نیم تنه چیست؟ ویژگی، فواید و فرق نیم تنه با سوتین چیست؟

نیم تنه چیست؟ ویژگی، فواید و فرق نیم تنه با سوتین چیست؟

احتمالا برای شما هم سوال شده که نیم تنه چیست و چه فرقی با سوتین دارد!؟با انجام برخی از تمرینات ورزشی، شما عرق میکنید. امروزه بسیاری از خانم ها حتی برای استفاده روزانه خود از این تیم تنه های فانتزی به عنوان لباس زیر بهره میگیرند.
اگر میخواهید با ویژگی ها، مزایا و معایب و تفاوت آنها با سوتین معمولی بیشتر آشنا شوید در ادامه مطلب با ما همراه شوید.
نیاز به حمایت بالا از سینه ها در زمان ورزش، پیاده روی، دویدن باعث طراحی و تولید نیم تنه زنانه شد. فعالیت های بدنی شدید، باعث میشود که تکان های شدیدی به سینه بانوان وارد شود که این میتواند به بافت سینه آسیب برساند. برای همین نیاز است که خانم ها از انواع مدل نیم تنه؛ برای حمایت بیشتر از سینه های خود استفاده کنند.بنابراین بدون پشتیبانی مناسب، میتوانند دچار افتادگی شوند.

 

ویژگی ها و فواید و معایب نیم تنه یا لباس زیر اسپرت چیست؟

یک لباس زیر ورزشی و یا نیم تنه متناسب با اندازه شما، حرکت سینه را به حداقل میرساند و از جهش بیش از حد جلوگیری میکند. اما بالعکس، سوتین های معمولی که ممکن است به خوبی قفسه سینه را نپوشانند، منجر به درد و حتی آسیب به بافت پستان میشوند.
بنابراین یکی از فواید اصلی نیم تنه ها در زمان ورزش کردن و فعالیت های بدنی است تا کمترین آسیب را ببینید. چرا که بسیاری از بانوان عزیز، احتمالا به دلیل دردهای عضلانی از انجام برخی از ورزشها خودداری میکنند. در حالی که پوشیدن سوتین های ورزشی از زیر لباس، تا حد زیادی از بروز این عوامل ممانعت مینماید.به طور کلی یک لباس زیر اسپرت یا نیم تنه؛ متناسب با اندازه سینه و شدت ورزش، از دردهای گردن، کمر، کتف و شانه ها جلوگیری به عمل میاورد. آنها به گونه ای طراحی شده اند تا 70درصد ضربه های ناشی از حرکتهای ناگهانی را دفع کنند و به شما آرامش و راحتی کامل را در حین ورزش و یا پیاده روی میدهند.

نیم تنه زنانه؛ این ویژگی ها را دارد و همینطور تمامی قفسه سینه را به طور کامل میپوشاند. برای دخترانی که سینه هایی پر حجم دارند، بندهای پهن و درزهای صاف برای جلوگیری از بریدگی و حساسیتهای پوستی ضروری است.

 

 

 

 

 

 

 

توجه داشته باشید، در زمان انتخاب و خرید سوتین، راحتی، دوخت بدون درز و استفاده از پارچه نرم با کشسانی عالی را در نظر بگیرید. از معایب نیم تنه ها، میتوان به عدم وجود بند قابل تنظیم اشاره کرد. از طرفی دیگر تنوع طرحهای فانتزی و توری در آنها نسبت به بقیه سوتین ها کمتر است.

فرق نیم تنه با سوتین چیست؟

اساسا نیم تنه؛ دارای دو سری بند پهن در بخش شانه ها و یک تکه در بخش سینه ها است که نیمی از تنه خانمها را تا زیر سینه میپوشاند. از جمله تفاوتهای نیم تنه با سوتین؛ عدم وجود فنر و یا سیم در داخل آنها، راحتی فوق العاده در بدن، انعطاف پذیری بالا و داشتن حمایت کافی از سینه ها است.
همانطور که میدانید، سینه بندهای عادی، معمولا دارای فنر و یا سیم هایی هستند که میتوانند به راحتی به پوست آسیب بزنند. نیم تنه ها، اساسا راحت تر از کرست به نظر میرسند اما اندازه آنها با یکدیگر فرقی ندارد.

بنابراین اگر میخواهید یک سوتین ورزشی خریداری کنید، اندازه آن را کمتر در نظر نگیرید و سایز سینه خود را محاسبه نمایید. یکی دیگر از تفاوتهای اصلی این مدل لباس زیر زنانه، با سوتین های معمولی در عملکرد و هدف آن است. در واقع، کرست های روزمره برای حمایت از سینه ها و استایل و زیبایی استفاده میشوند. در حالی که داشتن لباس زیری که در هنگام راه رفتن و یا ورزش کردن از سینه ها، بیشترین حمایت و پشتیبانی را انجام دهد، ضرورت دارد. یک نیم تنه این کار را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. از طرفی، لباس زیر ورزشی، میتواند اعتماد به نفس لازم برای انجام ورزش در داخل باشگاه و یا در کنار افراد دیگر را به شما بدهد.

انواع نیم تنه برای دختران:

در اصل، نیم تنه ها به دو دسته کلی نیم تنه ورزشی و نیم تنه استفاده روزانه تقسیم میشوند و در فروشگاه های لباس زیر فروشی وجود دارند:برای پیدا کردن نیم تنه مناسب ورزشی، در ابتدا نوع فعالیتی که انجام میدهید را مشخص کنید.

آنها هیچ گونه فشاری به سینه ها وارد نمیکنند (مانند نیم تنه های روزانه یا فانتزی). به طور کلی برای فعالیت های کم ضربه گزینه ایده آلی هستند.
این مدلها، هیچ کاپی در طراحی خود ندارند. این سبک از لباس زیر بدون بندهای قابل تنظیم، میتوانند برای فعالیتهای کم تا متوسط خوب باشند.
در نتیجه حرکت سینه ها حتی با انجام ضربه های بسیار سنگین قطع میگردد.

نیم تنه فانتزی یا روزانه:

ظاهر و نوع پوشش دهی آنها مانند مدل ورزشی است. با این تفاوت که پارچه به کار رفته در آنها فانتزی تر و ظاهری زیباتر دارند. حتی در بعضی از نیم تنه های روزانه، تزئیناتی مثل تور به کار رفته است. همچنین ممکن است در تعدادی از لباس زیرهای ورزشی روزانه، بندهای قابل تنظیم دیده شود. برای دوام بیشتر این سبک از سوتین ها، هنگام پوشیدن آنها از شل ترین قلاب استفاده کنید. آنها نسبت به سوتین های معمولی سینه ها را گردتر و خوش فرم تر نشان میدهند و همینطور احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

 

نیم تنه از کجا بخریم؟

در زمان خرید لباس زیر زنانه، توصیه میکنیم حتما به ویدیو معرفی محصول و نظرات کاربران دقت کنید. فروشگاه لباس زیر گلپوش، با سابقه طولانی در عرضه محصولات لباس زیر، تهیه ویدیو اختصاصی از تک تک محصولات و ارائه با کیفیت ترین مدل های نیم تنه و سوتین ورزشی، شورت، ست لباس زیر، مایو، بیکینی و… یکی از معتبرترین عرضه کنندگان این دسته از لباس زنانه در ایران است. برای خرید نیم تنه و سوتین ورزشی به وب سایت این فروشگاه به آدرس “golposh.com” مراجعه بفرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.