بستن سوتین در هنگام خواب چه عوارضی دارد؟

بستن سوتین در هنگام خواب چه عوارضی دارد؟

بستن سوتین در هنگام خواب چه عوارضی دارد؟

بستن سوتین در هنگام خواب چه عوارضی دارد؟

عده‌ای عقیده دارند بستن سوتین در خواب باعث خوش فرم شدن سینه می‌شود و در مقابل عده‌ای عقیده دارند مضرات بستن سوتین در هنگام خواب زیاد است و شب‌ها باید بدون سوتین خوابید، حتی این ادعا را از جنبه علمی نیز بررسی کرده‌اند، در این مقاله از فروشگاه اینترنتی لباس زیر گلپوش به بررسی فواید نبستن سوتین در خواب و عوارض بستن سوتین در هنگام خواب خواهیم پرداخت.

"<yoastmark

علت استفاده از سوتین (سینه بند) چیست؟

سوتین بر نحوه ایستادن و صاف شدن ستون فقرات و جلوگیری از قوز نیز تاثیر دارد. اما این موضوع باعث نمی‌شود که سوتین را به صورت ۲۴ ساعته بر تن داشته باشید. اما احتیاط شرط عقل است و بهتر است ساعاتی را سینه ها بدون سوتین بگذارنند.

 

چرا هنگام خواب سوتین نبندیم؟

به جز سوتین‌ و شورت های نخی ساده، دیگر سینه بندها از اجزا و مواد مختلفی مانند اسفنج‌ها، فنرها و پارچه‌هایی مانند گیپور تشکیل شده اند که باعث سوزش و خارش در پوست سینه می شوند و این موضوع زمانی تشدید می‌شود که شما دارای پوستی حساس باشید.

از سوتین های نخی راحت و ساده که در ساخت آنها از پلاستیک استفاده نشده است هنگام خواب استفاده کنید

بی حرکت ماندن بدن باعث سرعت جریان خون کاهش می یابد اختلال در خون‌رسانی به ناحیه سینه می شود و همین امر موجب ایجاد مشکل در عملکرد غدد لنفاوی خواهد شد

درست همانگونه که خوابیدن بدون سوتین هیچ مزیت عمده ای ندارد، به همین ترتیب خوابیدن با سوتین هم هیچ گونه عوارض نگران کننده ای ندارد.

ملاتونین هورمونی است که به تنظیم چرخه خواب و بیداری کمک می کند. کاهش ملاتونین می تواند بر کیفیت خواب تأثیر بگذارد. بنابراین اگر تصمیم دارید با سوتین بخوابید، بهتر است از سوتین های آزاد، نرم و انعطاف پذیرتر استفاده کنید.

محکم بودن بیش از حد بندهای سوتین نیز ممکن است روی شانه ها تاثیر بگذارد. بندهای سوتین یکی از اصلی ترین تکیه گاه های پستان ها است. فشار بندهای سوتین بر روی شانه ها در طول سال های طولانی می تواند باعث ایجاد شیار دائمی در بافت نرم شانه ها شود

 

 

فواید نبستن سوتین هنگام خواب چیست؟

خوابیدن بدون سوتین و پوشیدن لباس خواب مناسب دارای مزایای بسیاری است که بسیاری از زنان آن را تجربه کرده اند. همچنین از فروشگاه های معتبری چون گلپوش، که کیفیت محصولاتشان بالا و تضمینی است با خیال راحت انواع ست لباس زیر، مایو، بیکینی، کاستوم و…را خریداری کنید.

تمرینات مربوط به تقویت عضلات سینه عبارتند از:

  • پرس سینه
  • شنا سوئدی
  • ورزش با دمبل
  • حرکت تی پلنک
  • انقباض قفسه سینه
  • پرواز قفسه سینه با دمبل

 

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.