بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن

بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن

از مهم ترین لباس های که می‌توان در کمد بانوان یافت، انواع لباس خواب و لباس زیر است. لباس بادی؛ یکی از مدل های متنوع لباس زیر است، که با داشتن طراحی خاص، در دسته پرفروش این محصولات قرار گرفته است. بادی؛ به دلیل داشتن جنس خوب و زیبا، یکی از لباس های زیر محوب مورد نظر خانم ها میباشد. در این مقاله از مجله گلپوش، بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن را خواهید دانست پس از مطالعه این مطلب، شما میتوانید بهترین و شیکترین مدل بادی را برای خود انتخاب کنید و به این وسیله زیبا تر و خوش استایل تر خود را نشان دهید.

 

 

لباس بادی چیست!؟!

لباس بادی، یکی از لباس های پر مصرف در میهمانی و مجالس مورد استفاده خانم ها قرار میگیرد. البته از مهم ترین کاربرد های آن نیز میتوان به؛ استفاده به عنوان لباس خواب اشاره کرد. در واقع بادی؛ نوعی از لباس خواب است که می‌توان در مهمانی ها هم از آن بهره برد. برای دیدن انواع لباس خواب و انتخاب یا خرید آن ها؛ گلپوش را سرچ کنید.
بادی؛ از الیاف کشی مصنوعی تولید شده و در مدل های مختلف در اختیار مشتریان قرار گرفته تا استفاده های متعددی از آن شود. در حالت دیگر در تهیه انواع مدل لباس بادی؛ از الیاف نایلونی استفاده میشود که، دلیل اصلی آن کاهش وزن پارچه است. البته در برخی موارد نیز می‌توان این محصول را در الیاف متنوعی همچون نخ، ساتن، چرم، دانتل، ساتن ابریشم و…. خریداری نمود، که انتخاب هر یک به نوع پوشش شما بستگی دارد.

لباس بادی؛ یک لباس زیر فانتزی یک تکه، متناسب با فرم بدن، با ویژگی تنگ و چسبان بودن است. بادی؛ تنه، فاق و بعضی اوقات، دست ها و پاها را میپوشاند. نمی‌توان از آن به عنوان لباس شنا و مایو در استخر و یا سواحل استفاده کرد. سبک لباس بادی شبیه به یک لباس شنای یک پارچه است، اگرچه تفاوت های با هم دارند. بادی یا لباس فرم دهی بدن؛ بر خلاف لباس شنا، دارای قلاب یا پارچه مخمل، در قسمت فاق شورت است. لباس های آویز دار بادی، آویز دهانه فاق را به سمت جلو و به قسمت زیر شکم منتقل میکنند تا به راحتی استفاده شوند. این نوع لباس ممکن است دارای آستین و بندهای شانه و یقه های مختلف باشد.

انواع استفاده از لباس بادی (body clothing)

فرم اصلی لباس بادی (body clothing) به صورت کاملا جذب می‌باشد و همین امر سبب شده که به نحوی اولین انتخاب برای مجالس یا دور همی ها به حساب آیید. رایج ترین موارد استفاده از این نوع لباس، نمونه هایی از جنس گیپور، دانتل و حریر کش است که به عنوان یک پوشش دهنده و تکمیل کننده استایل خانم ها در میهمانی و مجالس به کار برده میشود.
به علاوه می توانید از نمونه های یک تکه آن به عنوان لباس خواب زنانه شیک استفاده و آن را با روبدوشامبر حریر یا ساتن نیز ست کرد. ست کردن این دو مدل پوشاک، میتواند زیبای و جذابیت خاصی به شما دهد.

برای دیدن شیکترین مدل های کاستوم، از فروشگاه گلپوش دیدن فرمایید.

انواع لباس بادی:

لباس بادی (body clothing) در مدل های مختلف مانند یک بلوز زیبا و دوست داشتنی یا سرهمی تولید میشود، البته مدل های سرهمی این محصول، شباهت زیادی به مایو های یک تکه دارند که سبب میشود لباس به زیبایی تمامی اندام را پوشش دهد.

لباس بادی مجلسی

تنوع طرح و مدل لباس های بادی که از جنس گیپور، حریر کش و دانتل تهیه شده، شرایطی را فراهم نموده است که این محصول به بخش جدا ناپذیر از، لباس های مجلسی تبدیل شود. داشتن مدل های آستین بلند، یقه سه سانتی، قایقی، بدون آستین، بدون تیکه پشت و… سبب شده که این لباس به عنوان بخشی از محبوب ترین لباس زنانه مجلسی معرفی شود.

 

 

چرا از بادی مجلسی استفاده می کنند!؟!

دختران نوجوان عاشق این مدل از لباس ها هستند. از مهم ترین دلایل استفاده از بادی میتوان به قابلیت پوشش دهی نواقص بدن اشاره کرد، به بیان دیگر لباس بادی به دلیل داشتن بافت و الیاف کششی اندام را در بر میگیرد و به عنوان یک گن، محکم از ایجاد فرورفتگی با برآمدگی های پوستی جلو گیری میکند.
لباس بادی فانتزی

در سال های اخیر ورود مدل های فانتزی این محصول با استقبال بی سابقه ای رو برو شد، که از مهم ترین دلایل این محبوبیت این مدل لباس زیر، میتوان به مدل های شیک، جذاب و قیمت مقرون به صرفه آن اشاره کرد.
گفتنی است که مدل های فانتزی بادی با داشتن ظاهر شیک و فریبنده بیشتر با عنوان لباس خواب به فروش میرسند که می‌توان بر اساس سلیقه مدل های یک تکه و دو تکه آن را خریداری نمایید همچنین تنوع رنگی این محصول امکان هماهنگ کردن با دیگر ست های لباس خواب را فراهم نموده است.

 

 

لباس بادی عروسکی

از دسته از انواع مختلف لباس بادی نزد نوجوانان بسیار محبوب است. دختران تینیجر عاشق بادی عروسکی هستند. آن ها با پوشیدن این نوع از لباس ، خود را در دنیای فانتزی و متفاوت خود غرق می کنند. لباس بادی عروسکی در همان سال های پیدایش بادی ، ظهور کرد. این لباس به دلیل ارضا حس متمایز و جدا بودن در نوجوانان، بسیار سریع به یکی از پرفروش ترین مدل های بادی تبدیل شد.

لباس بادی مردانه!

بله! مدل مردانه بادی هم وجود دارد. طی تاریخ از این لباس فانتزی مردانه، در سیرک ها و برای اجرای نمایش استفاده میشد. اما تولیدکنندگان این لباس خواب مردانه، با گسترش طراحی این مدل از لباس فانتزی مردانه، آن را همه گیر کردند. امروزه از این سبک از لباس برای ایجاد حس فانتزی در مردان استفاده میشود.

لباس بادی نوزاد

مانند هر لباس دیگری، این سبک از پوشاک نیز به نوزادان سرایت کرد. البته با توجه به سیستم بدن کودکان و چسبان و تنگ بودن بادی، پوشیدن این لباس رای نوزادان به هیچ وجه توصیه نمی شود. طبق تحقیقات به عمل آمده پوشیدن لباس های تنگ می تواند آسیب زیادی به کودکان بزند. محققان استفاده از لباس خواب بچه گانه را به جای این سبک از لباس های تنگ به کودکان توصیه می کنند.

بهترین جنس لباس بادی چیست!؟

برای انتخاب بهترین جنس لباس بادی باید ابتدا انواع آن را بشناسید و بر اساس کاربرد مورد نظرتان، بهترین جنس را برگزینید. بادی ها را از پارچه های مختلفی مانند ساتن ابریشم، چرم، نخ پنبه و .. تولید میکنند. با قطعیت نمی‌توان گفت که کدام یک از این جنس پارچه ها برای شما بهتر است اما محققین توصیه می‌کنند از جنس پارچه نخ پنبه استفاده کنید. این واقعیت چه در مورد لباس خواب و چه لباس زیر و زیر مجموعه های آن ها وجود دارد که بهترین جنس برای این سبک از لباس ها، پارچه های ساتن ابریشم و نخ پنبه هستند.

از بکارگیری لباس های تهیه شده با مواد پلاستیکی خودداری کنید. این نوع پارچه ها به دلیل وجود مواد آلاستیک زیاد، باعث ایجاد حساسیت پوستی در شما می‌شود.

بادی را با چه لباس های ست میکنند؟

این موضوع بسیار بستگی به سلیقه شما دارد. پیشنهاد طراحان و متخصصان مد به شما، ست کردن بادی خود با روبدوشامبر، پیراهن شلوار زنانه ساتن ابریشمی و یا تاب و شلوارک ویکتوریا است. این مدل ست های زیبای بادی باعث میشود در مهمانی و یا منزل، همچون الماس بدرخشید. توصیه میکنیم لباس هایتان را بر اساس فرم بدنتان انتخاب کنید. معمولا، بادی را با لباس های مانند بلوز و شلوار و تاپ شلوارک ابریشمی ست میکنند.

*خرید لباس خواب زنانه*

روش شستشوی لباس بادی چگونه است؟

از مهم ترین نکاتی که در زمان خرید انواع لباس خواب و بادی باید مورد توجه قرار داد، شستشو بر اساس جنس آن است. لازم به ذکر است که در تهیه انواع لباس بادی، از الیاف بسیار ظریف و لطیف استفاده می شود، همین امر سبب شده که در زمان شستشو اقدامات مهمی الزامی باشد.

مهمترین مسائل در شستشو لباس بادی:

شستشو لباس با آب سرد
عدم استفاده از خشک کن لباس شویی
استفاده از شوینده های استاندارد و سازگار به نوع بادی
توجه به علایم شستشو چاپ شده روی اتیکت لباس

مهم است که بدانید در زمان شستشو بادی، از آب با درجه حرارتی پایین استفاده کنید تا آسیبی به بافت لباستان وارد نشود. اگر در مورد علایم شستشو روی لباس اطلاعاتی نیاز دارید این مقاله را مطالعه کنید.

برای داشتن اطلاعات بسیار مهم در مورد بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن این مقاله را بخوانید

استفاده از الیاف مختلف در تهیه لباس بادی امکان داشتن لباس هایی با تنوع رنگ بندی بالا را فراهم می نماید که در این صورت می تواند بر اساس رنگ لباس مجلسی خود، بادی را نیز انتخاب نمایید. استفاده از اکسسوری هایی زیبایی هم چون حلقه های درشت فلزی، زنجیر، مروارید و… شرایط را برای داشتن شیک ترین لباس خواب از جنس بادی را برای شما فراهم می سازد. این محصول دارای الیاف با کیفیتی است که سبب افزایش ماندگاری بالای لباس می شود.

سخن آخر

در این مقاله با بهترین جنس لباس بادی؛ کاربردها، ویژگی ها و انواع آن ها آشنا شدید. مدل های مختلف بادی را مشاهده کردید و اکنون می توانید بر اساس آن بهترین را برای خود انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که جنس این لباس در سلامتی شما می تواند تاثیر گذار باشد.این لباس ها به اعضای شکم شما آسیب وارد می کنند.به بهترین کامنت ها، کد تخفیف ویژه ای به رسم یاد بود اهدا خواهد شد. شما همواره می توانید با جستجو کلمه (ست لباس زیر گلپوش) و (لباس خواب گلپوش) و (کاستوم گلپوش ) جدیدترین و شیکترین مدل ها را مشاهده و بر اساس ویدئو محصول، بهترین آن ها را انتخاب کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.