آموزش دوخت شورت مردانه پادار 1

آموزش دوخت شورت مردانه پادار 1

آموزش دوخت شورت مردانه

در این مقاله آموزش دوخت شورت مردانه پادار 1 را باهم آموزش میبینیم که بسیار کاری مقرون به صرفه و آسان و لذت بخش است.

مرحله اول

۱ به ۲ برابر با ۲۰ تا ۳۰ سانت ، برای سایز نرمال مردانه ۲۰ تا ۲۲ سانت کافیه

۱ به۳ برابر با ۳۴ سانت

از ۳ به چپ عمود کنید و ۲۹ سانت به چپ بروید نقطه ۴ و از ۲ هم ، ۰/۵ سانت بالا بروید نقطه ۵ و خط کمر رو کمی هلال رسم کنید و از نقطه ۵ یه ۴ هلال پهلوی الگو رو رسم کنید .

 

مرحله دوم

از ۳ یک سانت زیر رفته نقطه ۶ و از محل۳   اول ۷/۵ به چپ رفته و از ۷ عمود ۷ سانت پایین رفته نقطه ۸ و از ۴ را در پهلو ۱ سانت بالا رفته تا نقطه ۹ و آن را به ۸ وصل کنید

۶ را به ۸ وصل کنید ، و از ۶ روی این خط ۴ سانت داخل شده تا ۱۰

و از ۱۰ اول ۲ سانت داخل شده تا نقطه ۱۱

حالا از ۶ به ۱۱ و ۸ هلال رسم کنید

الگوی پشت ما اماده اس .

مرحله سوم

۱۲ دو خط به هم عمود کنید و به سمت راست ۱۹ سانت بروید نقطه ۱۳ و بعد عمود ۳۴ سانت پایین بروید نقطه ۱۴

۱۴ هم ۲۴ سانت به راست بروید نقطه ۱۵ .

مرحله پنجم

 ۱۲ حدودا ۷/۵ سانت داخل شوید نقطه ۱۶

نقطه ۱۶ را به سمت پایین عمود کنید

۱۳ اول ۰/۵ سانت بالا بروید نقطه ۱۷

۱۲ هم ، ۱ سانت پایین رفته نقطه ۱۸

۱۷ به ۱۸ با هلال ملایم وصل کنید

۱۵ در پهلو ۰/۵ سانت بالا رفته نقطه ۱۹

حالا از  ۱۷ به ۱۹ با هلال نرم وصل کنید

۱۵ اول ۲۱ سانت به سمت چپ رفته نقطه ۲۰

۲۰ هم ، ۱ سانت پایین رفته نقطه ۲۱

و در آخر ۱۹ به ۲۱ هلال وصل کنید .

مرحله ششم

 ۱۴ حدودا ۱۲ سانت بالا رفته نقطه ۲۲

۲۲ به خط ابی عمود کنید

روی این خط  ۲۲ حدودا ۷ سانت داخل شده ۲۳

گونیا رو بزارید روی عدد ۲۱ و ۷ سانت بالا بروید ۲۴

حدودا در ۱/۲ خط ۱۶ به ۲۳ نیم سانت داخل شدل ۲۵

از نقطه ۱۶ به ۲۵ ، ۲۳ ، ۲۴ هلال وصل کنید

الگوی پهلوی جلو ما کامل شد .

رسم تکه وسط شورت

لینک الگوی مایو زنانه حتما ببینید.

از نقطه ۲۶ حدودا ۲/۵ سانت بالا بروید نقطه ۲۷نقطه ۲۷ رو به ۱۴ وصل کنید

از ۱/۲ نقطه ۲۷ تا خط افقی ابی رنگ ۰/۵ سانت داخل شده نقطه ۲۸ و حالا از نقطه ۲۳ به ۲۸ و ۲۷ هلال وصل کنید

دقت کنید هلال ۲۳ به ۲۸ به ۲۷ باید با هلال ۲۳ به ۲۴ برابر باشد ، چون بعدا به این قسمت دوخته می شود

از نقطه ۲۷ چهار سانت داخل شده نقطه ۲۹

نقطه ۲۹ رو به صورت هلال نرم به ۲۲ وصل کنید

۲۲، ۱۴ ، ۲۹ به صورت پنس دوخته می شود

خب تکه وسط شورت رو از روی الگو کپی کنید

الگوی ما کامل شد.

 

چرا شورت بپوشیم؟

شورت در دسته‌بندی لباس‌های زیر قرار می‌گیرد و افراد زیادی از آن استفاده می‌کنند‌. انواع شورت مردانه چیست؟

و ما در این مقاله به شما دوستان عزیز آموزش دوخت شورت مردانه پادار 1 را آموختیم

با دانستن عوارض عدم استفاده از شورت مردانه، فواید استفاده از آن نمایان می‌شود. در خصوص توضیح بیشتر در مورد شورت مردانه شیک و انواع شورت مردانه بهتر است به فلسفه استفاده از شورت اشاره کنیم. انسان‌ها همواره از نقاط حساس بدن خود مراقبت می‌کردند.

با توجه به این توضیح می‌توان گفت که وظیفه اصلی انواع شورت مردانه این است که از نواحی حساس مردان محافظت کند. از دیگر فواید استفاده از شورت مردانه نظیر بهترین شورت نخی مردانه می‌توان به این مورد اشاره کرد که با جذب رطوبت و ترشحات این ناحیه سبب خشک نگه داشتن آن می‌شود.

برای توضیح بیشتر در این مورد می‌توان یک مثال آورد. به عنوان مثال شما برای رفتن به محل کار خود از شلوار جین استفاده می‌کنید. شورت مردانه شیک یک راه ایده‌ال برای خشک نگه داشتن نواحی حساس بدن است.

تنوع شورت مردانه

در خصوص شورت و اهمیت استفاده از آن بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که شورت مردانه از جمله لباس‌های زیری است که از تنوع بالایی برخوردار می‌باشد. مطمئنن اسم شورت‌های مردانه را شما هم شنیده‌اید. در این مقاله با ما همراه باشید تا با اسم شورت‌های مردانه و خصوصیات هر یک از آن‌ها بیشتر آشنا شوید. در این بین بهترین شورت نخی مردانه هم طرفداران خاص خود را دارد.

عکس شورت مردانه جزو کالاهای پرمصرف اما کم تنوع است. گرچه در این سری پوشینه نیز انواع مختلفی وجود دارد که سلیقه‌های متفاوت را تأمین کند، اما شورت مردانه به‌اندازه انواع زنانه این کالا متنوع نیست. البته این عدم تنوع بیشتر در مورد تزئینات، رنگ‌بندی و طرح‌هایی است که در تولید شورت‌های زنانه به کار می‌رود.

تنوع شورت مردانه

شورت‌ های مردانه از نظر مدل برش و دوخت متنوع هستند. چرا که ویژگی‌های اندام از نظر سایز کمر، باسن و ران‌ها به‌شدت در انتخاب نوع شورت مردانه تأثیر گذارند. به طور مثال مردانی که ران‌های پهنی دارند یا عموماً شلوارهای تنگ می‌پوشند، نمی‌توانند شورت پادار مردانه اسپرت که به شورت باکسر Boxer هم معروف هستند، به تن کنند. برای این تیپ از اندام‌ها شورت‌های اسلیپ مردانه مناسب‌تر است.

از طرف دیگر به لحاظ فیزیک بدنی و آلت تناسلی آقایان به خانم‌ها متفاوت است، به نسبت نحوه طراحی و شکل ظاهری شورت‌های هر یک از آن‌ها نیز با هم فرق می‌کند. بنابراین در زمان انتخاب و خرید شورت مردانه اسپرت دقت کنید که شورت از لحاظ اندازه، نحوه طراحی، الیاف و جنس پارچه متناسب با معیار‌های شما باشد. در غیر این صورت با استفاده از شورت مردانه شیک و اسپرت نامناسب دچار مشکل خواهید شد و می‌بایست سریعاً نسبت به تعویض آن اقدام کنید. از بین شورت‌های مردانه موجود در بازار می‌توان به شورت‌های نانو، گیاهی، فانتری، کشی و … اشاره کرد.

با انواع لباس زیر مردانه بیشتر آشنا شوید

لباس زیر مردانه انواع مختلفی دارد که فراوان‌ترین و معمول‌ترین مدل‌های آن عبارت است از:

شورت مردانه اسلیپ (Brief):

یکی از انواع شورت مردانه، شورت اسلیپ است که در بین مدل‌های متنوع لباس زیر مردانه بیشترین استاندارد را دارد. شورت اسلیپ مردانه پادار نبوده و پوشش کاملی را به فرد ارائه می‌دهد. اگر از شلوارهای جین و چسبان استفاده می‌کنید، بهتر است در بین انواع لباس زیر مردانه، شورت اسلیپ را انتخاب و خریداری نمایید؛ چراکه تنخور آن نسبت به دیگر مدل‌ها جاذب‌تر و فیکس‌تر است. برای خرید شورت اسلیپ مردانه اقدام نمایید.

⦁ شورت مردانه باکسر (Boxer):

در میان انواع شورت های مردانه، شورت باکسر یا همان شورت پادار بسیار آزادتر و راحت‌تر بوده و برای افرادی مناسب است که می‌خواهند لباس زیرشان آزاد و گشاد باشد. اگر از شلوارهای پارچه‌ای و گشاد استفاده می‌کنید، بهتر است شورت مردانه پادار را بخرید؛ چراکه این مدل احساس راحتی و خنکی را برای شما به وجود می‌آورد.

⦁ شورت مردانه نیم پا (Boxer Brief):

شورت‌های مردانه نیم پا در واقع ترکیبی از دو شورت پادار و اسلیپ هستند که راحتی بسیار خوبی را برای افراد فراهم می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که معمولاً دچار عرق سوز شدن در ناحیه ران‌ها می‌شوید، بهتر است از شورت‌های مردانه نیم پا استفاده نمایید.

⦁ شورت مردانه پادار اسپرت:

شورت‌های پادار اسپرت در بین انواع مدل شورت مردانه برای استفاده روزانه افراد بسیار مناسب بوده و دارای مدل‌های گشاد تا چسبان هستند و شما می‌توانید بر اساس سلیقه و فرم بدنتان یک نمونه از آنها را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله میتوانید با آموزش دوخت شورت مردانه پادار 1 با ما همراه باشید.

⦁ شورت مردانه پشت باز:

ز جمله ویژگی‌های بارز شورت مردانه پشت باز می‌توان به تهویه خوب و کشسانی بالا اشاره نمود. این محصول برای استفاده در مناطق گرم و شرجی مناسب است و مانع از ایجاد تعرق شدید، عرق سوز و انواع باکتری و قارچ‌های پوستی می‌شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر در مناطق گرمسیر و شرجی کشور زندگی می‌کنید و یا مشغول به کار هستید، حتماً از این محصول استفاده کنید.

شورت مردانه فانتزی:

اگر چه شورت‌های فانتزی مردانه تنوع بسیاری در طراحی لباس زیرهای مردانه به وجود آورده‌اند، اما کاربرد روزانه ندارند و به هیچ عنوان نمی‌توان آنها را جایگزینی برای شورت‌های مردانه اسلیپ، باکسر و پادار دانست.

برای یادگیری دوخت انواع سوتین و لباس خواب و گن با ما همراه باشید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.