تمام نشانه های سایز سوتین اشتباه را آموزش ببینید!

تمام نشانه های سایز سوتین اشتباه را آموزش ببینید!

سوتین؛ از سینه های ما محافظت میکند و بخش مهمی از زندگی روزمره ما را در طول روز تشکیل میدهد. زیرا مدت زیادی از روز، این لباس زیر در تن شما میباشد. بنابراین، هرگز سوتینی که برای سایز سینه های شما سازگار و مناسب نیست را نپوشید تا با پوشیدن آن احساس راحتی کنید.
سوال بسیاری از مشتریان عزیز فروشگاه گلپوش، این است که نشانه های سایز سوتین اشتباه، چه مواردی است؟ آیا میدانید سایز سینه شما چقدر است یا بدون توجه به اندازه، سوتین را خریداری می کنید؟ برای شیک پوشی و همچنین مراقبت از سلامت سینه های خود؛ مهم است که بدانید سایز سوتین شما چقدر است و همینطور نشانه های نادرست بودن سایز سینه بند را در هنگام انتخاب آن بدانید.
به همین دلیل در این بخش از فروشگاه گلپوش، نشانه هایی را که نشان می دهد سایز سوتین اشتباه است و یا بندهای آن به درستی تنظیم نشده، بررسی خواهیم کرد تا از این به بعد با توجه به این علائم و نکات، انتخاب درستی برای لباس زیر داشته باشید.

اندازه گیری سایز سوتین
اندازه گیری سایز سوتین

نشانه های سایز سوتین اشتباه؛ شامل چه مواردی است؟

در این قسمت 8 نشانه ای را که به شما نشان میدهد، سایز سوتین یا سینه بند شما اشتباه است را به اختصار توضیح میدهیم.

مطالعه بیشتر: همه حقاقیق مهم در مورد تاثیر لباس زیر در سلامت زنان.

خرید سوتین
سینه های بیرون زده؛ یکی از نشانه های انتخاب سایز اشتباه سوتین

اگر با پوشیدن سوتین، متوجه شدید که سینه‌ های شما از بالا، پایین یا کناره‌های آن بیرون میزند، مطمئناً اندازه شما نیست و سایز لباس زیر اشتباهی را انتخاب کرده اید. کاپ های سوتین، باید به گونه ای باشند که بتوان آنها را با سینه ها تطبیق داد. بنابراین، اگر سینه شما در قسمتی از لباس زیر بیرون زده است، در اصل آن سوتین برای شما کوچک میباشد.
در تصویر روش های که نشان می‌دهد سایز سوتین شما اشتباه است را مشاهده می‌کنید.

روش تشخیص سایز صحیح سوتین

مطالعه بیشتر: بعد از جراحی سینه چه سوتینی بپوشیم؟.
افتادن بندهای سوتین؛ از نشانه های سایز سوتین اشتباه

اگر همیشه بند سوتین شما در حال افتادن است، حتی اگر بارها و بارها آنها را تنظیم کنید، آن سوتین برای شما مناسب نیست. شاید مدت زیادی است که از آن لباس زیر استفاده میکنید و یا تعداد دفعات زیادی آن را شستشو داده ای و به همین دلیل، بندهای سینه بند، شل شده و به راحتی حرکت میکند. در این صورت زمان آن فرا رسیده که سینه بند خود را دور بیندازید.

در این زمینه بخوانید: نحوه ی شستشوی شورت و سوتین.

خرید ست شورت و سوتین
از آخرین قلاب سوتین استفاده می کنید!

برای اینکه یک سوتین سایز شما باشد؛ لازم نیست بهنگام پوشیدن آن، از آخرین قلاب برای بستن آن استفاده کنید. حداکثر میتوانید آن را در قلاب وسط قرار دهید، اما اگر مجبور شوید به سراغ قلاب آخر لباس زیر بروید، قطعا اندازه شما نیست.

مطالعه بیشتر: شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌ لباس خواب عروس 1401 یا 2022.
نشانه های سایز سوتین اشتباه؛ باند سوتین از پشت خیلی بالا می رود!

باند سینه بند؛ از پشت نباید خیلی بالا قرار گیرد، در واقع باید به صورت افقی و صاف روی پشت شما ایست کند. بنابراین، بازوهای خود را بالای سر خود حرکت دهید تا ببینید آیا باند به سمت بالا حرکت میکند یا خیر. اگر این اتفاق افتاد، باید سایز دیگری را برای لباس زیر خود انتخاب نمایید. برای انتخاب و خرید سوتین مناسب، به فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه لباس زیر، گلپوش مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر: مایو ورزشی چیست و چه خصوصیاتی دارد!؟.

خرید لباس خواب
قسمت مرکزی سینه بند در جای خود قرار نمی گیرد!

قسمت مرکزی سوتین، باید روی قفسه سینه شما قرار بگیرد تا متوجه شوید که سایز آن برای شما مناسب است. درصورتیکه، قسمت مرکزی و یا چاک سینه، دقیقا روی ناحیه موردنظر قرار نگرفته باشد، نشانه ای است که در واقع آن لباس زیر اندازه شما نیست.

اجزا مختلف سوتین
اجزا مختلف سوتین

خرید انواع کاستوم

مطالعه بیشتر: آیا نسبتن سوتین عوارض دارد؟ مشکلات و پیامد های استفاده نکردن از سوتین چیست؟.
از نشانه های سایز سوتین اشتباه، این است که سیم های سوتین به شما می چسبد!

چنانچه سوتین شما دارای سیم های زیرین میباشد و آنها به بدن شما کاملا می‌چسبند، واضح است که آن سینه بند، گزینه خوبی برای شما نیست. اول به این دلیل که وضعیت خوبی ندارد و دوم اینکه آن سیم یا حلقه به راحتی میتواند به شما صدمه بزند که این بسیار ناراحت کننده و حتی دردناک است.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.