سوتین مناسب برای لباس مجلسی چیست؟

سوتین مناسب برای لباس مجلسی چیست؟

انتخاب سینه بند مناسب، علاوه بر مد و زیبایی، برای حفاظت از سلامت عمومی بدن ضرورت دارد. لباس زیری که پشتیبانی خوبی ارائه دهد، به جوان ماندن و سفت نگه داشتن سینه ها کمک می کند. سوتین مجلسی؛ می تواند تفاوت زیادی در فرم دهی و متناسب به نظر رسیدن لباس مهمانی شما ایجاد کند. حتما برای شما هم سوال شده است که سوتین مناسب برای لباس مجلسی چیست؟! باید مشخص کنید دقیقا برای چه لباسی به دنبال خرید سوتین هستید، تا لباس زیر مناسب آن لباس را انتخاب کنید. ما در اینجا هستیم تا انواع سوتین های مناسب برای لباس های مجلسی و مهمانی را معرفی کنیم، و کاربرد هریک را بگوییم تا شما راحت تر بتوانید، برای هر کدام از لباس های مهمانی خود، لباس زیر مناسب انتخاب کنید
پوشیدن سوتین مناسب؛ به عنوان یکی از مهمترین پوشاک مورد نیاز برای لباس زیر مجلسی، قطعا به شما کمک می کند، تا در هر لباس مهمانی زیبا و بی نقص به نظر برسید. اگر چه لباس ها و یا تاپ های خاصی وجود دارد که باید بدون سوتین بپوشید، اما با این وجود؛ چه برای ظاهر، و چه حمایت و فرم دهی سینه ها، دانستن نحوه انتخاب سوتین مناسب از زیر یک لباس مجلسی مهم است. صرف نظر از اینکه چه لباسی می پوشید، اگر لباس زیر مناسب نداشته باشید، نمی توانید احساس خوبی به ظاهر خود داشته باشید.

سوتین مجلسی؛ می تواند تفاوت زیادی در فرم دهی و متناسب به نظر رسیدن لباس مهمانی شما ایجاد کند.

انواع مدل سوتین مناسب برای لباس مجلسی

در این جا لیست تمام سوتین های مناسب برای استفاده در زیر لباس مجلسی را مشاهده میکنید. سینه بندهایی که برای لباس مجلسی مناسب هستند شامل این موارد است:

سوتین دکلته یک مناسب برای پوشیدن از زیر لباس های یقه باز است.

"<yoastmark

اگر از پیراهن های بدون بند یا دکلته استفاده می کنید، قطعا سوتین های بند دار مناسب نخواهند بود. شما چیزی می خواهید که علاوه بر لیفت دهی، از قفسه سینه و کمرتان پشتیبانی کند و درعین حال راحت باشد. سوتین دکلته؛ به گونه ای طراحی شده است که به خوبی روی پوست شما می نشیند و پایین نمی افتد و هیچ رکابی ندارد. سینه بند بدون بند؛ یکی از بهترین انتخاب ها برای پوشیدن از زیر لباس مجلسی است.

* خرید ست لباس زیر *

سوتین پروانه ای یا چسبی، مناسب برای پوشیدن زیر لباس مجلسی

 

"<yoastmark

یک سوتین بدون بند است که با کمک چسب در جای خود باقی می ماند.

سوتین چسبی؛ کمترین حمایت را در بین سایر سینه بندهای مجلسی ارائه می دهد. مخصوصا برای خانم های که سینه های بزرگی دارند استفاده از سینه بند پروانه ای توصیه نمی شود. لباس زیر چسبی؛ یک سوتین بدون بند است که با کمک چسب در جای خود باقی می ماند. این مدل سینه بند، برای لباس های با یقه عمیق و باز و بدون بند مناسب است. در مقاله سوتین پروانه ای به نحوه ی استفاده از این مدل سینه بند پرداختیم.

سوتین پلانچ، لباس زیر مناسب برای استفاده زیر لباس مجلسی زنانه

سوتین پلانچ برای لباس های مجلسی با یقه های به شکل u و v مناسب است.
برای لباس مجلسی هایی با یقه V و U و لباس هایی که تا مرکز سینه باز هستند مناسب هستند.

سوتین پلانچ( Plunge Bras)؛ یکی از لباس زیر های جذاب و محبوب است. این سینه بند از وسط سینه به سمت پایین خالی بوده و برای لباس مجلسی هایی با یقه V و U و لباس هایی که تا مرکز سینه باز هستند مناسب هستند. لباس زیر پلانچ، به دلیل داشتن یقه های عمیق حالت اغواکننده برای همسر ایجاد می کند.

سوتین فشاری

سوتین فشاری؛ برای زنانی که سینه های کوچکی دارند، می‌خواهند سینه هایشان بزرگتر و گردتر به نظر برسد، تا لباس مجلسی آنها زیباتر جلوه کند، راه حل خوبی است. این لباس زیر ها، برای پیراهن های با یقه V مناسب هستند و اغلب از پارچه فانتزی مانند توری، گیپور و حتی کلاسیک تولید می شوند.

سوتین قابل تبدیل

اگر پشت لباس مجلسی شما کاملا باز است، چه سوتینی برای زیر آن مناسب می باشد؟

بندهای سوتین قابل تبدیل؛ به گونه ای است که می توانید با توجه به مدل لباس مجلسی، بندها را تنظیم و جا به جا کنید، زیرا بندها قابل جدا شدن هستند. به عنوان مثال اگر لباسی شما فقط یک شانه دارد، میتوانید یک از بندهای سوتین قابل تنظیم را جدا کنید. به طور کلی این مدل لباس زیر به فرم ها و شکل های مختلف پشت گردنی، بدون بند، تک بند و… با توجه به لباس مجلسی شما قابل تبدیل است.
سوتین شیشه ای بند نامرئی، بهترین گزینه برای لباس مجلسی است

سوتین شیشه ای برای لباس های مجلسی پشت باز مناسب هستند.

برای لباس های مجلسی؛ که کلا پشت باز و یقه باز هستند و کمر شما را به طور کامل نمی پوشانند، باید از سوتین های شیشه ای بند نامرئی استفاده کنید. بندهای این سوتین نامرئی بوده و مثل شیشه بی رنگ است.
سوتین مثلث توری یکی از مدل های مناسب لباس زیر برای لباس های مجلسی

در حالی که اکثر ما عموما سوتین هایی بدون بند(دکلته) را هنگامی انتخاب می کنیم، که از نمایان شدن بندهای سینه بند از زیر لباس مجلسی نگرانیم؛ سوتین هایی با بند نازک تر وجود دارند که به آن سوتین مثلثی می گویند. این مدل لباس زیر مجلسی کاپ هایش به صورت مثلث سه ضلعی است که می توان از زیر لباس های مهمانی و یا تاپ تان بپوشید.
کاپ سوتین مثلثی بصورت مثلث سه ضلعی است.

سخن پایانی

همواره برای بانوان انتخاب یک لباس مجلسی زیبا و خاص، در یک میهمانی، دغدغه ای بزرگ بوده است، اما به همان اندازه انتخاب و خرید سوتین مناسب، لباس مهمانی که ظاهر و اندام شما را زیباتر نشان دهد اهمیت دارد. ما تمامی مدل های سوتین برای لباس های مجلسی را معرفی کرده و هریک را تشریح دادیم، تا شما درست ترین انتخاب را داشته باشید.
اگر به دنبال یک فروشگاهی اینترنتی کامل و جامع که تمامی لباس های زیر زنانه از جمله لباس خواب، گن، کاستوم و … را ارائه بدهد می گردید، تبریک می گوییم! شما به درستی گلپوش را انتخاب کزده اید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.