انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه

انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه

کورا هرینگتون (Cora Harrington)، متخصص لباس زیر می گوید: حجم سینه شما، شاخص خوبی می تواند باشد برای اینکه آیا سوتین شما مناسب و حمایتی است. به یاد داشته باشید که باید زمان و دقت بیشتری را برای انتخاب سینه بند مناسب خود صرف کنید، تا از لباس زیرهای که در کمدتان دارید حس خوشایند داشته باشید. در اینجا به شما در زمینه انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه به شما کمک خواهیم کرد.

خرید و انتخاب سوتین مناسب، براساس سایز و فرم سینه ها بسیار مهم است. یکی از المان ها مهم در زمان خرید سینه بند، انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه است. توجه به ظاهر و شیک بودن سوتینی که می خرید، ممکن است شما را از مسئله مهمتری مانند حجم، سایز و فرم سینه که متخصصان لباس زیر به آن اهمیت ویژه ای می دهند، غافل کند. بنابراین در هنگام خرید سوتین، در وهله اول باید اندازه سینه خود، را بدانید و سپس انتخاب کنید. شاید برای شما پیش آمده باشد، سینه بندی را انتخاب کرده باشید که نه تنها فرم سینه هایتان را به خوبی نشان نمی دهد، بلکه اعتماد به نفس خود را از دست داده اید.

انتخاب سوتین مناسب، براساس سایز و فرم سینه ها بسیار مهم است.

خرید سوتین

سوتین مناسب، برای کسانی که سینه های کوچک دارند!

هنگامی که در جستجوی سوتین مناسب در فروشگاه هستید، قطعا در انبوهی از تنوع لباس زیر؛ بدون بند، بنددار، جک دار، سیمی، اسفنجی و… غرق می شوید. یکی از گزینه های مهم در انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه، کوچک بودن فرم سینه است. مسئله ای که باید بدانید اول از همه سایز سینه و میزان حجم و پری پستان است، برای اندازه گیری و انتخاب سایز سینه خود می توانید به مقاله انتخاب سایز سوتین نگاهی بیندازید. چنانچه سینه های کوچکی دارید، آیا پوشیدن سوتین ضرورتی ندارد؟

شاید برای شما پیش آمده باشد که به دلیل داشتن سینه های کوچک، افرادی اظهار کرده اند که نیازی به پوشیدن سینه بند ندارید!. حال آن که سینه شما با هر سایزی حتی کوچک نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد. سینه های کوچک هم می‌توانند حالتی شل و افتاده پیدا کنند، که با انتخاب لباس زیر مناسب این مشکل قابل حل است.
حتی افرادی که سینه کوچکی دارند باید از سینه بند استفاده کنند.

سوتین برای سینه های کوچک

داشتن سینه های خیلی کوچک و صاف شاید خیلی جذاب نباشد، اما تولیدکنندگان لباس زیر، انواع مختلفی از سوتین های حجم دهنده و پر کننده سینه را طراحی کرده اند. بنابراین دیگر نیازی به صرف هزینه های گزاف برای عمل زیبایی و بزرگ کردن سینه ندارید و به راحتی با انواعی از سوتین های حجم دهنده مانند؛ جک دار، اسفنجی، سوتین پوش آپ، حجم دهنده مجلسی و حتی بعضی از انواع سیمی؛ می توانید سینه هایی خوش فرم تر و بزرگتر داشته باشید. به فاصله بین سینه تان توجه کنید، ممکن است علاوه بر سینه های کوچک فاصله آنها از هم زیاد باشد، در این صورت لباس زیری با فاصله یک اینچ انتخاب کنید؛ تا کامل روی سینه بنشیند و جای خالی نماند. نیاز است که شما قبل از انتخاب، مدل مناسب سینه بند و ویژگی های آن را بدانید.

سوتین اسفنجی و جک دار مناسب افرادی است که سینه های کوچک دارند.
سینه های اسفنجی و کاپ دار حجم سینه را افزایش می دهند.

تصور سوتین با کاپ های که در جای خود نیست و در بیشتر جاها خالی ست، قطعا آزاردهنده خواهد بود. سینه بندهای نیم کاپ یا بدون بند را تهیه کنید، که تمرکز اصلی آنها در کاپ قرار دارد و به همین دلیل علاوه بر ظاهری زیبا هیچ جای خالی در سینه نخواهد بود.
سوتین مناسب، برای سینه هایی که بزرگ هستند!

انتخاب سوتین فرم سینه

در زمان انتخاب سوتین بر اساس فرم سینه(Breast form bra)، یکی از مهم ترین المان ها سایز سینه است. بانوانی که سینه های بزرگی؛ دارند ممکن است در طولانی مدت دچار درد ستون فقرات شوند. برای حل این مشکل راه حل های مختلفی مانند عمل جراحی برای تخلیه چربی و یا راه بی خطری مثل ورزش کردن وجود دارد.

توجه داشته باشید سوتینی با کاپ کوچک تر، سینه های شما را کوچک تر نشان نمی دهد، این یک باور غلط است. سینه بند مناسب؛ باید دقیقا اندازه سینه تان باشد، نه کوچکتر و نه بزرگتر.

قطعا سوتینی؛ با کاپ های کوچک، به علت فشاری که بر سینه وارد می کند، برای سلامتی خوب نیست.

سینه های بزرگ به دلیل وزن زیاد، افتاده تر هستند و با حرکت زیاد در طول زمان بخصوص اگر اهل ورزش باشید ممکن است باعث افتادگی سینه و کمردرد شود. بنابراین انتخاب سوتین مناسب، کوچک کننده یا مینی مایزر، علاوه بر خوش فرم کردن سینه ها، سلامتی فرد را تضمین می کند. برای کاهش سایز سینه، خرید سینه بندهای گنی می تواند مناسب باشد.
سینه بندهایی که دارای دستک های پهن هستند، می توانند انتخاب ایده آلی برای پستان های بزرگ باشند.

سینه بندهایی که دارای دستک های پهن هستند، می توانند انتخاب ایده آلی برای پستان های بزرگ باشند. سوتین های گنی با جمع کردن چربی های اطراف پستان، انها را کوچک تر کرده و خوش فرم نشان می دهد. انواع مختلف دیگری از سینه بندهای مینی مایزر در فروشگاه گلپوش موجود است که می توانید انتخاب کنید.

سخن آخر

انسان از دیر باز همواره به سلامتی جسم و روان خود توجه کرده است. همان قدر که زیبایی اندام و استایل برایتان اهمیت دارد، باید به همان اندازه به فکر سلامتی خودتان باشید. وقت آن رسیده است که کشو کمدتان را از وجود لباس زیر های آزار دهنده و ناخوشایند که مناسبتان نیست پاک کنید. با توجه به مطالب گفته شده با نهایت دقت سوتین مناسب؛ سایز سینه خود را از فروشگاه معتبری چون گلپوش خریداری کنید.
علاوه بر سوتین مناسب ما در گلپوش انواع گن، شورت، ست لباس زیر و لباس خواب را هم به شما مشتریان عزیز ارائه میدهیم.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.