برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki) برای کجاست؟

برند ال سی وایکیکی (LC Waikiki) برای کجاست؟

در این مقاله با نگاهی به تاریخچه و روند فعالیت ال سی وایکیکی، شما را با جزئیات این برند بیشتر می کنیم.

برند ال سی وایکیکی بیشتر از سی سال است که در حوزۀ پوشاک و اکسسوری مردانه، زنانه و بچگانه، خوش درخشیده است. برندی که پاسخگوی تمام سلیقه ها در گروه های سنی مختلف است.

 

داستان شکل گیری برند ال سی وایکیکی

شاید کنجکاوی دربارۀ تاریخچه ال سی وایکیکی شما را به جستجو در اینترنت تشویق کرده باشد. حتماً به این موضوع که این برند ترک است، نیز برخورد کرده اید. اما باید بگویم، بهتر است از جستجوی خود دست بردارید. ادامۀ این مقاله را بخوانید تا با صحت شروع زندگی برند ال سی وایکیکی آشنا شوید.

رسالت ال سی وایکیکی
رسالت ال سی وایکیکی

تاریخچه ال سی وایکیکی (LC Waikiki)

تأسیس برند ال سی وایکیکی به 1988 بر می گردد. اسم (LC) از کلمۀ فرانسوی (Les Copain) به معنای دوستان گرفته شده است. (Waikiki) نیز به ساحل وایکیکی اشاره دارد. شروع داستان ال سی وایکیکی از زمان آغاز همکاری سه شریک فرانسوی در عرصۀ تجارت پوشاک بود. ال سی وایکیکی از همان ابتدا با تی شرت و طراحی سویشرت خود توجه همه را به خود جلب کرد.

به نحوی که توانست در دهۀ 1990 مقام اول عمده فروشی پوشاک را به دست آورد. اما بعد از مدت کوتاهی، با جدا شدن دو شریک، جرج آمویال (George Amoyal) سهام دار برند ال سی وایکیکی شد. در نهایت هم سال 1997، تما تکستیل (Tema Tekstil) -که به تازگی به گروه (Taha) پیوسته بود- سهام این برند را به طور کامل خریداری کرد.

برند ال سی وایکیکی در اختیار ترکیه

از اواخر قرن بیست تما تکستیل صاحب تمامی حقوق برند ال سی وایکیکی شد. نام آن به خدمات خرده فروشی ال سی وایکیکی (LC Waikiki Retail Services) تغییر یافت. بنابراین با اینکه این برند در فرانسه شکل گرفت، در ترکیه به روند رشد خود ادامه داد و به اعتبار امروزی دست یافت. همین باعث شده است که خیلی ها ال سی وایکیکی را به عنوان برندی ترکی بشناسند.

در حالی که جرج آمویال هیچ جایگاهی در سیستم مدیریتی برند نداشت، سهم 7 درصدی خود را به عنوان دارندۀ حق امتیاز ال سی دریافت می کرد.

شهرت برند ال سی وایکیکی
شهرت برند ال سی وایکیکی

رشد جهانی برند ال سی وایکیکی

در سال 2000، برند ال سی وایکیکی با افتتاح اولین فروشگاه خود توانست به عنوان خرده فروشی معتبر در بازار رقابتی پوشاک شناخته شود. فروشگاه های زنجیره ای مدرن هم توانستند توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. این روند ادامه داشت تا امروز که در کشورهای مختلف به برندی معروف در حوزۀ پوشاک تبدیل شده است.

اولین فروشگاه بین المللی

در سال 2009، ال سی وایکیکی اولین فروشگاه بین المللی خود را در رومانی افتتاح  کرد. هدف از این کار رسیدن به مقام سه خرده فروش برتر اروپا تا سال 2023 بود.  در راستای همین برنامه به مدت پنج سال 100 فروشگاه در کشورهای مختلف تأسیس کرد. با اینکه (LC Waikiki) برندی جهانی است از طراحی های لباسی استقبال می کند که بین مردم اروپای شرقی و خاورمیانه طرفداران بیشتری دارند.

امروزه تعداد آن ها به چیزی حدود 683 فروشگاه در 38 کشور جهان می رسد. از طرفی اولین فروشگاه اینترنتی خود را نیز در سال 2013 راه اندازی کرد تا به این واسطه بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان بیشتری بدون حضور در فروشگاه ها باشد.

فروشگاه برند ال سی وایکیکی
فروشگاه برند ال سی وایکیکی

برند ال سی وایکیکی در دنیای مد

ال سی وایکیکی توانست در جهت رسالت خود به دنیای مد و فشن خدمت کند. تولید زیباترین و متنوع ترین محصولات فرصت تجربۀ زیبا و برازنده را به مردم داد جهان داد. توجه به قیمت ها و بودجۀ مردم برای خرید پوشاک، نکته ای است که (LC Waikiki) به آن توجه بسیاری می کند. این برند به این واسطه می تواند طیف وسیعی از مردم با سطح اقتصادی متفاوت را جذب خود کند.

رمز موفقیت ال سی وایکیکی چیست؟

درست است که محصولات این برند به سلیقۀ شرقی ها نزدیکتر است، اما صاحبان آن نیازسنجی مردم و علایق آن ها را فراموش نکرده اند. به همین دلیل توانسته اند با شناخت مشتریان خود نبض بازار پوشاک را به دست بگیرند.

جدیدترین پوشاک برند ال سی وایکیکی

در سال های اخیر ال سی وایکیکی توجه ویژه ای به پوشاک زنان باردار داشته است. این برند خط تولید جدیدی برای انواع لباس های متناسب با نیازهای زنان باردار راه انداخته است. همین ایده با استقبال زیاد مشتریان رو به رو شده است. زیرا دیگر ست کردن لباس های جین، لباس های مجلسی و حتی اسپورت برای این گروه از مشتریان دشوار نیست.

پوشک زنانه ال سی وایکیکی
پوشک زنانه ال سی وایکیکی

پوشاک بچگانه

بعد از زنان باردار، نوبت به جدیدترین طرح و رنگ های پوشاک برای نوزادان و کودکان می رسد. ال سی وایکیکی با جدیدترین طراحی، زیباترین و دوست داشتنی ترین لباس های نوزادی را به بازار عرضه کند. فعالیت این برند در برگیرندۀ لباس های دخترانه و پسرانه مانند پالتو، صندل، کفش و شلوار می شود.

پوشک بچگانه ال سی وایکیکی
پوشک بچگانه ال سی وایکیکی

نوجوانان فراموش نشده اند

به غیر از کودکان، لباس های مخصوص ردۀ سنی نوجوانان در میان محصولات برند ال سی وایکیکی دیده می شود. در حدود 2000 خط تولید این برند، به آماده سازی انواع پوشاک برای نوجوانان بالای 15 سال به وجود آورده است. روند تولید پوشاک برای نوجوانان، به آن ها این فرصت را داده است که وارد دنیای مد و فشن شوند.

در حالی که می توانند انواع مدل ها و طرح های روز دنیای مد را با محصولات این برند امتحان کنند. توجه فروشگاه های زنجیره ای (LC Waikiki) به نوجوانان مایۀ دلگرمی و مسرت آن ها شده است. در ضمن کمک کرده تا پیروان مد و فشن از همان نوجوانی راه خوب را پیدا کنند.

پوشک نوجوانان ال سی وایکیکی
پوشک نوجوانان ال سی وایکیکی

آنچه باعث محبوبیت ال سی وایکیکی شده است، توجه آن به تمام رده های سنی بوده است. حتی افراد میانسال و مسن نیز می توانند از محصولات این برند استفاده کنند.

محصولات فصلی

محصولات فصلی از پر فروش ترین پوشاک برند مذکور می باشند. خط تولید تحت تأثیر نیازهای فصلی مشتریان قرار دارد. شما می توانید در فصل تابستان از ال سی وایکیکی دامن، شلوارک و پیراهن بخرید. در زمستان هم شیک ترین بافت، کاپشن و ژاکت به بازار عرضه می شوند.

پوشک فصلی ال سی وایکیکی
پوشک فصلی ال سی وایکیکی

اکسسوری های ال سی وایکیکی

اکسسوری های (LC Waikiki) یکی دیگر از محصولات پر فروش آن به حساب می آیند. جالب است بدانید دانش آموزان و افراد نیازمند به خاطر همکاری این برند و سازمان صلیب سرخ هر ساله از پوشاک و اکسسوری های متنوع بهره‌مند خواهند شد.

اکسسوری برند ال سی وایکیکی
اکسسوری برند ال سی وایکیکی

ال سی هوم

برند ال سی وایکیکی خط تولید جدیدی به نام (LC Home) را در سال 2016 راه اندازی کرد. این بخش به تولید لوازم کاربردی و تزئینی در خانه مانند حوله، ملحفه، ست خواب، گلدان و شمع را راه اندازی کرد. از همان ابتدا محصولات این خط تولید توجه عام و خاص را به خود جلب کرد.

همکاری با سازمان صلیب سرخ

رفتارهای بشردوستانۀ برند ال سی وایکیکی یکی از علل معروف شدن آن میان مردمی با سطح مالی نامناسب است. به این واسطه حتی افرادی که توان خریداری پوشاک (LC Waikiki) را ندارند، می توانند از محصولات آن بهره‌مند شوند.

دوستدار محیط زیست

مجموعۀ (LC Waikiki) علاوه بر مشارکت در کارهای خیرخواهانه، تلاش می کند در مصرف سوخت های فسیلی صرفه جویی کند. تأمین برق خط تولید و دستگاه ها به نحوی است که مصرف انرژی به حداقل خود می رسد.

در ضمن، مواد اولیۀ پوشاک کمترین آسیب را به محیط زیست، انسان و حیوانات وارد می کنند. هدف این برند رسیدن به جایگاه اول در میان شرکت های طرفدار محیط زیست در سال 2023 است.

برند ال سی وایکیکی دوستدار محیط زیست
برند ال سی وایکیکی دوستدار محیط زیست

جایگاه زنان در خط تولید

برند ال سی وایکیکی یکی از تولیدکننده هایی است که مهارت و توانایی زنان را در تولید پوشاک استفاده کرد. همین موضوع باعث شد که زنان توجه ویژه ای به (LC Waikiki) داشته باشند و در گروه شرکت های دوستدار زنان قرار گیرد.

ال سی وایکیکی در ایران هم شعبه رسمی دارد؟

ایران هم مانند سایر کشورهای جهان دارای نمایندگی های متعدد ال سی وایکیکی است. این برند میان مردم ایران از محبوبیت خاصی برخوردار است. به ویژه که مردم به صورت آنلاین هم می توانند از 26 نمایندگی رسمی (LC Waikiki) در ایران خرید خود را به راحتی انجام دهند. علاوه بر نمایندگی های ایران، شعب برند در کشورهای همسایه پاسخگوی ایرانیان زیادی هستند.

برند ال سی وایکیکی ایران
برند ال سی وایکیکی ایران

جمع بندی

برند ال سی وایکیکی یکی از معروف ترین تولیدکنندگان پوشاک در سراسر جهان به حساب می آید. کیفیت، قیمت و تنوع اجناس این برند به نحوی است که می تواند پوشاک مشتریان خود را از نوزادی تا پیری برطرف کند. در حالی که اکسسوری های مختلفی هم تولید و روانۀ بازار می کند. شما می توانید از نمایندگی های مختلف خرید خود را حضوری یا آنلاین انجام دهید.

در گلپوش میتوانید انواع لباس زیر از جمله شورت، سوتین، مایو، بیکینی و بادی در برندهای مختلف را خریداری کنید و  خریدی امن و دلپذیر را تجربه کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.