شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

در این سری از مطالب راهنمای انتخاب لباس زیر از مجله گلپوش، اطلاعات مهمی درباره شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا که باید بدانید را آموزش خواهید دید.

در مورد شورت ها بیشتر بدانید: چرا نباید از شورت گیاهی استفاده کنیم؟! با خواص و عوارض و مشکلات پوستی شورت گیاهی آشنا شوید.

شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا
شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

تاریخچه جالب پیدایش شورت لامبدا

تاریخچه پیدایش، اولین سبک از انواع مدل شورت به دوران قبل از جاهلیت انسان بر می‌گردد. انسان های اولیه، برای پوشش بدن خود از شاخه های بید و برگ های درخت موز برای پوشش ناحیه های خاصی از بدن استفاده می‌کردند. تاریخ دقیق طراحی و تولید این مدل از انواع لباس زیر هنوز مشخص نیست. اما شواهد گویای این است که از گذشته های نه چندان دور (احتمالا در دوره روم باستان) استفاده از شورت لامبادا آغاز شده است.
شورت لامبادا معرفی انواع مدل شورت لامبادا زنانه و مردانه شورت لامبادا، یک نوع لباس زیر فانتزی است.

در هر زمان برای مشاهده و خرید جدیدترین انواع مدل شورت فانتزی به این بخش از فروشگاه لباس زیر مراجعه بفرمایید.
خرید شورت زنانه

 

 

شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

مطالعه بیشتر در مورد لباس زیر: بیکینی چیست!؟ انواع لباس بیکینی را بشناسید.

شورت لامبادا چیست و چه کاربردی دارد؟

لباس زیر زنانه، در طول زمان در خور تغییرات فراوانی قرار گرفت. این تغییرات در شورت اسلیپ، انواع سینه بند و سایر انواع آن ادامه پیدا کرد و با گذشت زمان و رسیدن به دو قرن پیش و رخ دادن انقلاب صنعتی اروپا، همه عوامل باعث یک تحول و پرش بزرگ در صنعت پوشاک گردید.
انواع مدل از شورت لامباداشورت لامبادا در رنگبندی متنوع

در این دوره، شورت های کلاسیک، وارد بازار شدند. با وارد شدن به عصر تجملات، دنیای مد و پوشاک وارد مرحله جدیدی شد که در آن پیشتازان صنعت مد، تصمیم به تغییر در سبک قدیم نمودند، زیبایی در اولویت قرار گرفت و شورت های لامبادا به عنوان سبکی جدید وارد بازار شد.
*خرید سوتین*

از انواع مدل شورت لامبادا، معمولا همراه با روبدوشامبر زنانه و یا انواع سبک لباس خواب استفاده می‌کنند. اما به صورت کلی استفاده از مدل شورت، با عوارض زیادی همراه است به همین دلیل توصیه میشود که از این نوع شورت، استفاده نکنید.

در این رابطه توصیه می‌کنیم، سری مطالب مروبط به بهترین جنس لباس زیر چیست؟، تاثیر لباس زیر در سلامت بانوان و لباس زیر مخصوص افراد حساس را مطالعه کنید.
شورت لامبادا مشکی از فروشگاه گلپوش نمونه ای از شورت لامبادا

برای خرید جدیدترین و بهترین مدل های شورت نخی زنانه، شورت زنانه شیک و انواع شورتکس یا شورت پریودی کلیک کنید.
خرید لباس خواب زنانه

مطالعه بیشتر: شورت آموزشی چیست و چه کاربردی دارد؟.

شورت لامبادا (lambada panty) یا شورت بندی چیست؟

لاملادا یک شورت فانتری است که باسن را بصورت کامل پوشش نمی دهد.شورت لامبادا یا بندی تمام بخش باسن را پوشش نمیدهد.

شورت لامبادا یا بندی که در انگلیسی به آن “lambada panty” می گویند؛ یک نوع لباس زیر بسیار محبوب و متداول در بین بانوان می‌باشد. این سبک از شورت ها را با لباس های مجلسی چسبان، دامن های کوتاه و شلوارک میتوان پوشید.
این مدل لباس زیر در دسته بندی لباس زیر فانتزی قرار می‌گیرند.
شورت های لامبادا؛ به شکلی هستند که تمام بخش باسن را پوشش نمی‌دهند و به همین دلیل به این مدل لباس شورت بندی نیز گفته می‌شود، که بند آن از بخش فاق شورت تا باسن عبور می‌کند.

در ادامه با انواع لباس زیر لامبادا آشنا می شوید.

مطالبی مانند آموزش انواع روش پاک کردن لکه از روی شورت و بهترین لباس زیر بارداری چیست؟ کدام شورت و سوتین برای زنان باردار، مناسب است؟ را در این زمینه بخوانید.

انواع مدل شورت لامبادا

لباس زیر لامبادا، به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند:
 تانگ (thong)
  جی استرینگ (G_string)
 لامبادای فاق باز

سه مدل از انواع شورت لامبدا هستند که در صنعت لباس زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 تانگ که فقط ناحیه خصوصی بدن را پوشش می دهد.از یک نوار بسیار نازک در دور کمر شورت تانگ بهره گرفته شده است.

این مدل از شورت لامبادا که به آن تانگ می گویند؛ از یک نوار بسیار نازک در دور کمر بهره گرفته است. این مدل شورت بندی هیچ پوششی در قسمت ران و پهلوها ندارد؛ فقط برای پوشاندن ناحیه خصوصی می باشد.

در قسمت کمر لباس زیر تانگ از کش قطور استفاده نشده و بیشترین کاربرد آن در زیر لباس های مجلسی چسبان می باشد. این مدل لباس زیر نسبت سایز مدل های شورت لامبادا کم خطر است. در مطالب قبلی درباره این که چرا باید از لباس زیر استفاده کنیم توضیح دادیم.
خرید لباس خواب مردانه

شورت جی استرینگ(G_string)، یکی از انواع مدل شورت لامبادا

در معرفی این مدل شورت زنانه جی استرینگ؛ می‌توان گفت به این دلیل با جی نامگذاری شده که بسیار کاربرد فانتزی و جذابی دارد و در طراحی و دوخت این مدل از لباس زیر فانتزی، از اشکالی زیبا مانند گل، برگ، قلب و سایر اشکال فانتزی در ناحیه تناسلی استفاده می شود. در قسمت بند پشتی شورت جی استرینگ، از گیپورهای تزئینی استفاده می کنند. استفاده طولانی از این سبک لباس زیر لامبادا، عوارض زیادی در پی دارد.
شورت جی استرینگ به گونه ای طراحی شده است که از طریق یک بند از وسط باسن عبور می کند.یکی از انواع مدل های شورت لامبادا، جی استرینگ است.

شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

تمام انواع شورت های بندی مانند سایر لباس های زیرها، از جنس های مختلفی مانند نخی، توری، کشی، لاتکس و گیاهی تولید می شوند؛ که پرطرفدارترین و پرفروش ترین آنها لاتکس و نخی می باشد.

در مطلب شورت جی استترینگ چیست به صورت کامل همه مشخصات این سبک از لباس و دلیل توصیه پزشکان برای استفاده نکردن از شورت جی استرینگ را توضیح دادیم.
خرید شورت زنانه

درباره شورت ها بدانید: شورت پروتز دار چیست؟! انواع شورت پروتز دار و عوارض و فواید استفاده از آن ها.

شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا
شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

عوارض استفاده از شورت لامبادا چیست؟

استفاده طولانی مدت از شورت های بندی یا لامبادا، می تواند یکی از دلایل مهم ابتلا به عفونت زنان و آلودگی ها باشد. بنابراین خرید شورت را هر دو الی سه ماه یک بار به طور مداوم در برنامه خود قرار دهید.
همان طور که می‌دانید برای جلوگیری از بیماری های عفونی و قارچی و… بهتر است از لباس زیرهای استفاده شود که پوشش دهی کاملی دارند. شورت های با جنس نخی و به طور کلی انواع لباس زیر نخی، از جهت دفع رطوبت و میکروب برای سلامتی مناسب هستند.
ضررهای شورت لامبادا که در عکس وجود دارد را می توان به پوشش دهی و ازار پوست اشاره کرد.

شورت های لامبادا ماهیت تزئینی و دکوری داشته، بیشتر برای زیبایی و تحریک جنسی همسر و یا از زیر لباس های مجلسی و عروس استفاده می شود. شورت های بندی به علت پوشش دهی کم برای سلامت بانوان می تواند مضر باشد. به همین جهت برای استفاده روزانه و مداوم به عنوان لباس زیر مناسب نیستند.
شورت لامبادا زنانهمدلی از لباس زیر لامبادا زنانه.

خرید لباس زیر و شورت مناسب، نه تنها از جهت زیبایی بلکه سلامتی و جلوگیری از بیماری های عفونی اهمیت ویژه ای دارد. ما در این مطلب سعی کردیم، انوع جدید و به روز شورت های لامبادا (lambda underwear) را به شما معرفی کنیم. حال شما می‌توانید با آگاهی از ویژگی ها و مضرات و با توجه به نیازتان در مواقع لازم اقدام به خرید شورت های بندی کنید.

شورت لامبادا چیست؟ عوارض، کاربرد و فواید انواع مدل شورت لامبادا

مضرات شورت لامبدا شامل موارد زیر است:

امکان ایجاد عفونت واژینال
ایجاد برش های میکروسکپی بر روی پوست نواحی حساس بدن
عدم وجود فاق نخی و ضد حساسیت
امکان ایجاد حساسیت پوستی

آیا استفاده از انواع مدل شورت لامبادا مفید است؟!

جواب این سوال به شما و علایق شما بستگی دارد. به صورت کلی استفاده از این مدل شورت فانتزی توصیه نمیشود. پوشیدن شورت لامبادا میتواند موجب عفونت های واژینال را فراهم کند. علاوه بر این با توجه به بار روانشناسی این مسئله که شما چه علایقی دارید و برای رسیدن به آن چقدر هزینه پرداخت میکنید، بهتر است از شورتهای مضر دوری کنید. در قسمت بالا در مورد عوارض این مدل از لباس زیر توضیح دادیم. در هرصورت استفاده طولانی مدت از انواع مدل شورت لامبدا توصیه نمیشود.

آیا از شورت لامبادا استفاده کنیم؟

برای جواب این سوال، باید به علایق خود دقت داشته باشید. استفاده شورت لامبادا به دلیل افزایش احتمال عفونت در نواحی خصوصی بدن، به صورت مداوم توصیه نمیشود. اما همه چیز به علایق شخصی شما بستگی دارد. متخصصین توصیه میکنند از شورت نخی باکیفیت برای رعایت بهداشت فردی خود استفاده کنید.
این مسئله به خصوص برای بانوان بسیار مهم است. همانطور که در مطالب قبلی مجله گلپوش، توضیح دادیم، بانوان به دلیل سیستم بدنی ویژه خود، مستعد ابتلا به بعضی از عفونت های خاص هستند برای همین توصیه میشود از شورت های باکیفیت استفاده کنید.
شورت بندی یا شورت لامباداشورت بندی یا شورت لامبادا

مطالعه بیشتر: نکاتی برای پنهان کردن بند سوتین! آموزش روش های پنهان کردن بند سوتین.

فوق شورت لامبادا با شورت بکلس چیست؟

شورت بکلس نسبت به شورت لامبادا از پوشش بیشتری برخوردار است. در واقع شورت های بکلس همانند شورت لامبادا، آزاردهنده و مضر نیستند.تفاوت اصلی شورت لابادا با شورت بکلس، در میزان پوشش دهی و عرض تر بودن بیشتر بکلس است.
شورت فانتزی کبریتی 9274خرید شورت فانتزی 9274 از فروشگاه گلپوش

انواع جنس شورت لامبادا

جالب است بدانید که شورت لامبادا را از هر نوع پارچه ای میتوان تولید کرد. اما همانطور که در مطلب انواع سبک شورت زنانه! با ویژگی انواع مدل شورت زنانه توضیح دادیم، بهتر است از انواع شورت لامبادا نخی استفاده کنید. سایر جنس های این مدل شورت، مانند انواع جنس پلی استر، میتواند برای شما مضر باشد و باعث ایجاد بیماری های باکتریایی شود.
خرید سوتین خرید جدیدترین انواع مدل سوتین زنانه با قیمت ویژه

شورت لامبادا هم در مدل های مردانه و هم زنانه در بازار موجود است. اما متخصصان پیشنهاد میکنند که از استفاده از انواع جنس پلاسیتیکی و یا محصولاتی با کیفیت پایین به صورت جدی خودداری کنید. با توجه به فرم وشکل خاص این مدل شورت، ممکن است باعث ایجاد خراش های پوستی در شما شود. این به نوبه خود، احتمال ایجاد و انتقال عوامل بیماری زا را از طریق این زخم ها فراهم می‌کند.

بیشتر بدانید: بهتری ست لباس زیر چیست؟ کدام شورت و سوتین برای زنان باردار، مناسب است؟.

آیا استفاده از انواع مدل شورت لامبادا مفید است؟!

جواب این سوال به شما و علایق شما بستگی دارد. به صورت کلی استفاده از شورت لامبادا، به دلیل عوارضی که دارد، توصیه نمیشود.

مضرات استفاده از شورت لامبادا چیست؟

استفاده طولانی مدت از شورت های بندی یا لامبادا، می تواند یکی از دلایل مهم ابتلا به عفونت زنان و آلودگی ها باشد. همچنین با عوارضی مانند عفونت که در این مطلب توضیح داده ایم، همراه است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.