جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک

جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک

جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک

یکی از شورت های فانتزی که تمام افراد اعم از آقایان، خانم‌ها و بچه‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند شورت لامبادا در طرح و رنگ های مختلف است. اما خوب است بدانید که این نمونه شورت ها بیشتر در بین خانم‌ها کاربرد دارد. ولی برخی آقایان شیک پوش هم تمایل زیادی به استفاده از این نوع شورت های جذاب دارند. فراموش نکنید که به مدت طولانی نمی‌توان از این نمونه شورت ها استفاده کرد، بلکه تنها در برخی مواقع خاص این نوع شورت های فانتزی به کار می‌روند.

شورت لامبادا چیست؟

شورت فانتزی لامبادا یک نمونه شورت با طراحی خاص است که بسیار جذاب و زیبا می‌باشد. این نوع شورت ها ضمن زیبایی فوق‌العاده نیز بسیار تحریک کننده هم هستند، اسم دیگر شورت لامبادا نام هایی از قبیل:

شورت لامبادایی
لامبادا زنانه
لامبادا مردانه
شورت لامباده زنانه
شورت زنانه لامبادا

جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک
جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک

می‌باشد. بهترین زمان برای استفاده از این نوع لباس زیر زمانی است که شما شلوارهای جذب می‌پوشید. چون در بیشتر مواقع لبه های شورتتان از زیر شلوار کاملاً مشخص است و یک حالت برجستگی دارد.

ویژگی های شورت لامبادا اسپرت

یک شورت مرغوب با طراحی مناسب باید دارای ویژگی های زیادی از قبیل ذیل باشد:

کمر کشی
پارچه های نرم و لطیف مانند پارچه های پنبه ای
کشسانی مطلوب
بدون زبری و حساسیت
دارای طرح های جذاب
مقاوم در برابر شستشو و حرارت آب
دارای گیپور و تور نرم بدون ایجاد خارش پوست

جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک
جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک

بنابراین افرادی که تمایل دارند برای همسر خود ست لباس زیر مناسبی را تهیه کنند، می‌توانند طرح های مختلفی از شورت‌های لامبادا را در رنگ های متنوع انتخاب کنند چرا که تحریک کننده‌ترین شورت هایی است که هر زن و یا مرد می‌تواند استفاده نماید. البته برای جلوگیری از ایجاد عفونت در دستگاه تناسلی حتماً به جنس شورت توجه داشته باشید. بهتر است لباس زیر انتخاب شده شما از درصد بالایی الیاف گیاهی مانند پنبه تهیه شده باشد. سعی کنید همیشه به دنبال برندهایی باشید که درصد کمی از جنس‌های مصنوعی و الیاف پلاستیکی در آن‌ها به کار رفته است.

شیک ترین شورت زنانه و مردانه

شما به عنوان یک خانم یا آقا باید به شدت در خرید لباس زیر حساسیت به خرج دهید؛ زیرا در رابطه زناشویی داشتن یک لباس زیر شیک مخصوصا سوتین و شورت بسیار حائز اهمیت است، از طرفی ضمن زیبایی لباس زیر باید مدل هایی را انتخاب کنید که در اثر تماس با دیگران باعث آزار آن‌ها نشود. پس سعی کنید از خرید شورت های نگین دار یعنی با اکسسوری های اضافه که اغلب با فلزهای تیزی به شورت متصل شده‌اند خودداری کنید. معمولاً شورت لامبادا زنانه شیک باید از جنس پارچه های نرم و لطیف و نهایتاً از جنس گیپور باشد. امروزه بیشتر آقایان و خانم‌ها تمایل دارند برای ایجاد شور و نشاط در رابطه زناشویی خود طرح های جالبی از این شورت ها مثل طرح لب، طرح فیل، طرح گل و کاستوم ها و غیره استفاده کنند.

جذاب ترین شورت زنانه و مردانه

شاید برایتان جالب باشد که با پوشیدن لباس های زیر تحریک کننده و جذاب می‌توانید همسرتان را تحریک جنسی کنید. با استفاده از انواع لباس زیرهای شیک این امکان وجود دارد تا علاقه همسرتان را به خود بیشتر کنید. با کمی ابتکار عمل به سراغ طرح ها و رنگ های جذاب بروید. سعی کنید با پوشیدن شورت لامبادا بنفش، قرمز، مشکی و… یک رابطه جنسی مطلوبی را میان خود و همسرتان تجربه کنید.

جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک
جدیدترین مدل های شورت لامبادا زنانه و مردانه شیک

خرید جدیدترین مدل های شورت فانتزی لامبادا

هنگام خرید شورت لامبادا زنانه و مردانه حتماً به جنس شورت توجه کنید. امروزه در بین طیف گسترده‌ای از جنس های متنوع معمولاً شورت های نخی، شورت های گیاهی و تعدادی از شورت های لاتکس دارای بهترین جنس هستند. البته فراموش نکنید که شورت های لامبادا در هر طرح و رنگی که باشند به دلیل عدم استانداردهای طراحی نمی‌توانند به صورت روزانه و مداوم استفاده شوند. چون بیشتر افراد در زمان استفاده از این مدل لباس های زیر حس راحتی و خوبی ندارند. اما چنانچه شما از پوشیدن شورت های لامبادا هیچ احساس بدی ندارید می‌توانید در تمام طول روز این نمونه لباس های زیر خاص مصرف کنید و همیشه برای همسر خود جذاب و زیبا باشید.

سخن پایانی

اگر تمایل زیادی به این موضوع دارید که برای همسر خود جذاب و زیبا باشید حتماً خرید انواع شورت لامبادا را فراموش نکنید. این نمونه لباس های زیر به دلیل داشتن الگوی خاصی که دارند بسیار تحریک کننده هستند. از طرفی امروزه تنوع زیادی در طرح های زنانه و مردانه این نوع شورت ها ایجاد شده است. جالب اینکه خانم‌ها می‌توانند برای جذابیت بیشتر شورت های لامبادا را به صورت ست سوتین و شورت تهیه کنند، مطمئن باشد که تولید کنندگان لباس زیر با اجرای طرح و رنگ های مختلف می‌تواند رضایت هر نوع سلیقه ای را به دست آورند، تنها کافیست تا شما جذابیت و زیبایی را برای خود انتخاب نمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.