شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌ لباس خواب عروس 1401 یا 2022

شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌ لباس خواب عروس 1401 یا 2022

امروزه انواع مدل‎ جدید و جذاب از لباس خواب عروس در پارچه و رنگ‎های متنوع توری، ساتن و ابریشم وجود دارد که بسیار رمانتیک و اغواکننده هستند. در این قسمت از فروشگاه لباس خواب گلپوش جدیدترین و شیک‌‎ترین انواع مدل لباس خواب عروس 1401 یا 2022 را به همراه تصاویر معرفی می‌کنیم تا راحت‎تر بتوانید برای خرید لباس شب عروسی خود ایده بگیرید.
هر بانوی خوش سلیقه ای باید، شیک‌ترین و جدیدترین مدل‌ لباس خواب عروس 1401 یا 2022 بشناسد. عروس خانم‌ها، برای روز عروسی نباید چیزی را از قلم انداخته و یا به شانس واگذار کنند! علاوه بر لباس عروس، لباس خواب نیز به عنوان یک روپوش برای یک شب خاطره انگیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
جدیدترین انواع مدل لباس خواب عروس 1401 یا 2022

لباس خواب عروس
لباس خواب عروس

در سال 1401 یا 2022، بسیاری از مدل‎های لباس عروس با سبکی مینیمالیستی و بندهای نازک در جنس حریر، ساتن ابریشم و یقه های انگلیسی، یقه هفت در طرح و رنگ‌های ساده و گل‏دار، راه راه، قلبی، ستاره ای همچنین کار شده با تور، گیپور، ربان و یا چاپ نوشته در پشت لباس‏ها ارائه شده اند. این مدل لباس خوا‎ب عروس، در مدل‏های پیراهنی، روبدوشامبر، مدل مینی یا کوتاه، تیشرت و شرت، بلوز آستین بلند و شلوار از جنس ساتن و ابریشم جز پرطرفدارترین و محبوب‎ترین ترند سال 2022 هستند.
لباس خواب 582

خرید لباس خواب زنانه و دخترانه شیک از جنس ساتن ابریشم

خرید ست شورت و سوتین

شیکترین و جدیدترین مدل های لباس خواب عروس شامل این موارد است:

لباس خواب عروس مدل پیراهنی 2022
پیراهن زنانه مدل

پیراهن زنانه لباس خواب مدل | لباس خواب زنانه | لباس خواب زنانه مدل گلپوش

یکی از شیک‌ترین لباس خواب‏ های عروس در مدل پیراهن کوتاه یا بلند از جنس نخی و ساتن ابریشم است که ظاهری رمانتیک و در عین حال راحت، برای یک ماه عسل به عروس خانم میبخشد. به عنوان مثال یک پیراهن کوتاه ابریشمی با بند نازک و توری دوزی شده در بخش سینه، بخش پایین و کمر در رنگ سفید و یا قرمز بسیار دلپذیر و زیبا ‌می‌باشد. شما می‌توانید برای جذابیت هرچه بیشتر، پیراهن عروس خود را با لباس زیر، ست کنید.
لباس خواب عروس مدل روبدوشامبر و پیراهن قرمز با گلدوزی

جدیدترین مدل لباس خواب عروس 2022

خرید ست شورت و سوتین
روبدوشامبر ساتن ابریشم عروس با گلدوزی نوشته
روبدوشامبر زنانه مدل

شیکترین لباس خواب زنانه | جدید ترین و شیکترین مدل های لباس خواب زنانه روبدوشامبر زنانه .زیباترین مدل لباس خواب

ست لباس خواب عروس در مدل جلوباز و آستین کیمونویی، با یک کمربند که از جلو بسته می‌شود، معروف به روبدوشامبر در رنگ‎های سفید، صورتی و یا قرمز با نوشته هایی در پشت لباس از جمله نام عروس و داماد، استایل عروس خانم را شیک نشان می‎دهد. توصیه میکنیم روبدوشامبر عروس خود را با روبدوشامبر مردانه همسرتان ست کنید تا جذاب تر و دلرباتر از همیشه باشید.
روبدوشامبر عروس گلدوزی شده از پشت

روبدوشامبر عروس شیک

ست لباس خواب عروس
ست لباس خواب عروس

 

خرید روبدوشامبر

لباس خواب عروس مدل تاپ و شلوارک

انتخاب لباس خواب عروس، بستگی به زمان برگزاری مجلس دارد. برای مثال، در عروسی تابستان بهتر است، لباس خواب عروس کوتاه مانند یک تاپ شلوارک یا آستین کوتاه به همراه شلوارک تزئین شده با گلدوزی تور سفید انتخاب کنید. پیشنهاد میکنیم نام خود و همسرتان را روی لباس گلدوزی کنید. تاپ و شلوارک عروس، برای فصل های گرم سال مانند بهار و تابستان بسیار ایده آل است.
تاپ شلوارک زنانه ابریشمی

شیک ترین مدل کاستوم و بادی ابریشمی

لباس خواب آستین کوتاه ساتن با شلوارک، شیکترین مدل برای لباس خواب عروس

لباس خواب ساتن ابریشم آستین کوتاه دکمه‌دار، به همراه شلوارک یکی از ترندهای سال 1401 است .رنگ‌های موجود برای این مدل از لباس شب عروس، صورتی، سورمه‌ای، نقره ای، ویکتوریا صورتی، قرمز، رنگ رزگلد و وکیتوریا راه راه آبی است که نمونه های آن را همراه با فیلم معرفی در فروشگاه معتبر لباس خواب مانند گلپوش، مشاهده خواهید کرد.

بلوز و شلوار زنانه

خرید لباس خواب
ست لباس خواب عروس ساتن راه راه
ست لباس خواب زنانه – تاپ و شلوارک زنانه – پیرهن و شلوار زنانه – اسکرانجی و کیسه هدیه زنانه

ست لباس خواب زنانه – تاپ و شلوارک زنانه – پیرهن و شلوار زنانه – اسکرانجی و کیسه هدیه زنانه

شما می‌توانید، لباس خواب عروس ساتن راه راه را در رنگ‌های صورتی، آبی را برای شب عروسی خود انتخاب نمایید. رنگ های ویکتوریا صورتی و ویکتوریا آبی را میتوانید در فروشگاه معتبر لباس خواب مانند گلپوش، مشاهده و خریداری بفرمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.