انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

 انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی
انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

هنگام خرید انواع سوتین بهتر است با نمونه‌های دیگری از این نوع لباس زیر آشنا شوید. شاید در بین مدل های درخواست شده شما مدلی را مشاهده کنید که برایتان مناسب‌تر باشد. پس در ادامه بهتر است با نمونه های مختلفی از سوتین‌های مجلسی آشنا شوید تا بتوانید در زمان خرید انتخاب درستی داشته باشید.

خرید انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

انواع سوتین های زیبا با طیف گسترده‌ای از رنگ و مدل، در کارگاه‌ها تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ما در این مقاله نام چند نمونه از پرکاربردترین سوتین‌های دخترانه و زنانه مخصوصا شورت و سوتین مجلسی را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع سوتین

سوتین بالکنی

یکی از انواع سوتین که سینه‌ها را به طرف بالا کشانده و حالت گردی در آن‌ها ایجاد می‌کند، سوتین‌های بالکنی می‌باشد‌. معمولاً بندهای این نوع لباس زیر در فاصله‌ای دورتر از سوتین‌های ساده قرار دارد، همچنین کاپ آن نیز کوتاه‌تر از سایر سوتین‌ها می‌باشد. به همین دلیل این مدل لباس زیر برای لباس های یقه باز گزینه بسیار مناسبی است؛‌ البته فراموش نکنید که سوتین بالکنی برای سینه‌های کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی
انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

انواع سوتین باندو

این نوع لباس های زیر فاقد هر نوع بند و قفل هستند‌. در حقیقت سوتین‌های باندو شبیه به تاپ های دکلته ای می‌باشند که حالتی نیم تنه دارند، معمولاً این مدل سوتین مجلسی برای دختران جوان با سینه‌های کوچک مناسب هستند.

سوتین برلت

سوتین‌های برلت فاقد هر نوع پد، فنر و قفل هستند. اغلب در بین انواع سوتین مجلسی این نمونه لباس زیر، شباهت زیادی به کراپ تاپ دارد، ناگفته نماند که سوتین‌های برلت بیشتر حالت راحتی دارند. بنابراین خانم های سن بالا که دارای سینه‌های کوچکی هستند می‌تواند متقاضی استفاده از این نوع لباس های زیر در مجالس مختلف باشند.

انواع سوتین کانوِرتیبِل

این نمونه لباس های زیر دارای طراحی خاصی هستند، بنابراین می‌توان از آن‌ها به صورت بدون بند و حالت های بند دار استفاده نمود.

سوتین جلو باز

جالب است بدانید که برخی از انواع سوتین مجلسی به صورت جلو باز هستند. این نوع لباس زیر اگر چه تنوع زیادی ندارد؛ ولی غالباً استفاده از آن‌ها بسیار آسان است؛ چون بستن قزن های آن از جلو قطعاً راحت‌تر خواهد بود.

سوتین پوش آپ

یکی دیگر از انواع سوتین مجلسی که به لیفت آپ شهرت دارد، سوتین پوش آپ است. عمدتاً این نوع سوتین‌ها سینه‌ها را تا حد زیادی به هم نزدیک می‌کند و شکاف بین سینه‌ها را از حالت عادی عمیق‌تر نشان می‌دهد، معمولاً پد داخل سوتین‌های پوش آپ از نوع فومی یا ژله ای می‌باشد‌.

انواع سوتین پددار

سوتین‌های پددار نوعی لباس زیر جیب دار است که مانع از دیده شدن نوک سینه‌ها می‌شود. اغلب این نوع سوتین‌ها دارای پد اضافه هستند که پد آن‌ها قابلیت جا به جایی دارد، همچنین سینه‌ها را پرتر از حالت طبیعی نشان می‌دهد.

سوتین تی شرت

سوتین‌های تی شرتی به دلیل اینکه هیچ نوع درز و دوختی ندارد، بنابراین در بین انواع سوتین مجلسی بهترین گزینه برای کسانی است که لباس های چسب می‌پوشند. اغلب این نوع سوتین‌ها پد دارند؛ ولی مهم‌ترین مشخصه آن بدون درز و دوخت بودن آن می‌باشد.

 انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی
انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

انواع سوتین بدون بند

سوتین‌های دکلته هیچ نوع بند شانه‌ای ندارند، معمولاً لبه های داخلی کاپ ها دارای لایه های سیلیکونی هستند. در بین انواع سوتین مجلسی این نمونه سوتین‌ها بیشتر کاربرد دارند؛ چون بیشتر لباس های مجلسی یقه باز هستند.

سوتین پلانج

این نوع لباس زیر تنها یک سوم سینه را پوشش می‌دهد. از طرفی می‌تواند شکاف بین سینه‌ها را بیشتر از حالت عادی نمایان کند.

سوتین چسبی

سوتین‌های چسبی بهترین لباس زیر مجلسی برای پیراهن های پشت باز می‌باشد. این نوع سوتین‌ها هیچ نوع بندی ندارند. در واقع دارای دو عدد کاپ است که یک لایه چسبی ناز‌ک درون آن قرار دارد. بنابراین به راحتی به سینه‌ها چسبیده و سفت آن‌ها را سر جای خود نگه می‌دارد.

سوتین شیردهی

گاهی اوقات خانم های شیرده در زمان پوشیدن پیراهن های مجلسی و شیردهی فرزند خود دچار مشکل می‌شوند. به همین دلیل با خرید سوتین شیردهی مجلسی می‌توانید پوشیدن هر نوع لباس مجلسی را تجربه کنید و به راحتی کاپ سوتین را باز کرده و فرزند خود را شیر دهید.‌

 انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی
انواع سوتین مخصوص لباس مجلسی

سوتین کوچک کننده

یکی از جالب ترین لباس زیری که در بین انواع سوتین مجلسی دیده می‌شود سوتین‌های کوچک کننده هستند. معمولاً این نوع سوتین‌ها حجم سینه‌ها را جمع تر از حالت طبیعی نشان می‌دهد.

سوتین گردنی

این نوع لباس زیر دارای یک بلند نسبتاً بلند است که در پشت گردن قرار می‌گیرد.

سوتین فنر دار

این نوع سوتین حالت شکیلی دارد و اغلب برای سینه‌های بزرگ مناسب است. این نوع سوتین لباس‌های مجلسی را بسیار خوش فرم نشان می‌دهد.

انواع سوتین اسفنجی

یکی از زیباترین سوتین‌های مجلسی که اغلب طرفداران زیادی دارد سوتین اسفنجی است. معمولاً این نوع سوتین‌ها در حالت اسفنجی فشرده و ابری استفاده می‌شوند. همچنین در مدل های جکدار گزینه مناسبی برای حضور در مجالس مختلف می‌باشند.

سخن پایانی

اگر تمایل دارید تا در مجالس مختلف، استایل زیبایی داشته باشید، بهتر است متناسب با اندازه و فرم سینه‌های خود از بین انواع سوتین مجلسی یا ست لباس زیر بهترین نمونه را انتخاب کنید. البته سعی کنید طرح و رنگ سوتین خود را متناسب با نوع لباس مجلسی خود تهیه نمایید تا بتوانید در مهمانی‌ها و مراسم های مختلف با فوق‌العاده‌ترین اندام و سینه‌های جذاب حضور پیدا کنید.

همیشه نوعی لباس زیر را انتخاب کنید که با لباس خواب شما همخوانی داشته باشد

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.