سوتین برلت (Bralette Bra) چیست و چه کاربردی دارد؟

سوتین برلت (Bralette Bra) چیست و چه کاربردی دارد؟

نکته جالب در مورد سینه بندهای برالت یا اصطلاحا نیم تنه؛ این است که راحتی یک سوتین ورزشی با یک لباس زیر معمولی را در یکجا می بینیم. همچنین، این نوع سینه بند؛ هیچ گیره و یا فلزی ندارند، به همین دلیل از زیر بلوز یا پیراهن خود احساس راحتی خواهید کرد.
اگر می خواهید درباره لباس زیر برلت زیبا و جذاب و کاربردهای آن بیشتر بدانید تا انتهای این بخش از فروشگاه لباس زیر گلپوش، همراه ما باشید.
سوتین برلت چیست!؟ کاربرد سینه بند برلت چیست!؟ سوتین برلت (Bralette Bra)؛ اخیرا مد شده و شما میتوانید آن را در هر اندازه، شکل و رنگی پیدا کنید. سینه بند برالت؛ در مدلهای مختلف مثلثی، بدون پشت، یقه باز و اشکال دیگری برای هر سلیقه ای و با طرح های متنوع در بازار و فروشگاه لباس زیر معتبر وجود دارد.

خرید ست شورت و سوتین

مطالعه بیشتر: بیکینی چیست!؟ انواع لباس بیکینی را بشناسید.

لباس زیر برلت چیست؟ (Bralette Bra)

سوتین برلت (Bralette Bra)؛ از ترکیب سوتین کلاسیک و تاپ کراپ تشکیل میشود و بسیار شیک و جذاب است. سوتین برالت؛ معمولا از مواد و الیافی مانند نخ و پنبه با جزئیاتی مانند تور و گیپور ساخته میشوند. بندهای آنها اغلب نازک هستند و نسبت به سوتین های زیر سیمی، پشتیبانی کمتری و راحتی بیشتری دارند.
بنابراین آنها برای خانم هایی با سینه کوچک یا متوسط ایده آل و مناسب هستند. اگرچه امروزه، مدل هایی از این سینه بندها توسط بانوانی با نیم تنه بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل ‌سوتین ها از سینه ها، بدون کمک گرفتن از حلقه‌های فلزی یا بالشتک پشتیبانی می‌کنند که آن را به یک لباس راحت تبدیل می ‌کند. برای مشاهده و خرید انواع مدل ست شورت و سوتین با تخفیف ویژه، اینجا کلیک کنید.
سوتین برلت دانتل جدید

مدل سوتین برلت شیک و جدید

سوتین برلت گیپور
سوتین برلت گیپور

بیشتر بدانید: انواع سوتین؛ مهم ترین کاربرد و ویژگی آنها که باید بدانید!.
انواع مدل سوتین برلت

به طور کلی، سوتین برالت؛ می تواند در مدل ها، رنگها و طرح های متنوعی در یازار وجود داشته باشد که در اینجا به آنها اشاره می کنیم.
لباس زیر برالت روزانه ( every-day Bralette Bra)
کراپ تاپ فانتزی 3026

خرید کراپ تاپ فانتزی دخترانه

کاربردی ‌ترین و همه‌کاره‌ ترین نوع سوتین‌، سینه بند برالت روزانه می باشد، که یکی از لوازم اصلی کمد لباس برای خانم ها در هر سنی است. استایل شخصی شما هر چه که باشد، نمی توانید در برابر ظرافت ساده یک سوتین برلت نرم و لطیف که به خوبی روی فرم طبیعی سینه قرار می گیرد، مقاومت کنید. لباس زیرهای برالت روزانه در رنگها و طرح های متنوعی در فروشگاه گلپوش وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید.

خرید سوتین

مطالعه بیشتر: تمام نشانه های سایز سوتین اشتباه را آموزش ببینید!.
سوتین برالت پوش آپ (Push-up Bralette Bra)
نیم تنه کاپ دار فانتزی شیک

خرید نیم تنه فانتزی و مجلسی زنانه مدل کاپ دار

مطالعه بیشتر: لباس زیر ورزشی چیست و چه خصوصیاتی دارد!؟.

اگر دوست دارید علاوه بر راحتی و زیبایی لباس زیر، سینه های شما از حمایت بیشتری برخوردار باشد (لیفت دهی)، بنابراین پیشنهاد می کنیم از سوتین های برالت پوش آپ بهره بگیرید. این سبک و مدل از سینه بندها، شکل طبیعی سینه های شما را تقویت می کند تا زیباتر به نظر برسند.

خرید ست لباس زیر

برای خرید لباس زیر با کمترین قیمت و بهترین کیفیت، اینجا کلیک کنید.
سینه بند برلت خواب Sleeping Bralette Bra

اگر شما جز کسانی هستید که نمیتوانید بدون لباس زیر بخوابید، ما به شما سوتین های برالت مخصوص خواب را توصیه می کنیم. بنابراین، برای اینکه بهنگام خواب، احساس راحتی کنید در انتخاب یک سوتین برالت با کیفیت و مناسب دقت لازم را داشته باشید. یک سینه بند مناسب برای خواب باید پارچه سبک و نرم، قابل تنفس و انعطاف پذیر باشد تا خواب راحتی داشته باشید.

سوتین برلت تور
سوتین برلت تور

 

برای خرید لباس خواب با بهترین قیمت و کیفیت، به فروشگاه گلپوش مراجعه کنید.

خرید لباس خواب

مطالعه بیشتر: نیم تنه چیست؟ ویژگی، فواید و فرق نیم تنه با سوتین چیست؟.
سوتین برلت دانتل Lace Bralette Bra

درصورتیکه می خواهید علاوه بر راحتی، یک لباس زیر جذاب و زیبا داشته باشید از سوتین های برلت دانتل استفاده نمایید. سینه بندهای دانتل در رنگها و طرح های مختلفی در فروشگاه آنلاین گلپوش برای هر نوع سلیقه ای وجود دارند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.