سوتین پلانج؛ ویژگی، عوارض، فواید استفاده از این سینه بند

سوتین پلانج؛ ویژگی، عوارض، فواید استفاده از این سینه بند

سوتین پلانج چیست؟

سوتین های پلانج یا غوطه وری، نوعی سوتین فرم دهند است که کاپ های کشیده و ظاهری گرد دارند.این نوع لباس زیر؛ شکاف V مانندی را ایجاد می کنند که خط سینه را در نهایت زیبایی نشان می دهند.

حتما برایتان اتفاق افتاده که در یک مهمانی دعوت شده اید و لباس زیر مناسبی؛ برای پیراهن و یا لباس مجلسی محبوب خود پیدا نکرده اید، در نتیجه از پوشیدن لباس زیبای خود منصرف شده اید. سوتین پلانج یا سوتین غوطه وری؛ نوعی سوتین زنانه، مناسب برای پوشیدن از زیر لباس های مهمانی که یقه بازی دارند است. طراحی سینه بند پلانج به گونه ای است که؛ علاوه بر لیفت سینه به سمت بالا، خط سینه را هم به زیبایی نشان می دهد، بدون اینکه جزئی از کاپ سوتین از روی لباس قابل مشاهده باشد. در این مقاله علاوه بر آشنایی شما با سوتین پلانچ؛ شما را با فواید، مضرات و کاربرد های استفاده از این لباس زیر زنانه آگاه می کنیم.

سوتین پلانج یا سینه بند فرم دهنده
سوتین های جلو باز یا همان پلانج؛ سینه ها را بالا کشیده و خوش فرم تر نشان می دهند.

سینه بندهای پلانج نسبت به سوتین های بالکنی پوشش دهی کمتری دارند؛ اما طیف وسیعی از سوتن های پلانج از پشتیبانی و لیفت دهی(بالا بردگی) بالایی برخوردار هستند. اگر این نوع از سوتین، در سایز درست و مناسب خود خریداری شود نباید سینه شما از فنجان سینه بند خارج شود.

سوتین های غوطه وری به صورت پد دار و بدون پد از جنس ساتن، دانتل و…در بازار موجود هستند. برای مشاهده و خرید شیک ترین مدل های لباس زیر به این صفحه مراجعه بفرمایید.

وجه مشترک همه سینه بندهای غوطه وری؛ قسمت جلویی و شکل ظاهری آنهاست که هر چه کاپ های این نوع سوتین به سمت پایین می آید کشیده تر شده و فاصله دو کاپ از هم بیشتر می شود.

* ست لباس زیر و بادی زنانه *

فواید استفاده از سوتین پلانچ چیست؟

سوتین های پلانج، حتی برای کسانی که سینه های بزرگی دارند پشتیبانی خوبی انجام می دهند.
لباس زیر پلانج؛ ظاهری V مانند به فرم سینه ها می دهند، که باعث می شود خط سینه جلوه فوق العاده زیبایی پیدا کند.
فنجان های زاویه دار این نوع سوتین باعث می شوند که براحتی از زیر لباس های یقه باز (V و U شکل) پوشیده شوند، بدون اینکه کوچکترین دیدی از روی لباس شب داشته باشند.
برای افرادی که از سوتین های فنر دار فراری هستند؛ سوتین پلانج یک انتخاب منحصر به فرد است. به این دلیل که در سینه بندهای غوطه وری، بجای اینکه سیم از پهلو تا قفسه سینه شما امتداد داشته باشد، سیم این نوع از سوتین، کوتاهتر است و فقط در قسمت قفسه سینه وجود دارد. همین موضوع، باعث می شود سوتین فنر دار پلانج، مانع از زخم و خراش و یا فرورفتگی در بخش پهلو و قفسه سینه شود.
افرادی که سینه های بزرگی دارند؛ به اشتباه تصور می کنند که سینه بند پلانج یا همان سوتین غوطه وری، مناسب آنها نیست چرا که امکان دارد در زمان استفاده از این نوع لباس زیر زنانه، سینه ی آنها از کاپ سینه بند بیرون بزند.
فنجان های زاویه دار در یک سوتین به سبک غوطه وری، در واقع پوشش بیشتری را در قسمت بالا به خصوص با همپوشانی به شما می دهند.

سوتین پلانچ
سوتین پلانچ

مدلی از سوتین پلانج یا سینه بند غوطه وری
لباس زیر پلانج یا همان سوتین غوطه وری برای افرادی که سینه های بزرگی دارند نیز مناسب است

اگر سینه بزرگتری دارید و نگران سرریز شدن سینه هایتان هستید؛ این سوتین بهترین انتخاب برای پوشش دهی سینه شما است.

به دلیل شکل و فرم خاص این مدل از سوتین چاکدار، کاملا سینه ها را به سمت بالا لیفت داده و شکل و فرم زیبایی به آن ها می بخشد.

 

! خرید انواع مایو و بیکینی !

چه زمانی باید از سوتین پلانج استفاده کنیم؟

سوتین های غوطه وری؛ بهترین گزینه برای پوشیدن از زیر لباس شب و لباس های مجلسی هستند. اگر لباسی با یقه باز دارید و نمی دانید چه لباس زیری برای شما مناسب است، بدون شک از این سبک از سوتین استفاده کنید. اگر دوست دارید سینه شما به سمت بالا لیفت داده شود و خط سینه شما به زیبایی از زیر لباس شب جلوه کند انتخاب سینه بند غوطه وری بهترین انتخاب است.

لباس زیر، به سبک پلانج، برای استفاده روزمره نیز بسیار مناسب هست و شما می توانید از زیر تاپ و پیراهن و لباس های راحتی روزمره نیز استفاده کنید. شما می توانید بهترین مدل های سوتین پلانج و سوتین زنانه را در این صفحه با تخفیف مخصوص خریداری کنید.
ویژگی های منحصر به فرد سوتین های پلانج چیست؟
این نوع لباس زیر به برجسته سازی سینه ها کمک می کند؛

برای افرادی با سینه های بزرگ و چه سینه های کوچک که به دنبال لیفت طبیعی سینه خود در عین حال پوشش دهی کامل سینه هایشان هستند؛ سینه بند غوطه وری مناسب ترین انتخاب است. از آنجا که فنجان های این سوتین زاویه دار هستند، قسمت بیرونی سینه پوشیده و پشتیبانی می شود. سوتین های غوطه وری سینه ها را بدون فشار دادن به سمت بالا بلند می کند و برجسته نشان می دهد.
عموما به شکل V و یا U موجود هستند؛

لباس زیر غوطه وری به شکل V و U هستند که تمامی مدل های لباس شب را پشتیبانی می کنند.
سوتین فرم دهنده پلانج
سوتین فرم دهنده پلانج که حالت V یا U شکل سینه ها را پشتیبانی می کند
جام زاویه دار؛

ممکن است کلمه “plunge” را بشنوید و تصور کنید این نوع سوتین نسبت به سوتین استاندارد شما پوشش کمتری دارد و اگر اندازه فنجان بزرگتری دارید، ممکن است مشکل ساز به نظر برسد، زیرا پوشش کمتری دارد. نحوه زاویه دار شدن فنجان ها ، همراه با شکل V یا U غوطه وری، در واقع به شما کمک می کند تا پوشش دهی بیشتر سینه ها را داشته باشید!
لیفت طبیعی سینه:

لباس زیر پلانچ یا همان سوتین غوطه وری؛ بصورت طبیعی سینه ها را به سمت بالا می کشد. این کار ، سینه ها را زیبا تر و خوش فرم تر نشان می دهد.
استفاده از حداقل بالشتک در این نوع از سوتین:

در سینه بند های پلانج، از حداقل تعداد بالشتک استفاده شده است که موجب شده استفاده از آن راحت باشد. در این صورت به سینه ها فشار مضاعف وارد نمی شود.
قابل استفاده برای تمام روز:

این نوع لباس زیر بخاطر ویژگی های منحصر به فردی که در بالا به آن اشاره کردیم برای مصرف روزانه نیز بین بانوان طرفداران زیادی دارد.

استفاده از حداقل پد در داخل کاپ این نوع سوتین؛

میزان استفاده از پدها در این نوع سوتین بسیار کم است.
فرق سوتین غوطه وری با سوتین کانتور چیست؟

سوتین کانتور سینه ها را به سمت بالا هل می دهد در حالی که سینه بند پلانج، سینه ها را به سمت هم می کشد و خط سینه ایجاد می کند.

سوتین غوطه وری با طراحی جام زاویه دار و نوار سوتین باریک تعریف می شود در حالی که سوتین کانتور با یک نوار سوتین ضخیم مشخص شناخته می شود.
سوتین غوطه وری یا همان سینه بند فرم دهنده
سوتین غوطه وری یا همان سینه بند فرم دهنده که سینه ها را خوش فرم تر نشان دهد

ما در این مقاله آموختیم سوتین پلانج یک نوع لباس زیر جذاب و پر طرفدار برای استفاده از زیر لباس های مجلسی و یقه باز است. این نوع سوتین به دلیل طراحی منحصر به فردش سینه ها را به سمت هم کشیده و خط سینه را به زیبایی نشان می دهد. برای مشاهده و خرید انواع مدل سوتین پلانج از فروشگاه معتبر گلپوش حتما دیدن کنید. همچنین می توانید مهمترین اطلاعات در مورد لباس زیر را در این مقاله مطالعه بفرمایید. اگر تجربه استفاده از سینه بند پلانج یا همان سوتین غوطه وری را دارید لطفا آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذاید. به بهترین کامت ها جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.