خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه

خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه

لباس راحتی زنانه

رفته رفته لباس راحتی افراد و اعضای خانواده به صورت ست های لباس راحتی تغیر شکل دادند که بر اساس سلیقه امروزه لباس های راحتی و ست های لباس راحتی توسط برند های مختلفی در طرح های جذاب و زیبایی تولید و عرضه می شوند که علاوه بر زیبایی در روحیه افراد در داخل منزل به ویژه بانوان خانه داری که شاید مدت زمان طولانی از روز را در منزل به رسیدگی کار ها خانه می پردازند تفاوت بسیاری را بوجود می آورد.

ترکیه جزو آن کشورهایی است در حوزه تولید و فروش انواع لوازم خانگی و پوشاک فعالیت می کنند به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند مشتریان زیادی از سایر کشور ها برای خرید این دسته از محصولات به این کشور سفر می کنند. یا به صورت آنلاین به خرید می پردازند. با گلپوش مگ همراه باشید تا نحوه خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه را با هم بررسی کنیم.

 

ست لباس زیر ترک
ست لباس زیر ترک

خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه

یکی از چیز هایی که در خرید لباس راحتی زنانه باید به آن توجه کرد نکات قبل از خرید لباس راحتی زنانه است که اهمیت زیادی برخوردار است. متاسفانه امروزه برخی از زنان و بانوان به این مسئله اهمیت چندانی نمی دهند چرا که از برخی نکاتی که در انتخاب و خرید لباس راحتی زنانه آگاه نیستند. در دنیای امروزی دیگر نباید کسی لباس های بسیار قدیمی را بپوشد، چرا که در هر لحظه و زمانی پوشیدن لباس های شیک و .

مدرن فرقی ندارد چه لباس بیرون از خانه باشد و چه لباس راحتی برای زنان باشد بر میزان اعتماد به نفس و جذابیت به ویژه در دختران و بانوان از تاثیر بسیار زیادی برخوردار است.

پوشیدن لباس راحتی توسط زنان و دختران در خانه از نکات و توصیه های بسیاری برخوردار است به گونه ای که از انواع بیماری های پوستی مانند آکنه، جوش و انواع کیست ها، ابتلا به انواع بیماری های باکتریایی و ویروسی در اندام های خصوصی زنانه، بر هم خوردگی وصعیت عروقی و رگی در نواحی حساس بدن و… جلوگیری می کند.

جنس لباس راحتی

شاید باورش سخت باشد اما به جنس لباس راحتی باید بیشتر از جنس لباس زنانه توجه کنید. به این دلیل که شما باید در خانه راحت باشید، به همین دلیل جنس لباس راحت و خوب می تواند این راحتی را در خانه به شما هدیه کند.

سعی کنید برای لباس خانگی از جنس های الیاف مصنوعی همچون پلی استر و نایلون استفاده نکنید. زیرا به دلیل زمخت بودن این اجناس، اجازه عبور هوا را از داخل و خارج لباس را نمی دهد و همین امر موجب تعریق زیاد می شود. اما پوشیدن لباس هایی با جنس الیاف مصنوعی برای مجالس و مهمانی ها می تواند مناسب باشد، به این دلیل که قرار نیست شما آن را برای ساعت های طولانی بر تن کنید، اما لباس خانگی این طور نیست.

چرا که جنس لباس راحتی علاوه بر این که از الیاف نرم و مطمئنی از لحاظ عدم ایجاد حساسی های پوستی برخوردار باشد باید از الیاف و بافتی استفاده شود که عمر طولانی و هم چنین بانوان و زنان خانه دار از احساس راحتی هنگام پوشیدن لباس راحت برخوردار باشند.

توصیه می شود بانوانی که کسب و کار خانگی دارند و یا خانه دار هستند لباس راحتی را بر اساس تغیر آب و هوایی فصول انتخاب کنند چرا که برای فصول سرد لباس راحتی نخی و اصلا پیشنهاد نمی شود و برای اینکه در انتخاب و خرید لباس راحتی مد نظر خود از تنوع بسیار و صرفه جویی در زمان برخوردار باشید می توانید از سایت گلپوش با کیفیت ترین لباس های راحتی زنانه را با بهترین و مناسب ترین قیمت های ممکن خریداری کنید.

خرید انواع لباس راحتی زنانه از ترکیه

همانطور که ذکر شد ترکیه جزو کشورهایی به حساب می آید که در حوزه تولید و فروش پوشاک و لباس فعالیت می کند و اکثر مردم خواهان خرید از ترکیه هستند هر فرد طبق شرایطی که دارد اقدام به خرید می کند بعضی ها مستقیم به این کشور سفر می کنند تا خودشان خرید ها را انجام دهند.

بعضی از افراد هم به هر دلیلی سفر را انتخاب نمی کنند و علاقه به خرید کردن آنلاین دارند. خرید کردن آنلاین هم به گونه ای است که برای ایرانی ها خرید مستقیم از سایت مقدور نیست حالا به دلیل نحوه ارسال و نوع پولی که در قبال کالا پرداخت خواهد شد.

گلپوش این امکان را برای هم وطنان عزیز فراهم کرده است که تمام پوشاک و کالا ها را در هر نوع و اندازه های مختلف در انواع طرح و رنگ نسبت به سلیقه مشتری را از ترکیه و سایت های مشهور ترکیه خریداری و در هر نقطه ایران به دست مشتری می رساند.

ست لباس زیر از ترکیه
ست لباس زیر از ترکیه

 

خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه

مطلب مرتبط: بهترین مدل لباس راحتی دخترانه
شرایط خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه به صورت اینترنتی

گلپوش مفتخر است که کلیه محصولات از برند های معتبر ترکیه را در کلیه سایت ها همچون ترنیدول،زارا،برشکا،ماوی و… خریداری و به تمام نقاط ایران ارسال می کند.

فقط کافیست لینک یا پیج مورد نظر را به گلپوش ارسال کنید تا در حداقل زمان کالای مورد نظر را خریداری و به شما تحویل دهد.

قیمت گذاری خرید کالا از ترکیه

نحوه خرید به گونه ای است که بعد از انتخاب کالا مشتری هزینه کالا را به لیر پرداخت می نماید و سپس بعد از ارسال به ایران با مشتری نماس حاصل می شود و هزینه حمل بر اساس وزن به او گفته می شود، بعد از پرداخت وجه مانده، کالا به درب مشتری ارسال می شود.

هزینه حمل کالا: 250 هزار تومان برای هر کیلو یا 25 تومان برای هر 100 گرم
شرایط ارسال کالا از ترکیه توسط گلپوش
ارسال به کل ایران
ارسال هوایی
ارسال در حداقل زمان (10 الی 15 روز زمان رسیدن به تهران )
قیمت لیر به روز حساب می شود.
لازم به ذکر است امکان تعویض رنگ پس از سفارش وجود ندارد

فرمول محاسبه هزینه خرید لباس و کالا از ترکیه

هزینه لیری کالا * قیمت ( به روز ) لیر + 800 تومان ( مالیات ) + هزینه ارسال

گلپوش

توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز، تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‌کند. این روزها خرید اینترنتی بیشتر با سرعت زندگی مدرن همگام شده و توانسته خود را با روحیات و نیازهای رو به رشد مشتریان هماهنگ کند.

در حالیکه مشغله‌های روزانه فرصت لذت بردن از اوقات فراغت را کاهش داده است، صرف زمان‌های طولانی برای انجام سفرهای درون شهری و خرید نیازهای روزانه معنای خود را از دست می‌دهد. آنچه در فرصت اوقات فراغت برای افراد در اولویت قرار می‌گیرد تفریح، آموزش، ورزش و لذت بردن از علایق شخصی و رفع خستگی‌های روزانه است. همه این عوامل افراد را مجاب به استفاده از روش‌های نوین مانند مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی در کمترین زمان برای انجام فعالیت‌های وقت گیر گذشته می‌کند.
فروشگاه اینترنتی گلپوش

فروشگاه اینترنتی گلپوش اولین سایت تخصصی پوشاک و لباس زیر در ایران است. که جدیدترین کالاهای مد روز و منحصر به فرد را ارائه می دهد که امکان مقایسه محصولات و ست کردن پوشاک از مزیت‌های این فروشگاه اینترنتی می‌باشد. کالاهایی که در گلپوش می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند و با همین دقت و جزئیات معرفی، ارائه و تحویل داده می‌شوند. اطلاعات تمامی محصولاتی که در سایت قرار دارد دقیق، کاملا واقعی و بدون بزرگ‌نمایی می‌باشد.

کارشناسان و طراحان گلپوش سعی کرده‌اند که کاربران نهایت لذت را از خرید خود ببرند. شما به راحتی می‌توانید در محصولات جستجو کنید، گروه‌های مورد نظر را انتخاب یا محصولات را بر اساس ویزگی‌های مختلف فیلتر کنید.

خرید لباس راحتی زنانه از ترکیه

شما می توانید انواع لباس های زنانه ، مردانه و بچگانه را با بهترین کیفیت از طریق فروشگاه گلپوش خریداری کنید، گلپوش یک فروشگاه اینترنتی محصولات لباس می باشد که کیفیت بالا و جذابیت را برای شما به ارمغان می آورد .

برای خرید مستقیم انواع ست لباس زیر، لباس خواب، کاستوم، مایو و بادی از برندهای مطرح ترکیه در گلپوش همراه ما باشید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.