سوتین اسفنجی یا ابری چیست؟

سوتین اسفنجی یا ابری چیست؟

در این مقاله ما می‌خواهیم سوتین اسفنجی را از هر جهتی بررسی کنیم و تفاوت‌های آن را نسبت به سایر سوتین‌ها خدمت شما ارائه نماییم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

مهم‌ترین خصوصیت سوتین اسفنجی این است که در محل کاپ‌هایی که دارد از پدهای اسفنجی استفاده شده است. در بعضی مدل‌ها جایی برای گذاشتن و برداشتن پدهای اسفنجی در کاپ وجود دارد. کاپ‌های این سوتین‌ها به دلیل حالت ایستایی بسیار خوبی که دارند باعث شده تنوع طرح‌های بسیار جذاب و شیک داشته باشند و بر جذابیت‌های خانم‌ها در هنگام استفاده از آنها اضافه نمایند.

نکاتی در مورد سوتین ابری

مدل‌های مختلفی از این نوع سوتین ها وجود دارند که شامل سوتین اسفنجی نگین‌دار، سوتین اسفنجی فانتزی، سوتین اسفنجی قرمز و حتی ست شورت و سوتین اسفنجی است که در ادامه اشاره‌هایی به آن‌ها خواهیم داشت. بر اساس فرم داخلی هم اگر بخواهیم بررسی داشته باشیم این نوع سوتین‌ها معمولاً به‌صورت جک دار و یا بدون جک تولید می‌شوند. بعضی مدل‌ها فنردار و بعضی بدون فنر هستند. جنس سوتین ابری نیز بیشتر از جنس ابری دانتل است. از نظر وزن هم نسبتاً وزن کمتری دارند.

* خرید کاستوم و بادی *

چه تفاوتی بین سوتین ابری و سوتین اسفنجی وجود دارد؟

در واقع بین سوتین‌های ابری و سوتین‌های اسفنجی تفاوتی وجود ندارد. بعضی به آن ابری و بعضی اسفنجی می‌گویند. سایزهای مختلفی را نیز شامل می‌شوند که در خصوص سایز شما می‌توانید بر اساس نیازتان سوتین ابری مورد نظرتان را انتخاب نمایید. تمامی خانم‌ها و دخترخانم‌ها نیز می‌توانند از سوتین ابری استفاده نمایند. از نظر تنوع رنگی نیز سوتین ابری رنگ‌های مختلفی مثل مشکی، قرمز و یا صورتی دارد که موردعلاقه بسیاری از خانم‌ها است.

سوتین اسفنجی
سوتین اسفنجی

استفاده از سوتین اسفنجی چه فوایدی برای زنان دارد؟

معمولاً استفاده از هر سوتینی مثل ست شورت و سوتین اسفنجی سلیقه‌ای است. اما باید بدانید که استفاده از سوتین‌های اسفنجی مزایای منحصر به فرد خود را نیز دارند. به‌عنوان مثال اسفنج داخل سوتین در مدل‌های مختلف دارای ضخامت‌های مختلفی نیز هست که این امر باعث ایستایی بیشتر و همچنین خوش‌فرم تر نشان دادن سینه‌ها و بزرگ‌تر به نظر آمدن سینه‌ها می‌شود. البته استفاده از سوتین‌های دارای اسفنج فشرده برای برطرف کردن مشکل نامتقارن سینه‌ها نیز مناسب است و اگر عدم تقارن زیاد باشد، استفاده از سوتین‌هایی توصیه می‌شود که پد آن‌ها قابل جداسازی و تغییر باشد.

! خرید انواع مایو و بیکینی !

 

آیا استفاده از سوتین اسفنجی دارای معایب است؟

در خصوص معایب استفاده از سوتین اسفنجی باید بگوییم که تمامی موارد بستگی به تحقیقاتی دارد که توسط محققین انجام‌شده است و چیزی به‌صورت علمی این مورد را ثابت نکرده است پس با خیال راحت زنان و دخترخانم‌ها می‌توانند از آنها استفاده کنند. در صورتی که ما نیز بر این امر واقف هستیم که شاید از نظر سلامتی به سینه‌ها فشاری وارد نشود ولی ممکن است در اثر استفاده زیاد از آنها پوست بدن تحریک شود و آسیب پوستی به بدن وارد شود.

سوتین اسفنجی یا ابری
سوتین اسفنجی یا ابری

تفاوت تولیدات داخلی سوتین‌های اسفنجی و ابری با تولیدات خارجی؟

برای جواب به این سؤال باید ابتدا سلیقه افراد را در نظر بگیریم. به‌عنوان مثال خیلی از خانم‌ها دوست دارند که برند لباس‌زیرشان برای تولیدات خارجی باشد. همچنین تولیدات خارجی مربوطه نیز در طول زمان ثابت کرده‌اند که کیفیت بالایی دارند. در صورتی که تولیدات داخلی را نیز نباید دست‌کم بگیریم. مارک‌های داخلی نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند که در این خصوص ما می‌توانیم به سوتین‌های اسفنجی فانتزی و سوتین اسفنجی بدون جک و سوتین اسفنجی قرمز اشاره‌هایی داشته باشیم که در داخل کشور تولید می‌شوند. البته تفاوت اصلی در سوتین‌های تولیدات داخلی و تولیدات خارجی به هزینه موردنظر نیز بستگی دارد.

سوتین‌ اسفنجی و ابری خارجی
سوتین‌ اسفنجی و ابری خارجی

هزینهٔ انواع سوتین‌های اسفنجی و سوتین‌های ابری

سوتین‌های اسفنجی و سوتین‌های ابری در قالب برندهای مختلف تولید می‌شوند و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین در قسمت‌های قبل در این مقاله نیز گفتیم که آنها رنگ‌های متفاوتی دارند. به‌عنوان مثال اگر شما بخواهید فقط مدل سوتین اسفنجی نگین‌دار را تهیه کنید باید یک هزینه فقط مختص همان را بپردازید. ولی اگر بخواهید چند سوتین و یا ست شورت و سوتین را با هم تهیه کنید باید این مورد را در نظر بگیرید که هزینه‌ها ممکن است کمی بالا و پایین تفاوت کند.

قیمت سوتین‌های اسفنجی
قیمت سوتین‌های اسفنجی

در هنگام خرید سوتین اسفنجی و ابری چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

به‌طور کلی در هنگام خرید البسه نکات مهمی باید در نظر گرفته شود که در خصوص لباس زیر نیز همین‌طور است. یکی از نکات در خصوص خرید سوتین اسفنجی و یا ابری اندازه‌ای است که سینه خانم‌ها دارد. به‌عنوان مثال این اندازه در هنگام خرید باید طوری باشد که سوتین موردنظر هیچ‌گونه فشاری بر پستان‌ها وارد نسازد. به‌طوری که جریان هوا نیز بین سینه‌ها رد و بدل شود. مورد بعدی به سلیقه افراد برمی‌گردد که چه قدر می‌خواهند بر جذابیت هیکلشان به افزایند و خانم‌ها چون به خوش هیکل بودن خودشان خیلی اهمیت می‌دهند و دوست دارند برای همسرانشان جذاب به نظر برسند، رنگ سوتین نیز بسیار اهمیت دارد. به‌عنوان مثل برخی‌ها سوتین اسفنجی قرمز را بیشتر تهیه می‌کنند. برخی نیز به رنگ سفید علاقه دارند و برخی رنگ مشکی را می‌پسندند. این امر سلیقه افراد را شامل می‌شود. البته افراد می‌توانند به فروشگاه‌هایی مراجعه کنند که تنوع رنگی بسیار بالایی دارند.

نتیجه‌گیری

در این مقاله ما سوتین های اسفنجی را بررسی کردیم و جزییاتشان را نیز مورد بررسی قرار دادیم. مهم‌ترین نکات از قبیل فواید استفاده از آنها و همچنین تفاوت مدل‌های مختلف آنها مثل سوتین اسفنجی بدون جک و یا سوتین اسفنجی نگین‌دار و دیگر مدل‌ها را نیز با سوتین ابری بررسی کردیم. همچنین به این نکته هم اشاره کردیم که سوتین اسفنجی تفاوت زیادی با سوتین ابری ندارد و هر دو مدل به‌راحتی سینه‌های زنان را در حالت ایستا و خوش‌فرم نگه می‌دارند و بر زیبایی و خوش‌فرم بودن زنان نیز می‌افزایند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.