فواید بی لباس خوابیدن

فواید بی لباس خوابیدن

مشکل کمبود خواب نیز امروزه به دلیل استرس و درگیری های فکری و مشغله به یک مشکل اساسی تبدیل شده است. پس ما باید هرکاری که می توانید برای افزایش کیفیت خواب خودمان بکنیم. نوع پوشش ما در طول شیب تاثیر بسزایی در خواب ما دارد و میتواند یکی از مهمترین عواملی باشد که تعیین میکند که ما قرار است چه نوع خوابی را در پیش داشته باشیم. یکی از راهکارهایی که شما می توانید ان را بکار گیرید این است که لخت به تخت خواب بروید. ما امروز  در گلپوش مگ قصد داریم که به فواید لخت خوابیدن بپردازیم. اگر شما هم علاقه مند هستید در این باره بیشتر بدانید با ما امروز همراه باشید.
یکی از عواملی که روی کیفیت زندگی روزمره ما تاثیر دارد  خواب شبانه ما است. هرچقدر کیفیت خواب ما پایین تر باشد ما نیز در طول روز شما بی حال تر و کلافه تر و بی انرژی تر خواهید بود. علاوه بر اینکه خواب شب روی اخلاق و رفتار شما تاثیر دارد میتواند کم بود خواب باعث ایجاد مشکلات روحی و جسمی جدی میشود که بعضی از آنها شاید هزینه مالی و جانی زیادی را برای شما به همراه داشته باشند.

فواید بی لباس خوابیدن
فواید بی لباس خوابیدن

 

فواید لخت خوابیدن برای سلامتی

شاید شما ندانید ولی برنه به رخ خواب رفتن فواد زیادی دارد که شما شاید شما از آن نا آگاه باشید. ما در اینجا بعضی از آن ها را برای شما آورده ایم:

همچنین بخوانید : ایا سوتین اسفنجی ضرر دارد ؟

خوابیدن برای شما راحت تر می‌شود

شاید شما هم از آن دسته از افرادی باشید که همیشه دغدغه این را دارید که هنگام خواب چه چیزی بپوشید. و بیشتر لباس خواب میتواند باعث ملحفه شدن شما شود و خواب شما را برهم زند . شما در این روش دیگر نیازی به خرید لباس خواب ندارید و دغدغه شستن انهارا نیز ندارید. ولی باید توجه داشته باشید که برای این کار باید ملافه های خود را بیشتر از قبل عوض کنید و آنها را بشویید و لی خب این کار به راحتی آن می ارزد.

برای بیرون رفتن آماده تر از قبل هستید

پوشیدن لباس خواب میتواند باعث این شود که شا حتی ساعت ها قبل از خواب ب ه دلیل و بهانه پوشیدن لباس خواب به بستر بروید و بی حرکت بمانید و این کار میتواند باعث افزایش وزن و کمبود  فعالیت و افسردگی شما شود.

احساس خوشحال تر بودن و آزاد تر بودن را تجربه می‌کنید

تصور کنید که دیگر از شر لباس های مزاحم و تنگ با الیاف زبر خلاص شدید و می توانید آزادانه بدون لباس بر روی ملحفه های تمیز و لطیفتان دراز بکشید. حتی فکر کردن به کار نیز باعث میشود که یک لبخند بر روی لبان شما نقش ببندند. قطعا هر فرد دوست دارد که این حس را تجربه کند. پس درنگ نکنید و این حس را از خودتان دریغ نکنید.

تماس پوستی مستقیم

لخت خوابیدن باعث ایجاد تماس پوستی بهتر می شود مخصوصا کسانی که با همسر خود هر دو به صورت برهنه به رختخواب میروند. این کار باعث میشود که با تماس پوستی بدون لباس مقدار زیادی اکسی توسین در بدن آنها ترشح شود . هورمون اکسی توسین باعث میشود که زوجین دارای رابطه جنسی پویاتری باشند و از بیشتر لذت بهرمند شوند و شما کمک می‌کند تا احساس خوشایند و خوبی را نسبت به همسر و شریک جنسی خود تجربه کنید.

همچنین بخوانید : شورت اسپلیت چیست ؟

خواب بهتری را تجربه خواهید کرد

بصورت کلی حس آزاد بودن در رختخواب و بدون نگرانی از پیچیده  شدن لباس شما به دور بدنتان یا ساییده شدن بدنتان به وسیله آن لباس ها باعث میشود که شما یک خواب با کیفیت و دارای آرامش را برای خود به ارمغان بیاورید.

به پوست خود کمک خواهید کرد

شما میتوانید با لخت خوابیدن از شر مشکلات و حساسیتهای پوستی که به دلیل استفاده از لباس های بی  کیفیت و تعرق بیش از اندازه به وجود می آیند خلاص شوید به شرطی که با بدن تمیز به رختخواب بروید و همیشه در بازه های زمانی کوتاه ملافه های تخت را تمیز نگه دارید تا از آلودگی و تکثیر قارچ باکتری در آنها جلوگیری شد زیرا در این حالت پوست شما مستقیما با آنها در ارتباط است.

سطح کورتیزول در بدن شما تنظیم می‌شود

کورتیزول یکی از هورمون هایی است که نقش بسیار بالایی در تامین شادی و نشاط نما در طول روز دارد هر چقدر ما خواب آرام تر و بدون دغدغه تری داشته باشید این هورمون بیشتر در بدن تولید میشود و حتی پس از بیدار شدن از خواب نیز سطح این هورمون در بدن ما زیاد خواهد بود. افزایش سطح کورتیزول نیز یکی دیگر از فواید لخت خوابیدن است.

ملاتونین و هورمون رشد در بدن شما به تعادل خواهد رسید

داشتن شرایط مناسب خواب می تواند باعث ترشح هورمون ملاتونین شود این هورمون در روند خواب تاثیر داشته و باعث میشود که شما خواب راحتری داشته باشید. هرچه شرایط مهیا تر باشد ای هورمون بیشتر در بدن شما ترشح خواهد شد. هورمون رشدم که در نوجوانان و کودکان خیلی خیلی مهم است یکی دیگر از عواملی است که به خواب راحت وابسته است.

گردش خون را بهبود می‌بخشد

رهایی از لباس های تنگ و بدون انعطاف باعث میشود که در طول خواب خون بهتر در بدن شما جریان یابد و شما احساس راحتی بی اندازه ای داشته باشید. و این امر بر سلامت شما نیز تاثیر دارد زیرا گردش خون بهتر مساوی است با تصفیه و اکسیژن سازی بهتر بدن و در نتیجه سالم و جوان ماندن بدن را باعث میشود.

مطلب مرتبط: چه سوتینی برای افتادگی سینه مناسب است ؟

حرف آخر

در این مطلب از گلپوش سعی کردیم شما را بیشتر با فواید خوابیدن بدون لباس اشنا کنیم امید است که توانسته باشیم برای شما مفید باشیم. شما با مراجعه به سایت گلپوش میتوانید انواع شورت و سوتین و ست لباس زیر را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. همکاران ما همواره پاسخگوی مشکلات شما هستند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.