سوتین مناسب افتادگی سینه

سوتین مناسب افتادگی سینه

زیبایی واقعی چیزی فراتر از زیبایی ظاهری است . نباید افتادگی سینه تان، باعث از دست دادن عزت نفستان شود. برای درمان یا انتخاب سینه بند مناسب افتادگی سینه، ابتدا باید بدانید که چه چیزی باعث افتادگی سینه ها می شود!؟ آویزان شدن سینه ها امری طبیعی است؟! برای جلوگیری از افتادگی سینه بهتر است چه کارهایی انجام دهیم!؟ بهترین سوتین برای افتادگی سینه کدام مدل هست!؟ پاسخ تمامی سوالات خود را در این مقاله از مجله گلپوش پیدا می کنید، پس ما را تا انتها همراهی کنید.
درصد بسیاری از بانوان جهان؛ نگران افتادگی سینه هایشان هستند. بخصوص بعد از دوران بارداری، شیردهی و یائسگی که سینه ها به شدت مستعد آویزان شدن یا افتادگی می شود. با افزایش سن، سینه ها شروع به افتادگی می کنند و این می تواند اعتماد بنفس شما را تحت تاثیر قرار دهد.

استفاده از سوتین افتادگی سینه که بیشترین حمایت و پشتیبانی را از سینه ها می کنند؛ ظاهری زیباتر و جذاب به شما می دهد. انواع مختلف سوتین مانند سوتین لیفت دهنده مناسب افتادگی سینه طراحی و تولید شده اند تا نیاز شما را برطرف کنند. شما با انتخاب سوتین مناسب افتادگی سینه؛ دلایل، ویژگی ها، عوارض، درمان می تواند از این مورد پیشگیری کنید و یا ظاهری زیباتر و جذاب تر به خود ببخشید.

سوتین مناسب افتادگی سینه؛ دلایل، ویژگی ها، عوارض، درمان

 

دلایل افتادگی سینه
دلایل افتادگی سینه

چرا افتادگی سینه پیدا می کنیم!؟

افتادگی سینه به خاطر دلایلی مانند شیردهی و کاهش وزن و ..
پتوز پستان یا افتادگی سینه به دلایل زیادی مانند افزایش سن یا حاملگی و داشتن سینه های بزرگ اتفاق می افتد.

یک اصلاح پزشکی برای افتادگی سینه وجود دارد که به آن؛ پتوز پستان (Breast ptosis) می گویند. دلایل بسیاری برای آویزان شدن سینه ها وجود دارد. برای درمان هر چیزی، ابتدا باید عوامل به وجود آورنده آن مشکل را بشناسید.

 

 

* خرید انواع شورت *

 

دلایل افتادگی سینه

پستان ها از چربی و بافت های رشته ای تشکیل شده اند؛ با گذشت زمان این بافت ها بر اثر تاثیر گرفتن از نیروی جاذبه به سمت پایین کشیده می شوند. پوست سینه کشیده می شود و سینه ها سست و آویزان می شوند.
حاملگی های متعدد نیز می تواند باعث افتادگی سینه شود. در دوران بارداری هورمون های شما تغییر می کند، به همین دلیل مجاری شیردهی کوچک و منبسط شده و سینه ها افتاده می شوند.
افزایش سن یکی از دلایل مهم برای آویزان شدن پستان است. با گذشت عمر سطح ارتجاعی پوست کمتر شده و بافت سینه ها شل می‌شود و افتادگی سینه را ایجاد میکند.
داشتن سینه های سنگین و بزرگ؛ یکی از عوامل آویزان شدن سینه بانوان است. این امری طبیعی است و فقط می توانید با حمایت توسط سوتین های مناسب آن را کنترل کنید.
سیگار کشیدن؛ یکی دیگر از دلایل آویزان شدن سینه است. با مصرف سیگار الاستین و پروتئینی که به حفظ انعطاف پذیری پوست شما کمک می‌کند از دست می رود و باعث پیری زودرس و افتادگی سینه می شود.
شیردهی؛ در دوران شیردهی سینه های مادران بزرگتر از حد معمول می شود و با قطع شیردهی مادر، پستان ها کوچک شده و بافت سینه جمع نمی شود این خود یکی از عوامل افتادگی سینه است.
استفاده نکردن از سوتین استاندارد با سایز دقیق و متناسب خودتان و همینطور غافل شدن از انتخاب سوتینی با پشتیبانی و حمایت بالا باعث سرعت بخشیدن به افتادگی سینه هایتان می شود.
کاهش ناگهانی وزن باعث شل شدن بافت سینه می شود.
استفاده نکردن از سوتین وزشی هنگام انجام ورزش و فعالیت های سنگین باعث افتادگی پستان می شود.
عوامل ژنتیکی؛ گاهی آویزان بودن سینه ها عامل ژنتیکی و وراثتی دارد.

استفاده از سوتین جکدار و سوتین ورزشی، بهترین راه برای کنترل افتادگی سینه است.

آیا سوتین نامناسب باعث افتادگی سینه می شود؟

خیر! سوتین نامناسب باعث افتادگی سینه نمی شود؛ مگر در زمانی که سینه بند شما، از سایز نامناسبی داشته باشد. در زمان خرید سوتین؛ حتما به اندازه باند سینه بند توجه کنید و مناسب ترین سایز خود را انتخاب کنید. اگر بند سوتین شما شل باشد و باند سوتین محکم و مقاوم نباشد؛ به دلیل نیروی جاذبه، سنگینی سینه هایتان باعث افتادگی و آویزان شدن پستان شما می شود. در فروشگاه های لباس زیر معتبر مانند فروشگاه لباس سکرت، در تمام محصولات لباس زیر زنانه، راهنمای انتخاب سایز درج شده است.

برای اینکه بفهمید اندازه باند سینه بندتان مناسب است؛ دو انگشت خود را در زیر بند کمری سوتین قرار دهید. اگر فضای خالی زیاد باشد، اندازه باند سوتین بزرگ است. در این زمان شما یک اندازه کاپ کوچکتر از سوتین با یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

* خرید ست لباس زیر *

سوتین مناسب افتادگی سینه کدام است؟

کسانی که سینه ای بزرگ و آویزان دارند، به دنبال سوتین می گردند که سینه هایشان را به سمت بالا لیفت دهد و شکل و فرم زیبایی به آنها بخشد. برای انتخاب لباس زیر مناسب؛ ابتدا باید اندازه باند و سایز سینه بند خود را به درستی بدست آورید در مقاله راهنمایی انتخاب سایز سوتین، شما را به راحتی راهنمایی کردیم. هر زمان، با سرچ کلمه (لباس زیر گلپوش) می توانید از شیکترین و جدید ترین انواع سوتین مناسب افتادگی با قیمت استثنایی دیدن فرمایید.

سینه بند با سایز مناسب؛ باعث می شود سینه های شما به سمت بالا لیفت شود و قائم باشد. تمامی حمایت و پشتیبانی سوتین ها از قسمت باند آن شکل می گیرد، اگر باند سینه بند شما شل باشد، وزن سنگین پستان شما بافت سینه را به سمت پایین کشیده و ظاهری آویزان به سینه ها می بخشد.

چه نوع سوتینی برای سینه های بزرگ و آویزان مناسب است؟

بعد از اینکه سایز مناسب سوتین خود را انتخاب کردید، بسیار مهم است سینه بند با حمایت و پشتیبانی فراوان برگزینید. این در مورد افرادی با سینه های بزرگ حایز اهمیت است، بهتر است این افراد از سوتین های push up و لیفت دهنده استفاده کنند.

در اینجا انواع بهترین سوتین ها؛ با حمایت و پشتیبانی بالا را برایتان شرح داده ایم:

سوتین تیشرتی (T-shirt):

سوتین تیشرتی بصورت یکپارچه، صاف و به شکل کاپ های قالبی طراحی شده اند. یک سینه بند تیشرتی؛ به خوبی سینه ها را به سمت بالا می کشد و ظاهری گرد به سینه می بخشد.

حمایت و پشتیبانی خوبی از سینه ها می کند. شما با استفاده از این نوع لباس زیر دیگر نگران افتادگی سینه نباشید.

 

سوتین تیشرتی
سوتین تیشرتی

 

سوتین های با پوشش دهی کامل

بانوانی که نیمتنه ای بزرگ و سینه های آویزان دارند، بهتر است از سوتین های با پوشش دهی کامل سینه استفاده کنند. این نوع از سوتین ها نه تنها سینه را بصورت کامل پوشش می دهند؛ قسمت پهلو را نیز جمع می کنند و پستان را به سمت بالا لیفت می کند.

سوتین فنردار

سوتین های فنر دار، بهترین گزینه برای پشتیبانی و لیفت دهی سینه به سمت بالا هستند. این نوع سوتین های فنردار به اندازه ای سینه را به سمت بالا می کشند که پستان شکل غیر طبیعی به خود نگیرد. برای مشاهده و انتخاب بهترین مدل های سوتین فنردار اینجا کلیک کنید.

سوتین پوش آپ (push-up-bra) بهترین انتخاب برای سینه های بزرگ

یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوانی که سینه های بزرگ و آویزان دارند، سوتین پوش آپ (push-up-bra) هست. این مدل سینه بند یا فشار آور در برابر نیروی جاذبه عمل می کند و پستان را به خوبی بالا می کشد. سوتین های پوش آپ علاوه بر لیفت دهی، سینه ها را به سمت هم می کشند و خط سینه ایجاد می کنند. به این نوع از سوتین ها، سوتین ضد افتادگی سینه هم می گویند.

سوتین بالکنی

این نوع سوتین به گونه ای طراحی شده که خط سینه را به زیبایی نشان می دهد. سوتین بالکنی، اسفنجی سینه ها را به سمت بالا می کشد و مانع از افتادگی سینه می شود.

سوتین ورزشی

ورزش بهترین درمان برای افتادگی سینه است. با انجام ورزش های خاص سینه، به راحتی می توانید افتادگی سینه خود را درمان و به آن شکل و فرم بدهید. به خاطر داشته باشید که در زمان ورزش حتما باید از سوتین ورزشی استفاده کنید تا مانع از آسیب به بافت سینه شود.

سوتین های ورزشی برای انجام فعالیت های سنگین و ورزشی بسیار مناسب هستند.

اما افرادی که سینه بزرگ، سنگین و افتاده ای دارند بهتر است برای استفاده روزمره نیز از سوتین ورزشی استفاده کنند. در مورد سوتین ورزشی؛ انواع مختلفی آن ویژگی ها و شرایط استفاده در این مقاله به آن اشاره کرده ایم.

ویژگی های سوتین با پشتیبانی و حمایت بالا چیست؟

برای حمایت و پشتیبانی بالا به دنبال سوتینی با داشتن سه ردیف قزن یا بیشتر باشید.
از سوتین های فنر دار استفاده کنید.
سینه بندی را انتخاب کنید که حداکثر یک لایه نازک اسفنج داشته باشد.
از سوتین های بدون درز بهره بگیرید.
سینه بند های دارای باند پهن را انتخاب کنید.(پشتیبانی آنها فوق العاده است.)
از سوتین هایی از جنس پارچه غیر کشی استفاده کنید، چرا پارچه های که حالت کشانی ندارند سینه ها را به خوبی در یک قسمت جمع می کنند.
سینه بندی را بخرید که سینه شما را بصورت کامل پوشش دهد و ظاهری گرد به آن بدهد.

سوتین مناسب افتادگی سینه؛ دلایل، ویژگی ها، عوارض، درمان را بدانید

بیشتر بانوان تجربه ی شل شدن و افتادگی سینه را در یک دوره ای تجربه خواهند کرد. پس به هیچ عنوان به دلیل آویزان شدن پستانتان ناراحت نشوید و اعتماد بنفس خود را حفظ کنید. شما با خرید سینه بند های لیف دهنده و push up یا سوتین های مخصوص افتادگی سینه که در این مقاله به آن اشاره کردیم، می توانید ظاهری زیبا به سینه هایتان ببخشید. در اصل شما با استفاده از سوتین های مخصوص افتادگی سینه و ورزش های مدام سینه خود را می توانید خوش فرم کنید.

با انتخاب سینه بند، می توانید تا حد زیادی از افتادگی سینه پیشگیری کنید. حتما نظرات خود را با نوشتن در قسمت کامنت ها درج کنید تا با دیگران به اشتراک بگذارید. با سری مقالات تخصصی مجله تخصصی کاستوم و لباس خواب گلپوش همراه باشید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.