خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها

خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها

خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها

خرید انواع سوتین از جمله کارهای محبوب خانم‌ها است. سوتین هم جنبه حفظ سلامت سینه‌ها و هم زیبایی برای آن‌ها دارد. سینه‌های زنان زیبایی خاصی را به اندام آن‌ها بخشیده، از این‌رو زنان حساسیت خاصی نسبت به محافظت از آن‌ها و حفظ زیبایی و سلامت آن دارند. زنان با بالاتر رفتن سنشان نیازهایشان در انتخاب سوتین نیز متفاوت می‌شود. از این‌رو انواع سوتین در بازار مطابق با نیاز و سلیقه بانوان موجود می‌باشد.

سوتین‌ها در انواع مختلف جنس، رنگ، کیفیت و مدل وجود دارند. برخی از انواع سوتین را در این مقاله معرفی نموده‌ایم:

سوتین نخی

سوتین نخی یکی از انواع سوتین راحتی می‌باشد. این مدل سوتین دارای ابرهای یکپارچه می‌باشد، ازاین‌رو شبیه سوتین‌های پد دار است. سوتین  و شورت های نخی برای استفاده روزانه بسیار مناسب و راحت است.

خرید انواع سوتین پوش آپ

سوتین پوش آپ یکی از محبوب‌ترین انواع سوتین در میان سوتین‌های لیفت دهنده می‌باشد. این مدل سوتین سینه‌ها را به سمت بالا کشیده و آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند. از این‌رو سینه‌ها را خوش‌فرم و زیبا نشان می‌دهد.

 خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها
خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها

سوتین اسفنجی یا پد دار

سوتین اسفنجی با اسفنج‌های طبیعی دوخته می‌شوند. سوتین‌های پد دار مناسب زمانی می‌باشد که شما قصد دارید نوک سینه‌هایتان را پنهان نمایید. همچنین این مدل سوتین‌ها سینه‌های شما را حجم داده و گرد نشان می‌دهد.

دو مدل سوتین پد دار وجود دارد:

فنردار: که موجب بالا رفتن سینه‌ها شده و افتادگی آن را پنهان می‌کند.
بدون فنر: این مدل برای استفاده روزانه بسیار مناسب می‌باشد.

سوتین تی‌شرتی

نوع دیگری از انواع سوتین به شمار می‌رود. این مدل بدون دوخت و درز می‌باشد به این معنا که کاپ آن صاف و یکدست بوده و روی آن دوختی وجود ندارد. سوتین‌های تی‌شرتی بسیار مناسب برای استفاده روزانه می‌باشند.

سوتین لیزری

این مدل از انواع سوتین نیز درز و دوختی ندارد و به‌راحتی می‌توان آن را زیر هر لباسی پوشید. بهتر است برای استفاده از این مدل سوتین از رنگ بدن نمای آن استفاده کنید تا در زیر لباس هیچ اثری از آن نباشد.

 خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها
خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها

خرید انواع سوتین قابل‌تبدیل

سوتین‌های قابل‌تبدیل به سوتین همه‌کاره معروف هستند؛ زیرا قابلیت تبدیل به انواع مدل‌های یک‌بند، دو بند، بدون بند و بند ضربدری را دارند. این مدل از انواع سوتین به‌گونه‌ای دوخته‌شده‌اند که رکاب آن‌ها قابل جدا شدن باشد و در هنگام استفاده می‌توان این رکاب‌ها را به شکاف‌هایی که در جلو و عقب سوتین قرار دارد نصب کرد. از این مدل سوتین‌ها نیز می‌توان در زیر همه لباس‌ها استفاده کرد.

سوتین ژله‌ای

سوتین‌های ژله از انواع سوتین می‌باشند و بدون بند هستند. در قسمت داخلی کاپ خود چسب دارند که به بدن چسبیده و باعث ثابت ماندن آن می‌شود. این مدل از انواع سوتین‌ها مناسب لباس‌های بدون پست و بدون بند می‌باشد.

خرید انواع سوتین توری

سوتین‌های توری از محبوب‌ترین، جذاب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌ها در انواع سوتین می‌باشند. جنس آن‌ها از تور است و دارای طیف زیادی از رنگ‌ها و مدل‌ها می‌باشند. این مدل سوتین می‌تواند هم برای استفاده روزانه و هم برای زیر لباس‌های مجلسی یا انواع اکسسوری ها کاربرد داشته باشد.

انواع مختلفی از سوتین‌های توری وجود دارد. سوتین‌های توری فنردار، بدون فنر، اسفنجی و… بخشی از انواع سوتین توری هستند.

سوتین برلت

سوتین برلت که یکی دیگر از انواع سوتین می‌باشد، به سوتین نوجوانان معروف می‌باشد. بدون بند، بدون سیم و کاملاً نرم و انعطاف‌پذیر است. این سوتین‌ها معمولاً به‌صورت توری می‌باشند و سینه‌ها را لیفت نمی‌دهند.

خرید انواع سوتین شیردهی

همان‌طور که از نام آن پیداست، مخصوص دوران شیردهی می‌باشد و گزینه مناسب برای مادرانی که به فرزندان خود شیر می‌دهند است. این مدل از انواع سوتین‌ها معمولاً بدون سیم هستند.

 خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها
خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها

سوتین ورزشی

در هنگام ورزش کردن سینه‌ها مدام جابه‌جا می‌شوند. سوتین‌های ورزشی از حرکت سینه‌ها در هنگام فعالیت زیاد در ورزش جلوگیری می‌کنند و همینطور مناسب برای پوشیدن زیر انواع بادی ها می‌باشند. انواع مختلفی از سوتین‌های ورزشی که مناسب هر نوع ورزشی است، وجود دارند.

خرید انواع سوتین جک دار

سوتین‌های جک دار سینه‌ها را بلند کرده و به هم نزدیک می‌کنند. بندهای این مدل سوتین را می‌توان برای بالا یا پایین قرار گرفتن سینه‌ها تنظیم نمود.

سوتین فنردار

این مدل از انواع سوتین‌ها دارای فنرهای سیمی می‌باشند که این فنر به بلند شدن سینه‌ها کمک می‌کند. سوتین‌های فنردار دانتل مناسب سینه‌هایی که آویزان هستند می‌باشند.

سوتین کش پهن

این سوتین‌های می‌توانند مانند تاپ عمل کنند، عموماً فنردار نیستند و بسیار راحت نرم می‌باشند. از سوتین‌های کش پهن می‌توان به‌طور روزانه استفاده نمود.

خرید انواع سوتین بدون بند

همان‌طور که از نام این مدل مشخص است، بدون بند می‌باشد و مناسب لباس‌های بدون شانه و بند هستند.

 خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها
خرید انواع سوتین و ویژگی‌های آن‌ها

سوتین جلوباز شو قزن دار

این سوتین‌ها دارای یک قلاب در جلوی سوتین می‌باشند. سوتین‌های جلوباز شو برای پوشیدن بسیار راحت می‌باشند.

سوتین پشت گردنی

سوتین‌های پشت گردنی دارای یک‌بند می‌باشند که در پشت گردن بسته می‌شود و مناسب برای زیر تاپ و لباس خواب می‌باشد.

خرید انواع سوتین بالکنی

این مدل از انواع سوتین‌ها مناسب افرادی می‌باشد که سینه‌های کوچکی دارند. سوتین‌های بالکنی سینه‌ها را کمی لیفت کرده و گرد نشان می‌دهد. ویژگی‌های دیگر این مدل سوتین‌ها کوتاه‌تر بودن ارتفاع کاپ سینه نسبت به سوتین‌های دیگر می‌باشد که این امر موجب می‌شود این مدل سوتین‌ها مناسب برای زیر لباس‌های یقه‌باز باشد.

سوتین‌های بالکنی برای افرادی که سینه‌های بزرگ دارند مناسب نمی‌باشد زیرا با توجه به ارتفاع کم سینه، سینه‌ها از بالای کاپ خارج می‌شود و جلوه زیبایی نخواهد داشت. افرادی که شانه‌ها پهن و سینه‌های سفتی دارند به‌راحتی می‌توانند از سوتین‌های بالکنی استفاده نمایند.

انتخاب سوتین مناسب

از ویژگی‌های انواع سوتین‌های مناسب می‌توان به موارد زیر اشاره نمود و توجه به آن‌ها می‌تواند شما را در انتخاب یک سوتین مناسب کمک نماید.

مناسب‌ترین سوتین، سوتین نخی می‌باشد. سبک بودن، راحتی و قابلیت شستشوی آسان ازجمله ویژگی‌های سوتین نخی و یک سوتین مناسب است.
اگر از سوتین‌های اسفنجی استفاده می‌کنید باید دقت کنید که تنگ نبوده و به سینه‌ها فشار نیاورد.
اگر رد بند لباس روی بدنتان ایجاد کبودی یا قرمزی نمود، نشان‌دهنده تنگ بودن آن می‌باشد و بهتر است از آن استفاده نکنید.
در هنگام خرید انواع سوتین دقت لازم را به سایز آن داشته باشید. هنگامی سایز سوتین مناسب شما می‌باشد که علاوه بر شماره کاپ، اندازه دور سینه نیز کاملاً اندازه دور سینه شما باشد.

سخن پایانی

خرید انواع سوتین تأثیر زیادی بر زیبایی و سلامت پستان‌ها دارند به‌شرط انتخاب سوتین مناسب. انواع سوتین‌ها در جنس‌ها، مدل‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلف وجود دارند که انتخاب صحیح آن‌ها با توجه به نیاز فرد بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.