شورت آموزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

شورت آموزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

شورت آموزشی چیست و چه کاربردی دارد؟

در این سری از مطالب راهنمای انتخاب لباس زیر, از مجله گلپوش، شما را با شورت آموزشی چیست و چه کاربردی دارد؟ آشنا خواهیم کرد. یکی از انواع مدل لباس زیر که برای بانوانی که دارای نوزاد و فرزند خرد سال هستند بسیار مناسب است، شورت آموزشی است. این سبک از شورت، به کودک در یادگیری دستشویی رفتن و ترک کردن پوشک، کمک میکند. اما آیا با تمام فواید و مضرات استفاده از انواع شورت آموزشی آشنا هستید؟

<yoastmark class=

شورت آموزشی چیست؟

شورت آموزشی، سبکی از انواع مدل شورت است که برای نوزادان و کودکان خردسال طراحی شده تا بتوانند به وسیله آن، استفاده از پوشک را ترک کرده و به دستشویی رفتن عادت کنند.

نوزاد در ابتدا به پوشک عادت کرده و برای همین مدت زمانی طول میکشد که آموزش ببینید که آن را ترک کرده و به صورت عادی از دستشوی استفاده کند. برای همین بهتر است در این دوران از این سبک از لباس زیر، برای کمک به کودک عزیزتان استفاده کنید.

ویژگی شورت آموزشی چیست؟

همانطور که در مطالب قبلی در مورد انواع شورت مانند شورت لامبادا و عوارض آن، شورت بارداری و شورت استرینگ، هر سبک از لباس زیر، برای هدف خاصی طراحی شده است. به عنوان مثال میتوان به شورت قاعدگی یا شورتکس اشاره کرده که یکی از محبوبترین انواع لباس زیر بانوان برای زمان پریودی است.

ویژگی بارز و متفاوت شورت آموزشی، استفاده از لایه پارچه ای ویژه برای جلوگیری از کثیف شدن محیط است. زمانی که کودک دلبند شما استفاده از شورت آموزشی را شروع میکند، کم کم به آن عادت کرده و تا زمانی که کنترل کامل ادرار و مدفوع خود را بدست بیاورد، میتوان با اطمینان بیشتر از آن استفاده کرد.
شورت آموزشی از لایه های مختلفی تولید شده است.شورت آموزشی از لایه های مختلفی تولید شده است.

مطالبی مانند آموزش انواع روش پاک کردن لکه از روی شورت و بهترین لباس زیر بارداری چیست؟ کدام شورت و سوتین برای زنان باردار، مناسب است؟ را در این زمینه بخوانید.

*خرید شورت زنانه خرید بهترین انواع مدل ست لباس زیر زنانه*

فواید شورت آموزشی شامل این موارد است:

استفاده از شورت آموزشی آسان بوه و به کودک در عادت استفاده از شورت، کمک میکند.
محافط ایده اآلی برای جلوگیری از کثیف شدن محیط به خصوص در زمان خواب کودک است.
برای محیط های مانند بیرون و یا مهدکودک، شورت آموزشی ایده آل است، چرا که به راحتی میتوان آن را تعویض کرد.
معمولا شورت های آموزشی، از قیمت مناسبی برخوردار هستند. سعی کنید لباس زیر خود را از فروشگاه های معتبری مانند برند گلپوش که از سابقه بیش از ده سال فعالیت در این زمینه برخوردار هستند، خریداری کنید.

خرید لباس خواب زنانه خرید شیکترین و جدیدترین انواع مدل کاستوم زنانه از برند گلپوش

درباره شورت ها بدانید: شورت پروتز دار چیست؟! انواع شورت پروتز دار و عوارض و فواید استفاده از آن ها.

نحوه استفاده از شورت آموزشی

در مطالب قبلی، درباره بهترین جنس لباس زیر چیست و چه خصوصیاتی دارد؟!! توضیح دادیم. استفاده از شورت آموزشی، بسیار راحت و آسان است. برای این مورد، فقط باید به کودک عزیزتان آموزش دهید که چگونه شورت بپوشد و هر زمان که نیاز به سرویس بهداشتی داشت، فورا به پدر و مادر خود اعلام کند تا کم کم، به این مسئله عادت کرده و برای همیشه استفاده از پوشک را ترک کند.
خرید لباس زیرخرید جدیدترین انواع مدل لباس زیر

مطالعه بیشتر: تاثیر لباس زیر در سلامت بانوان! لباس زیر، چه اثری بر روی سلامت بانوان دارد؟.

<yoastmark class=

چه مدت زمانی باید از شورت آموزشی استفاه کرد؟

در واقع، مدت معینی خاصی برای استفاده از شورت های آموزشی وجود نداشته و این مسئله کاملا به شما بستگی دارد. هر کودک، از رفتاد و عادت خاص و متفاوتی برخوردار است که باید با توجه به آن، این میزان را تعین کرد. یعضی از کودکان به راحتی دستشویی رفتن را آموزش میبیند و حتی شاید نیازی به استفاده از شورت آموزشی نیز نباشد.

زمان مناسب استفاده از انواع شورت آموزشی

اما بعضی دیگر از کودکان، دیرتر به این مورد عادت کرده و نیاز به استفاده طولانی مدت از شورت آموزشی را دارند. سعی کنید برای اطلاعات بیشتر در این باره، از پزشک های متخصص و یا روانشناسان کودکان کمک بگیرید. همچنین نظرات و تجربیات خود را در بخش کامنت ها با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالعه بیشتر: چرا نباید از شورت گیاهی استفاده کنیم؟! با خواص و عوارض و مشکلات پوستی شورت گیاهی آشنا شوید.

مضرات شورت کودک آموزشی چیست؟

استفاده از این شورت ها، با مضرات خاصی نیز همراه است برای همین بسیاری از مادران استفاده از آن را مفید نمیدانند.

ممکن است کودک شما به شورت آموزشی عادت کرده و به خاطر حس امینتی که همانند زمان پوشیدن پوشک در کودک ایجاد میشود، دیرتر به دستشویی رفتن عادت کند.

استفاده طولانی مدت از این شورت، میتواند باعث ایجاد حساسیت های پوستی در کودکان شود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.