بهترین لباس خواب های تابستانی

بهترین لباس خواب های تابستانی

برای داشتن بهترین خواب شبانه ، باید لباس خواب مناسب را انتخاب کنید!

در تابستان چه لباس خوابی بپوشیم؟

تابستان دوست داشتنی که می آید همراه با طبیعت و خصلت بکر خود گرما را میهمان ما می کند . روزها ، طولانی تر شده و شب ها هم طولانی تر و گرمتر ، می شود و تنها به وسیله دستگاه های خنک کننده هم نمی توانیم گاهی این گرما را تحمل کنیم .

خواب خوب به موارد دیگری بیش از زمانبدی مناسب برای خواب نیاز دارد. در حقیقت ایجاد یک فضای مناسب از نور، دما و..می تواند باعث ایجاد یک خواب کامل و عمیق شود ، نه چرت کوتاه . اما یکی دیگر از عناصر خیلی مهم برای اینکه خواب لذت بخشی داشته باشید لباسی است که شما در زمان خواب می پوشید و با آن به رختخواب می روید. لباس خواب در سلامت خواب شما اهمیت زیادی دارد.

لباس خواب تابستانه
لباس خواب تابستانه

 

برای یک سوم از کل عمر خود چه برنامه ای دارید!؟!

وقتی از بیرون به منزل می آییم یک دوش آب خنک می تواند حس و حال بهتری را به ما بدهد . اما ما انسان ها یک سوم از زندگی خود را در خواب می گذرانیم و این عدد شگفت انگیز است . پس کیفیت خواب ما بر روی کیفیت حال آن روزمان تاثیر بسازی دارد .

پس خیلی مهم است که شب ها با چه لباسی به خواب می روید . هر فصلی از سال جنس پارچه مختص خود را می طلبد .
آیا لباس خواب نخی برای تابستان مناسب است؟

آیا لباس خواب نخی برای تابستان مناسب است؟

پنبه یک ماده طبیعی است و از سلولز تشکیل شده است که از نظر سازه ای از موم پنبه ، روغن و الیاف پنبه تشکیل می شود. لباس خواب های از جنس پنبه یا همان نخ پنبه برای فصل بهار و تابستان محبوب و پر کاربرد هستند . کاملا سبک هستند و گردش هوا در آنها جریان دارد و به هیچ وجه در پوست حساسیت ایجاد نمی کند .

لباس خواب نخی چه معایبی در فصل گرما دارد؟

پنبه عایق کاری ضعیفی دارد و اگر در آب و هوای خنک و بدون پتو پوشیده شود ممکن است شما را سرد کند . همچنین در از بین بردن رطوبت ناکار آمد است، بنابراین اگر تعرق شبانه را تجربه می کنید ممکن است بهترین انتخاب نباشد .یعنی زمانی که عرق می کنید آن عرق و خیسی را به خود نمی گیرد و خشک نمی کند. به راحتی چروک می شوند که اتوی مداوم هم کاملا آزار دهنده است . اما نمی توان منکری راحتی این نوع از لباس ها شد چرا که بسیار سبک و خنک هستند .
انواع مدل لباس خواب نخی ترک برای فصل گرما

لباس خواب ترک اصل در ایران به سختی یافت می شود . و بسیاری از آنها فیک هستند و که ما در مقاله روش تشخیص لباس خواب ترک اصل را به صورت کامل، برایتان تشریح داده ایم .

اما در اینجا چند مدل نمونه از لباس خواب های ترک مناسب گرما را برایتان فراهم آورده ایم .

لباس خواب از جنس ساتن ابریشم برای تابستان مناسب است ؟

روبدوشامبر

پارچه ساتن ابریشم عموما از الیاف گیاهی ساخته می شوند و لباس خواب هایی که از ساتن ابریشم تولید می شوند را در چهار فصل سال می توانید از آنها استفاده کنید چرا که این پارچه یک تنظیم کننده حرارت جادویی است.

می تواند شما را در هنگام سرد بودن گرم و در هنگام گرم بودن خنک نگه دارد.
نرم و لطیف و سبک هستند و باعث می شود به آسودگی بخوابید .

اما ویژگی منحصر به فردی که این پارچه دارد این است که تعرق را به خود جذب می کند . زمانی که شما در فصل تابستان با لباس خواب ساتن ابریشم بخواب بروید ، زمانی که بیدار می شوید عرقی روی بدنتان نمی شیند و جذب لباستان می شود و همین امر باعث می شود صبح با حس بهتری بیدار شوید .

چرا در گرما ، لباس ابریشم از پنبه بهتر است؟

ابریشم به طور کلی عایق عالی محسوب می شود ، گردش هوا در آن جریان دارد . در حالی که گرما از طریق یک ورق پنبه مصری به راحتی از بین می رود . ابریشم براق ، سبک و بافت کاملا تمیزی دارد و کاملا لوکس است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. لباس های از جنس پنبه یا نخ کاملا سبک هستند و گردش هوا هم در آنها جریان دارد. ولی بافت آنها درشت هست و به لوکسی کارهای ساتن نیستند و مورد توجه کمی واقع می شوند .
لباس خواب از جنس کتان و کرپ نخ برای فواصل گرم سال

لباس خواب های که از پارچه های کرپ نخ و کتان و یا کتان نخ تولید می شوند هم در تابستان بسیار محبوب و پر طرفدار هستند . زیرا که کاملا خنک کننده هستند و عبور و خروج هوا در این لباس ها جریان دارد . لباس های کرپ نخ به هیچ وجه چروکی ندارد و کتان نخ هم همینطور هست، مگر اینکه اندکی چروکی داشته باشد که قابل چشم پوشی است .

در این لباس خواب ها هم شما کاملا احساس راحتی و سبکی و خنکی می کنید و یک انتخاب منحصر بفرد می تواند باشد . بخصوص اگر طرح ها و رنگ های زنده بهاری و تابستانی برای لباس خواب خود انتخاب کنید .
انواع مدل لباس خواب های مناسب تابستانی
انواع مدل لباس خواب های مناسب تابستانی

لباس خواب تابستانه
لباس خواب تابستانه

 

 

در اینجا بهترین و مناسب ترین مدل های لباس خواب های تابستانی برایتان همراه با عکس شرح دادیم تا بیشتر در مورد مد و استایل منحصر به فرد و دیزاین اکسسوری خواب ، اطلاعات داشته باشید.
۱. مدل بلوز و شلوارک خواب

بلوز و شلوارک های جذاب که با پوشیدن آنها کاملا احساس راحتی می کنید . فکر کنید که بر روی شلوارک آن هم دو جیب طراحی شده باشد . تا دست های خود را در آن فرو برده و کاملا حس راحتی و زیبایی کنید . هم خنک هستند هم بسیار شیک چه از جنس ساتن ابریشم باشد چه کرپ نخ و چه نخ شما با آن لباس ها کاملا راحت هستید .
بلوز وشلوارک اسپورت مدل victoria621
لباس خواب ساتن ابریشمی بلوز وشلوارک اسپورت مدل victoria621
۲. مدل بلوز و شلوار خواب

بلوز و شلوارهای تابستانی هم بسیار در بین لباس خواب زنانه ، پر طرفدار هستند . چرا که علاوه بر حس راحتی و خنکی که با آن می کنید، می توانید در طول روز با خیال راحت آن را بپوشید. این سبک از پوشاک اکسسوری خواب ، در عین زیبایی و شیک بودن، پوشیده هم هست و برای کسانی که پاهای آنها بسیار زود خنک می شود بسیار مناسب هستند .
بلوز وشلوار زنانه مدل victoria656
خرید اینترنتی بلوز وشلوار زنانه مدل victoria656 بلوز و شلوار لباس خواب مدل ویکتوریاسکرت | کارخانه تولید لباس خواب زنانه از پارچه ساتن سیلک
۳.مدل پیراهن خواب

پیراهن های از طرح گل یا میوه های بهاری یا تابستانی را در نظر بگیرید که در پیراهن نخی شما طراحی شده باشد یا لباس خواب کرپ نخ شما پر از ستاره و ماه و گل زیبا باشد . این پیراهن با این طراحی منحصر به فرد به شما حس زندگی را می دهد . پس در انتخاب آنها یک لحظه هم شک نکنید .

برای خانم ها شیک بودن بسیار مهم است.
پیراهن زنانه مدل lebassecret111
پیراهن زنانه لباس خواب مدل گلپوش | ست لباس زیر زنانه | لباس خواب زنانه مدل گلپوش
۴. مدل تاپ و شلوارک

تاپ و شلوارک دخترانه جزو استایل های محبوب دخترانه است . هم شیک است هم ساده و در عین حال دخترانه و خاص. این مدل محبوب و دوست داشتنی جزو پرفروشترین مدل های لباس خواب در فواصل گرما است.
تاپ و شلوارک دخترانه Victoria414
لباس خواب زنانه تاپ و شلوارک جذاب و متفاوت خاص ویکتوریا
۵. مدل تاپ و شلوار مناسب خواب

تاپ و شلوارها به نوع خود زیبایی خاصی دارند به خصوص اگر با کفش های زیبا آنها را ست کنید . در مد و استایل خانم ها این سبک پوشاک خواب اهمیت بسیار زیادی دارد.

شیکترین مدل تاپ و شلوار زنانه | جدیدترین مدل لباس راحتی زنانه | لباس خواب زنانه ساتن ابریشم | زیباترین مدل لباس زنانه و لباس دخترانه گلپوش
۶. مدل روبدوشامبر خواب

کمتر خانم و آقای شیک پوشی در دنیا هست که از این پوشاک استثنایی استفاده نکند. بله شما می توانید روبدوشامبر های تابستانی خود را از روی لباس های زیر زیبایتان و یا تاپ و شلوارک ، تاپ و شلوار و…. بپوشید و بیشتر از پیش بدرخشید. ست کردن روبدوشامبر زنانه با لباس خواب های دیگر یکی از اصول مهمی است که باید هر خانم شیک پوشی آن را رعایت کند.
روبدوشامبر-ویکتوریا
انواع مدل لباس خواب نخی

* خرید انواع شورت و سوتین و بیکینی *

لباس خواب های نخی نزد مردم بسیار پرطرفدار هستند. شاید این سبک از لباس های شب در کمد همه بانوان یافت می شود و البته با توجه به رسیدن به فواصل گرم سال استقبال از این نوع پوشاک نیز بیشتر شده است.

لباس خواب نخی انواع مختلفی دارد و در دسته بندی کلی زنانه و مردانه تقسیم می شود . در زیر چند نمونه از شیکترین مدل های لباس خواب نخی را برایتان آورده ایم.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.