شده که علاوه بر کیفیت دوخت، سبب زیبایی بیشتر لباس می شود. معمولا دم پا، سر آستین، در جیب و یقه سجاف آن با مغزی دوزی متضاد جلوه بهتری به لباس می دهد.

بلوز و شلوارک برند گلپوش مدل victoria333

قیمت این محصول با وجود ست دونفره بسیار به صرفه تر از دیگر لباس های خواب است و زوجی می توانند با خرید ست بلوز شلوار استایل شیک را برای خود به ارمغان آورند. از کاربرد های اساسی این محصول می توان به استفاده در کلیپ های فرمالیته و ست ساقدوش اشاره کرد.

پیراهن

این لباس مخصوص خانم ها است به همین دلیل در طراحی آن از مدل های عروسکی و فانتزی استفاده شده. گاهی ممکن است دارای برش هایی زیر سینه باشد که برای دیزاین شیک تر از تور و گیپور استفاده می شود. به طور عمده در تهیه پیراهن های مخصوص خواب از جنس ساتن ابریشم، ساتن سیلک و حتی مخمل نیز بهره برده می شود همین امر سبب شده که در دسته پر طرافدار ترین لباس های خواب قرار بگیرد، قد کوتاه این مدل از لباس های خواب معمولا تا روی ران است که گاهی با داشتن چاک هایی که با مروارید و نگین دیزاین شده اند سبب جذابیت و فریبندگی بیشتر می شود.

لباس خواب ساتن
لباس خواب ساتن

 

ست کامل لباس خواب گلپوش

این مدل از لباس ها به دلیل داشتن ظاهر فوق العاده شیک و زیبا قابلیت استفاده در میهمانی های نیمه رسمی مانند دور همی یا تولد را نیز فراهم می نماید و این قابلیت را مدیون استفاده از ساتن ابریشم با طرح های آنتیک می باشند.

ربدوشامبر

یکی از زیبا ترین لباس های خواب، مربوط به مدل های مختلفی از ربدوشامبر است که با داشتن طراحی شیک و زیبا قابلیت ست کردن با سایر لباس های خواب را فراهم نموده است، گفتنی است که این مدل گاهی با خز و گیپور ترکیب شده و سبب جذابیت بیشتر لباس خواب شیک می شود البته تنوع مدل و رنگ این محصول سبب شده که بتوان آن را با سایر لباس ها ست کرد همچنین به عنوان یک لباس راحتی در منزل و یک لباس کاملا فانتزی در میهمانی ها مورد استفاده قرار دهید.

روبدوشامبر زنانه مدل victoria229

ربدشامبر ها مدل مختلفی دارند که طراحی خاص هر یک مختص به کمپانی تولید کننده می باشد، البته لازم به ذکر است که این محصول نیز همچون بلوز شلوار قابلیت ست کردن دو نفره را برای زوجین فراهم می نماید از این رو جزو یکی از خرید های اصلی عروس خانم ها قرار دارد. از متفاوت ترین مدل های ست شده می توان ترکیبی از ربدشامبر های بلند ساتن ابریشم به همراه ست لباس زیر عنوان نمود که با تن خور عالی، اندام خانم ها را به زیبایی هرچه تمام تر به نمایش می گذارد.

چشم بند

بدون شک چشم بند ها یکی از محصولات اصلی در ست لباس خواب شیک محسوب میشوند. چشم بند را معمولا از جنس ساتن ابریشم نرم و لطیف تولید میکنند که با راحتی و لطافت و نرمی ، خواب راحتی را برای شما به ارمغان بیاورد. چشم بندها را در رنگ بندی مختلف تولید میکنند که در لینک زیر میتوانید پرفروش ترین چشم بندهای تولید شده از ساتن ابریشم درجه یک را مشاهده و خریداری بفرماید.

ست چشم بند و کیسه هدیه برند گلپوش مدل victoria554

ست شورت و سوتین

مدل های قدیمی را فراموش کنید، ست شورت و سوتین در طراحی های کاملا متفاوت از آن چه که در ذهن شماست به بازار عرضه شده اند که با داشتن طراحی خاص و مدل های جذاب توانسته اند جایگاه پرفروش ترین های لباس خواب زنانه را به خود اختصاص دهند، گفتنی است که این محصول نیز با استفاده از پارچه های مختلف دوخته می شود که با داشتن تنوع رنگی بالا توجه خانم های زیادی را به خود جلب نموده است.

شورت ساتن زنانه مدل victoria440

این محصولات می توانند از جنس ساتن و مخمل باشند که با داشتن الیاف نرم و براق جلو و نما خاصی به اندام خانم ها می دهد البته استفاده از نخ پنبه ای نیز سبب راحتی زیادی این محصولات خواهد شد از این رو معمولا انتخاب اول خانم ها در فصول گرم سال می باشد، گفتنی است که می توانید ست شورت و سوتین را همراه با یک روبدوشامبر استفاده نمایید تا با تن نمایی بیشتر، جذابیت ویژه ای به اندام خود بدهید.

در پایان لازم به ذکر است که محصولات فوق می توانند در قالب یک پک چند تکه به فروش برسد و همچنین بر اساس سلیقه نیز می توانید مدل های دو یا سه تکه را خریداری نموده تا ست لباس خواب شیک خود را کامل و از آن ها نهایت استفاده را ببرید. تنوع طرح و رنگ انواع لباس های خواب شیک را می توانید در فروشگاه گلپوش مشاهده کنید و از مدل های خاص و منحصر به فرد آن لذت ببرید. امید بر آن است که مطالب عنوان شده نقش موثری در خرید لباس خواب زنانه و مردانه داشته باشد، از همراهی شما سپاس گزاریم.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.