شورت لامبادا چیست؟ (Lambada underwear) فواید، کاربرد و عوارض انواع مدل شورت لامبادا

شورت لامبادا چیست؟ (Lambada underwear) فواید، کاربرد و عوارض انواع مدل شورت لامبادا

شورت لامبادا چیست؟

لباس زیر زنانه، در طول زمان در خور تغییرات فراوانی قرار گرفت. این تغییرات در شورت زنانه توری و سایر انواع آن ادامه پیدا کرد و با گذشت زمان و رسیدن به دو قرن پیش و رخ دادن انقلاب صنعتی اروپا، همه عوامل باعث یک تحول و پرش بزرگ در صنعت پوشاک گردید. در این دوره، شورت های کلاسیک یا مامان دوز، وارد بازار شدند. با وارد شدن به عصر تجملات، دنیای مد و پوشاک وارد مرحله جدیدی شد که در آن پیشتازان صنعت مد، تصمیم به تغییر در سبک قدیم نمودند، زیبایی در اولویت قرار گرفت و شورت های لامبادا به عنوان سبکی جدید وارد بازار شد. در اینجا انواع شورت های بندی، نحوه نگهداری و مضرات و… را تشریح کرده ایم.

تاریخچه پیدایش، اولین شورت به دوران قبل از جاهلیت انسان بر میگردد. انسان های اولیه، برای پوشش بدن خود از شاخه های بید و برگ های درخت موز برای پوشش ناحیه های خاصی از بدن استفاده می کردند. شورت لامبادا (Lambada underwear) چیست و چرا تولید شد!؟ آیا استفاده از شورت لامبادا؛ مضر است و موجب بیماری میشود؟! در این سری از مطالب آموزشی راهنمای انتخاب لباس زیر از فروشگاه لباس زیر گلپوش ، انواع مدل شورت لامبادا همراه با عکس و جزییات و همینطور کارکرد، فواید و مضرات استفاده از شورت لامبادا توضیح خواهیم داد.
شورت لامبادا معرفی انواع مدل شورت لامبادا زنانه و مردانه
شورت لامبادا، یک نوع لباس زیر فانتزی است.

برای خرید جدیدترین و بهترین مدل های لباس زیر، خرید شورت، ست شورت و سوتین زنانه؛ کلیک بفرمایید.

خرید ست شورت و سوتین

مطالعه بیشتر: بیکینی چیست!؟ انواع لباس بیکینی را بشناسید.
شورت لامبادا (Lambada underwear) یا شورت بندی چیست؟
شورت بندی یک شورت فانتری است که باسن را بصورت کامل پوشش نمی دهد.
شورت لامبادا یا بندی تمام بخش باسن را پوشش نمیدهد.

شورت لامبادا
شورت لامبادا

شورت لامبادا یا بندی که در انگلیسی به آن underwear lambada می گویند؛ یک نوع لباس زیر بسیار محبوب و متداول در بین بانوان می باشد. این سبک از شورت ها را با لباس های مجلسی چسبان، دامن های کوتاه و شلوارک میتوان پوشید. این مدل شورت های بندی بسیار فانتزی و شیک هستند. شورت های لامبادا؛ به شکلی هستند که تمام بخش باسن را پوشش نمی دهند و به همین دلیل به این مدل لباس شورت بندی نیز می گویند، که بند آن از بخش فاق شورت تا باسن عبور می کند. در ادامه با انواع لباس زیر لامبادا آشنا می شوید.

برای خرید ست لباس زیر با قیمت ویژه و فرصت محدود، به فروشگاه گلپوش، مراجعه کنید.

خرید بادی

مطالعه بیشتر: لباس زیر مخصوص افراد حساس! چه مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟.
انواع مدل شورت لامبادا

شورت های بندی یا لباس زیر لامبادا، به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند:

شورت تانگ (thong) و شورت جی استرینگ (G_string)؛ دو مدل از انواع شورت لامبدا هستند که در صنعت لباس زیر مورد استفاده قرار میگیرد.

شورت تانگ (thong)

شورت فانتزی تانگ که فقط ناحیه خصوصی بدن را پوشش می دهد.
از یک نوار بسیار نازک در دور کمر شورت تانگ بهره گرفته شده است.

این مدل از شورت لامبادا که به آن تانگ می گویند؛ از یک نوار بسیار نازک در دور کمر بهره گرفته است. این مدل شورت بندی هیچ پوششی در قسمت ران و پهلوها ندارد؛ فقط برای پوشاندن ناحیه خصوصی می باشد. در قسمت کمر لباس زیر تانگ از کش قطور استفاده نشده و بیشترین کاربرد آن در زیر لباس های مجلسی چسبان می باشد.

شورت جی استرینگ(G_string)

در معرفی این مدل شورت زنانه جی استرینگ؛ می توان گفت به این دلیل با جی نامگذاری شده که بسیار کاربرد فانتزی و جذابی دارد. در طراحی و دوخت این مدل از شورت های لامبادا از اشکالی زیبا مانند گل، برگ، قلب و سایر اشکال فانتزی در ناحیه تناسلی استفاده می شود. در قسمت بند پشتی شورت جی استرینگ، از گیپورهای تزئینی استفاده می کنند.
شورت جی استرینگ به گونه ای طراحی شده است که از طریق یک بند از وسط باسن عبور می کند.
یکی از انواع مدل های شورت لامبادا، جی استرینگ است.

تمام انواع شورت های بندی مانند سایر لباس های زیرها، از جنس های مختلفی مانند نخی، توری، کشی، لاتکس و گیاهی تولید می شوند؛ که پرطرفدارترین و پرفروش ترین آنها لاتکس و نخی می باشد. در این مقاله به صورت کامل شورت های جی و سی استرینگ را توضیح داده ایم.

خرید لباس خواب

مطالعه بیشتر: مهمترین خصوصیات شورت مناسب دوران باردای.
مضرات استفاده از شورت لامبادا چیست؟

استفاده طولانی مدت از شورت های بندی یا لامبادا، می تواند یکی از دلایل مهم ابتلا به عفونت زنان و آلودگی ها باشد. بنابراین خرید شورت را هر دو الی سه ماه یک بار به طور مداوم در برنامه خود قرار دهید. همان طور که می دانید برای جلوگیری از بیماری های عفونی و قارچی و… بهتر است از لباس زیرهای استفاده شود که پوشش دهی کاملی دارند. شورت های با جنس نخی از جهت دفع رطوبت و میکروب برای سلامتی مناسب هستند.

ضررهای شورت لامبادا که در عکس وجود دارد را می توان به پوشش دهی و ازار پوست اشاره کرد.

شورت های بندی به علت پوشش دهی کم برای سلامت بانوان می تواند مضر باشد.

شورت های لامبادا ماهیت تزئینی و دکوری داشته، بیشتر برای زیبایی و تحریک جنسی همسر و یا از زیر لباس های مجلسی و عروس استفاده می شود. شورت های بندی به علت پوشش دهی کم برای سلامت بانوان می تواند مضر باشد. به همین جهت برای استفاده روزانه و مداوم به عنوان لباس زیر مناسب نیستند.

 

شورت لامبادا
شورت لامبادا

خرید لباس زیر و شورت مناسب، نه تنها از جهت زیبایی بلکه سلامتی و جلوگیری از بیماری های عفونی اهمیت ویژه ای دارد. ما در این مطلب سعی کردیم، انوع جدید و به روز شورت های لامبادا (lambda underwear) را به شما معرفی کنیم. حال شما می توانید با آگاهی از ویژگی ها و مضرات و با توجه به نیازتان در مواقع لازم اقدام به خرید شورت های بندی کنید.

بیشتر بدانید: چرا باید از لباس زیر استفاده کنیم!؟ ۱۱ مشکل مهم در استفاده نکردن از لباس زیر.
آیا استفاده از انواع مدل شورت لامبادا مفید است؟!

جواب این سوال به شما و علایق شما بستگی دارد. به صورت کلی استفاده از این مدل شورت فانتزی توصیه نمیشود. پوشیدن شورت لامبادا میتواند موجب عفونت های واژینال را فراهم کند. علاوه بر این با توجه به بار روانشناسی این مسئله که شما چه علایقی دارید و برای رسیدن به آن چقدر هزینه پرداخت میکنید، بهتر است از شورتهای مضر دوری کنید.

مطالعه بیشتر: همه چیز در مورد شورتکس یا شورت مخصوص قاعدگی (همراه با ویدیو).
آیا از شورت لامبادا استفاده کنیم؟

برای جواب این سوال، باید به علایق خود دقت داشته باشید. استفاده شورت لامبادا به دلیل افزایش احتمال عفونت در نواحی خصوصی بدن، به صورت مداوم توصیه نمیشود. اما همه چیز به علایق شخصی شما بستگی دارد. متخصصین توصیه میکنند از شورت نخی باکیفیت برای رعایت بهداشت فردی خود استفاده کنید. این مسئله به خصوص برای بانوان بسیار مهم است. همانطور که در مطالب قبلی مجله گلپوش، توضیح دادیم، بانوان به دلیل سیستم بدنی ویژه خود، مستعد ابتلا به بعضی از عفونت های خاص هستند برای همین توصیه میشود از شورت های باکیفیت استفاده کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.