۳ نوع پارچه لباس خواب که نمیشناسید! (بهترین پارچه لباس خواب چیست؟)

۳ نوع پارچه لباس خواب که نمیشناسید! (بهترین پارچه لباس خواب چیست؟)

ناآگاهی مشتریان از جنس پارچه مناسب لباس خواب، موجب سو استفاده تعدادی از تولید کنندگان شده است که اجناس بدون کیفیت خود را به اسم برندهای مانند Victoria secret، angel، ان بی بی، گلپوش عرضه کنند. شما در این مقاله با انواع پارچه لباس خواب؛ ویژگی ها و خصوصیات آن ها آشنا خواهید شد. توصیه می کنیم از فروشگاه های عرضه کنند لباس خواب و لباس زیر معتبر مانند گلپوش،که دارای مجوز های لازم و قابل پیگیری، نظرات بیشمار مشتریان عزیز، ویدیو و عکس محصولات جهت راحتی مشتریان و اطمینان بابت کیفیت کار است خرید بفرمایید.

لباس زیر ساتن
لباس زیر ساتن

 

برای داشتن خواب و آسایش در زمان استراحت، نیاز به لباس خوابی دارید که دارای ویژگی های مهمی مانند؛ جنس لطیف و نرم، وزن سبک و راحت، پارچه ضد حساسیت و مناسب و … باشد. خواب و آرامش شما در زمان استراحت، به ریکاوری انرژی فردای شما و سرحال و شاد بودن، کامل تاثیر مثبت دارد. از همین رو لباس های مخصوص خواب با ویژگی های منحصر به فرد و از جنس پارچه های مخصوص تولید شد، تا این نیاز اساسی انسان را برطرف کند. در این مقاله، شما را با ۳ نوع پارچه لباس خواب که نمیشناسید و خواص ویژگی های آن ها آشنا خواهید شد. استفاده از لباس خواب های با کیفیت پایین می تواند به پوست و سلامتی شما آسیب برساند. برای انتخاب و خرید لباس خواب مناسب، باید حتما از این موارد مطلع باشید تا بهترین انتخاب را چه برای جنس پارچه لباس خواب (Fabric of pajamas) و چه سایز، مدل و الگوی لباس خواب را داشته باشید.

لباس خواب دخترانه فانتزی۲۱۷ نمونه از شیکترین مدل و بهترین جنس لباس خواب ساتن ابریشم است.

خرید لباس خواب از فروشگاه گلپوش

اولین پارچه های لباس خواب چه بود!؟

تاریخچه پیدایش لباس خواب؛ به چینیان باستان و پادشاهان آن زمان چین برمی گردد. در آن دوران شاهزادگان و پادشاهان از لباس های مخصوصی که برای خواب بود استفاده می کردند، که امروزه به آنها لباس خواب می گویند. پارچه ساتن ابریشم، که یکی از گران ترین و باکیفیت ترین پارچه های آن دوران بوده، یکی از مهم ترین پارچه های بود که برای تولید و دوخت لباس خواب از آن بهره می گرفتند.

جنس پارچه های که در لباس خواب استفاده می شود باید بسیار نرم و لطیف و خاص باشد. در زیر، تمام خصوصیات و ویژگیهای که باید این جنس از پارچه دارا باشد را برایتان با ذکر نمونه بیان کردیم. نمونه تمام این خصوصیات را در پارچه ساتن ابریشم مشاهده خواهید کرد.
ساتن ابریشم؛ بهترین و نرم ترین پارچه مناسب برای تولید لباس خواب
ساتن ابریشم؛ پارچه ای نرم و لطیف و خاص با رنگ بندی زیبا

ویژگی های پارچه مناسب برای لباس خواب:

پارچه لباس خواب باید نرم و لطیف باشد؛ تا به بدن و پوست انسان، آزاری نرساند.
وزن کمی داشته باشد؛ به گونه ای که شما حس برتن کردن آن پارچه را نداشته باشید.
پارچه استفاده شده در لباس خواب زنانه باید از جنس محکم و بادوامی باشد.
رنگ بندی زیبا و کیفیت بالای داشته باشد.
ضخامت مناسب؛ ضخامت بیش از حد پارچه لباس خواب، موجب آسیب به پوست خواهد شد.

*خرید انواع شورت و سوتین*

قیمت پارچه لباس خواب باید قیمت مقرون به صرفه داشته باشد.

اگر در مورد لباس خواب زنانه، شیکترین و با کیفیت ترین آن، ابهامی دارید! لباس خواب زنانه گلپوش را در گوگل سرچ کنید.

پارچه مناسب لباس زیر
پارچه مناسب لباس زیر

جنس پارچه مناسب؛ برای تولید لباس خواب چیست؟

کیفیت پارچه، در انتخاب و خرید لباس خواب باکیفیت و درجه یک؛ بسیار تاثیر گذار است. چرا که سبب ایجاد آرامش و راحتی در خواب می شود، همین امر سبب شده که، در طراحی و دوخت بهترین مدل های لباس شب از پارچه های با کیفیت و مرغوبی چون ساتن ابریشم، کتان نخ، حریر و گیپور استفاده شود که جلوه و جذابیت خاصی به اندام فرد خواهد داد.

برای شناخت بهترین جنس پارچه، برای لباس خواب (Fabric of pajamas) ابتدا باید انواع پارچه در تولید این لباس شب را شناخته و با خصوصیات آن، آشنا شویم پس تا انتها با ما همراه باشید.

! خرید انواع مایو و بیکینی !

انواع پارچه مورد استفاده در دوخت و تولید لباس خواب:

در این جا انواع پارچه های مورد استفاده در تولید و دوخت لباس خواب را همراه با ویژگی های منحصر به فرد هر یک مشاهده می کنید. انواع پارچه لباس خواب شامل این موارد است:

پارچه ساتن ابریشم (بهترین گزینه برای دوخت و تولید لباس خواب)

جنس لباس خواب ساتن ابریشم؛ محبوب ترین نوع از این لباس است.

داشتن الیاف نرم و براق؛ می تواند جذابیت خاصی به لباس خواب مردانه و زنانه بدهد، پارچه ساتن ابریشم، به دلیل داشتن بافت خاص و منحصر به فرد، بسیار زیبا و بادوام درجه یک؛ در زمان پوشیدن حس اشرافی بودن را القا می کند. لباس خوابی که از جنس ساتن ابریشم تهیه شده اند؛ به دلیل داشتن تنوع رنگی بالا در دسته محبوب ترین محصولات قرار می گیرند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.