بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم؟

بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم؟

طیف گسترده‌ای از لباسهای زیر برای لیفت دادن، حجم دادن، فرم دادن و حمایت از سینه ها وجود دارد. برای مثال، اگر قبل از عمل سینه، از سوتین های اسفنجی یا زیر سیمی استفاده میشد، بعد از جراحی سینه ها نباید آنها را استفاده نمایید. برعکس، اگر همواره سوتین ورزشی و سبک را به کار میبردید، احتمالا باید به پوشیدن آنها بعد از عمل پروتز سینه ادامه دهید. در این بخش از مجله لباس سکرت، کلیه مطالب و نکات لازم درباره ی انتخاب سوتین مناسب بعد از عمل جراحی را به شما معرفی میکنیم.

سوتین مناسب بعد از جراحی
سوتین مناسب بعد از جراحی

دلیل پوشیدن سوتین مخصوص بعد از جراحی سینه چیست؟

یکی از مهمترین سوالاتی که خانم ها معمولاً قبل از عمل بزرگ کردن سینه دارند، این است که از کدام سوتین پس از جراحی سینه استفاده کنند!؟ بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم؟! حقیقت، این است که نگرانی شما قابل درک است، زیرا انتخاب سوتین مناسب برای داشتن یک دوره نقاهت پس از عمل ضروری میباشد. آیا در دوره بعد از عمل، باید مراقبت دیگری در رابطه با لباس زیر انجام دهم؟ آیا برای مدتی بعد از عمل، باید سوتین یا سینه بند مخصوص بپوشم؟ در هنگام انتخاب سوتین مناسب برای بعد از عمل، باید به چه نکاتی توجه کنم؟ تا چه زمانی بعد از عمل سینه باید از سینه بند مخصوص استفاده کنم؟

پس از جراحی و یا پروتز سینه، برای بزرگ یا کوچک کردن آنها، جراح و متخصص شما، استفاده از نوعی سوتین را توصیه میکند که بیمار باید تقریباً یک ماه آن را بپوشد. در واقع، استفاده از سوتین مخصوص بعد از جراحی سینه؛ ضروری است و انتخاب صحیح آن نیز بسیار مهم میباشد. زیرا این سینه بند مخصوص به تسریع روند بهبودی و کاهش ناراحتی بعد از عمل سینه کمک میکند. به همین دلیل، استفاده از سوتین بدون سیم مخصوص، حداقل به مدت یک ماه برای جلوگیری از تغییر شکل یا تغییر نتیجه سینه ها بعد از عمل توصیه میشود. این سوتین یا سینه بند، باید در 24 ساعت شبانه روز بدون استثناء پوشیده شود. برای خرید جدیدترین انواع مدل سوتین زنانه با تخفیف ویژه، به فروشگاه گلپوش مراجعه بفرمایید.
سوتین مخصوص استفاده بعد از جراحی سینه یا پروتز سینه

استفاده از سوتین های مخصوص جراحی یا پروتز سینه برای کاهش درد و تکیمل روند درمان لازم و ضروری است.

مطالعه بیشتر: شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌ لباس خواب عروس 1401 یا 2022.

خرید ست شورت و سوتین

ویژگیهای بهترین سوتین بعد از جراحی سینه

در اینجا، نکاتی را برای انتخاب بهترین و مناسبترین سوتین بعد از جراحی سینه به شما ارائه میدهیم تا با کمک آنها بتوانید به راحتی و بدون دردسر، سینه بند مناسب خود را انتخاب کنید:

راحتی بعد از عمل سینه ضروری است! انتخاب سوتین های راحت مهم میباشد. زیرا سینه ها برای مدتی بسیار حساس خواهند بود.
جراحان پلاستیک به طور کلی استفاده از سوتین های ورزشی و بدون سیم را توصیه میکنند. زیرا سیم زیرین سوتین، میتواند به زیر پستان جدید فشار وارد کند. برای مشاهده انواع مدل سوتین ورزشی به این بخش از فروشگاه گلپوش مراجعه کنید.
قطعا باید سوتین انتخاب شده به اندازه کافی از ناحیه عمل شده محافظت و از حرکات ناگهانی احتمالی جلوگیری نماید.
سوتین مخصوص بعد از جراحی سینه ها، باید درز نداشته باشد و تسمه ها قابل تنظیم باشد، تا بیمار بتواند آنها را با قفسه سینه خود منطبق کند. علاوه بر این، فنجان ها یا کاپ های سینه بند نیز باید الاستیک باشند تا با کانتور بدن جدید سازگار شوند.
برای مدتی با سوتین های اسفنجی، درز دار و مانند آنها خداحافظی کنید، زیرا آنها برای دوران نقاهت بعد از عمل سینه ها مضر هستند.
سوتین انتخابی شما باید ایمن و با کیفیت باشد. به عبارت دیگر، شما باید در این لحظات حساس، به اندازه کافی از سینه های خود محافظت کرده تا از ضربه، اصطکاک و سایر ناراحتی ها جلوگیری کنید.
لباس زیر شما بعد از عمل سینه، باید اندازه مناسبی داشته باشد. زیرا بسیاری از بانوان سایزهایی از سوتین را میپوشند که با آنها مطابقت ندارد. بنابراین، شما باید مطمئن شوید که سایز لباس زیر به اندازه قفسه سینه بعد از عمل میباشد.

سوتین سفت کننده
سوتین سفت کننده

 

بهترین سوتین برای استفاده بعد از جراحی سینه با باند پهن و محکم را مشاهده می‌کنید

ویژگی های مهم یک سوتین استاندارد بعد از جراحی سینه

مطالعه بیشتر: لباس زیر مخصوص افراد حساس! چه مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟.

خرید سوتین
انواع بهترین سوتین پس از جراحی سینه

در اینجا، انواعی از بهترین سوتین ها را بعد از جراحی سینه به شما معرفی میکنیم.

بیشتر بدانید: لباس زیر ورزشی چیست و چه خصوصیاتی دارد!؟.
سوتین فشرده سازی جراحی، یکی از انواع سینه بند که باید بعد از جراحی سینه بپوشید

سوتین فشرده سازی جراحی، نوع ایده آل برای بیمارانی است که تحت جراحی سینه و یا کوچک کردن آنها قرار میگیرند. به علاوه، این نوع لباس زیر، تماس نرمی با پوست دارد و در نتیجه از آسیب و تحریک سینه های عمل شده جلوگیری میکند.

خرید مایو و بیکینی

مطالعه بیشتر: تاثیر لباس زیر در سلامت زنان.
ویژگیهای سوتین فشرده سازی جراحی

تناسب کامل روی سینه که از حرکات جلوگیری میکند.
تجمع مایعات را کاهش میدهد و التهاب را کنترل میکند.
از بروز کبودی ها جلوگیری میکند.
گردش خون و روند ترمیم بافت را تقویت میکند.
آزادی حرکت بیشتری را فراهم میکند.
از زخم ها محافظت کرده و باعث بهبودی مناسب سینه ها پس از عمل میشود.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.