لباس زیر مخصوص افراد حساس! چه مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟

لباس زیر مخصوص افراد حساس! چه مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟

انتخاب نامناسب لباس زیر، میتواند خطر ایجاد عفونت باکتریایی و یا کاندیدا را در بدن، بخصوص برای افراد حساس افزایش دهد. برخی از اشخاص به دلیل داشتن آلرژی و پوست حساس به لباس های مصنوعی، پلاستیکی و یا توری واکنش نشان می‌دهند. حتی ممکن است آنها دچار قرمزی، خارش و سوزش در این نواحی گردند. احتمالا هر زنی حداقل یک بار در طول زندگی خود، این بیماری را تجربه کرده است.
یکی از مسائلی که احتمالا برای شما هم پیش آمده! شناخت شورت و لباس زیر مخصوص افراد حساس، است. شما باید بدانید که چه مدل شورت هایی؛ مناسب افراد حساس و مستعد عفونت است؟ تا همیشه سلامی خود را حفظ کنید. تعداد کمی از افراد، می‌دانند که پوست ظریف اطراف واژن، از جنس نامناسب شورت دچار مشکل و رنج خواهد شد. این مسئله، میتواند خیلی آزار دهنده باشد! زیرا عفونت و خارش را به همراه دارد. یک لباس زیر یا شورت مناسب، می‌تواند بر سلامت نواحی حساس شما موثر باشد.
بسیاری از افراد، فقط از روی ظاهر پوشاک، اقدام به خرید لباس زیر می‌کنند. در حالی که نقش بسزایی در سلامتی و بهداشت زنان دارد.

عفونت واژینال، در بین نوجوانان و در بزرگسالی، شایع است. تقریبا 75درصد از خانم ها، در مقطعی از زندگی خود به این مریضی مبتلا می‌شوند. درصورتیکه این نوع عفونت عود کند، کنترل و درمان آن دشوار خواهد شد! بنابراین برای جلوگیری از این امر، بهتر است از روش های پیشگیری بهره بگیرید. چنانچه می‌خواهید با انواع جنس مناسب شورت در زمینه جلوگیری از عفونت آشنا شوید، حتما این مطلب از مجله گلپوش را بخوانید. ما سعی کرده ایم هر چیزی که برای جلوگیری از این خطر و بیماری وجود دارد را بیان کنیم.

عفونت کاندیدا یا قارچی چیست؟

کاندیدیازیس (Candidiasis)، که همه آن را با نام کاندیدا (candida) می‌شناسند؛ یک نوع عفونت قارچی است که به وسیله مخمرها ایجاد می‌شود. حداقل 20 گونه از این قارچ؛ وجود دارد که می‌تواند باعث بیماری کاندیدا در انسان شود. این میکروارگانیسم در شرایط فیزیولوژیکی بر روی سطح پوست و مخاط واژن و روده، بدون ایجاد اختلال و در تعادل با بدن وجود دارد. با این حال، برخی از عوامل می‌توانند دلیل بر تکثیر بیش از حد آنها شوند. در نتیجه میزان زیاد این قارچ، می‌تواند باعث حساسیت، سوزش و خارش در پوست شود.
فرد مبتلا به عفونت کاندید یا قارچی که دچار شکم درد شدید شده است.

شورت تخی
شورت تخی

استفاده نادرست از شورت، باعث ایجاد عفونت قارچی میشود. این افراد باید از لباس زیر مخصوص افراد حساس استفاده کنند.

بیشتر بدانید : عفونت واژن؛ عوامل بیماری، پیشگری، درمان.

عوامل افزایش عفونت قارچی در زنان

اساسا، عامل اصلی ایجاد این نوع عفونت در بانوان؛ رطوبت و عرق در نواحی حساس پوستی است که باید مراقب آنها باشید. استفاده از دستمال کاغذی برای خشک کردن نواحی حساس، در هر بار شستشو الزامی می‌باشد. به علاوه استفاده از مواد شوینده مناسب برای این بخش، می‌تواند اثر بخش و پیشگیری کننده باشد.
مراقب باشید از مواد شوینده شیمیایی برای شستشو خود و یا لباس زیر استفاده نکنید. از طرفی دیگر، در هنگام انتخاب و خرید شورت به جنس آن توجه نمایید. چرا که برخی از انواع مدل شورت ها، باعث تکثیر قارچ در بدن می‌شوند. مراقب باشید مثلا از لباس زیر تنگ و حتی شلوار جین بسیار جذب خودداری کنید.

خرید ست شورت و سوتین

همچنین قطعا پوشیدن لباس های مصنوعی مانند شورت نایلکس، توری و یا جوراب شلواری، باعث تشدید این بیماری می‌شوند. به عنوان مثال اگر آنها با موادی مانند نایلون درست شده باشند، گرما و رطوبت را به دام می‌اندازند و در نهایت باعث عفونت می‌گردند. نتیجه اینکه، به طور کلی، رطوبت و تعریق زیاد عامل اصلی قارچ در بدن است و باید به شیوه های مختلف مانع از گردید.

بیشتر بدانید: مهمترین خصوصیات لباس زیر که باید حتما بدانید!.

بهترین جنس شورت برای افراد با پوست حساس

احتمالا بسیاری از خانم ها، علاقه زیادی به لباس زیر یا شورت فانتزی دارند. اما قطعا آنها، برای افراد حساس مضر است و می‌تواند عواقب ناخوشایندی داشته باشد. اندازه یک لباس زیر مناسب؛ باید تقریبا یک سایز بزرگتر از بدن انتخاب شود. در مورد لباس زیر مخصوص افراد حساس، بهتر است بدانید؛ شورت تنگ، به راحتی باعث انتقال باکتری ها از روده به واژن خواهد شد. لباس زیر خود را از فروشگاه های معتبر مانند برند گلپوش، خرید کنید.
شورت نخ پنبه فاق بلند مناسب استفاده روزمره برای افرادی حساس

شورت های نخی و نخ پنبه بهترین شورت ها از نظر پزشکی برای افراد مستعد عفونت است.

شورت های نخی
شورت های نخی

 

بنابراین نباید این لباس، به صورت روزانه و از صبح تا شب در تن شما باشد. لباس زیر خیلی تنگ، می‌تواند باعث تحریکات پوستی گردد و این خطر وجود دارد که پوست نازک ناحیه تناسلی قرمز شود. از طرفی دیگر، این باور که لباس زیری وجود داشته باشد که از تعریق جلوگیری کند وجود ندارد. بالاخره زمانی که راه می‌روید، طبیعی است که عرق کنید.

عرق کردن طبیعی است و بدن را از گرمای بیش از حد، محافظت می‌نماید. چیزی که هست، یک لباس زیر مناسب و کاربردی، رطوبت را جذب می‌کند و به بدن نمی‌چسبد. همچنین یک لباس زیر خوب، عرق و رطوبت را به داخل الیاف (پشم مرینوس یا نخ پنبه) انتقال می‌دهد و یا به بیرون منتقل می‌کند. بدین ترتیب رطوبت تبخیر می‌شود و یا توسط لایه بعدی جذب می‌گردد. برای خرید شورت و سوتین با بهترین کیفیت، به فروشگاه لباس زیر گلپوش مراجعه بفرمایید.

خرید لباس خواب

بیشتر بدانید : 8 قانون لباس زیر برای زندگی سالم در بانوان.

انواع شورت مناسب برای جلوگیری از عفونت! لباس زیر مخصوص افراد حساس و مستعد عفونت است؟

در زیر با انواع مدل شورت هایی مناسب افراد حساس و مستعد عفونت، آشنا میشوید. همچنین تمام مدل لباس زیر مخصوص افراد حساس را مشاهده خواهید کرد.
لباس زیر نخ پنبه برای جلوگیری از عفونت یکی از بهترین مدل های لباس زیر مخصوص افراد حساس

شورت نخی را به جنس های مصنوعی و پلاستیکی ترجیح دهید. چرا که آنها رطوبت را به دام می‌اندازند و باعث گردش عالی هوا در خود می‌شوند. از گذشته، در مورد لباس زیر مخصوص افراد حساس، توصیه بر این بوده که از لباس زیر نخی، بهره بگیرید. لازم نیست که تمام قسمت های شورت، از جنس خالص نخ و پنبه باشد اما بسیار مهم است که بخش فاق آن، نخی باشد.
شورت نخی زنانه B36

خرید مایو و بیکینی زنانه با رنگبندی متنوع و طرح متنوع

مطالعه بیشتر: بهترین جنس لباس زیر چیست و چه خصوصیاتی دارد؟!!.

2- شورت از جنس فیبروئین ابریشم برای افراد حساس

یکی دیگر از انواع لباس زیر مخصوص افراد حساس، لباس زیر ابریشم است، که نوعی فیبروئین در خود دارد تا به مقابله با قارچ ها و جلوگیری از ظهور آنها کمک کند. فیبروئین، صاف است و در پوست اصطکاک ایجاد نکرده و از تحریک آن ممانعت خواهد کرد. به علاوه، شورت ساخته شده از ابریشم فیبروئین، ویژگی خشک ماندن و حفظ دمای بدن را حتی در شرایط رطوبت بیش از حد دارند. کارشناسان پزشکی می‌گویند، علاوه بر پنبه، ابریشم نیز به دلیل مواد سازگار با پوست و بدون تحریک یا ساییدگی، گزینه مناسبی برای افراد حساس می‌باشد.

خرید لباس خواب زنانه

بیشتر بدانید: هر چیز مهمی که نیاز است در مورد کاپ قاعدگی بدانید!.

3- لباس زیر از الیاف پشم مرینوس برای خانم های مستعد عفونت مناسب است

اولین مشخصه خوب پشم مرینوس، این است که از ایجاد بوی بد جلوگیری میکند. به این دلیل که، از یک طرف کراتین موجود در پشم و از طرف دیگر، سطح الیاف پوست پشم مانع از بوی ناخوشایند خواهد شد. کراتین، پروتئینی هست که باکتری های ایجاد کننده بو را از بین می‌برد. از طرفی دیگر، پشم، ماده تجدیدپذیر در طبیعت است و در نتیجه نسبت به الیاف مصنوعی، پایدارتر و سازگارتر با محیط زیست خواهد بود و با مد سبر یا مد پایداری سازگار است. در نهایت اینکه، پشم مرینو، آب و هوای دلپذیری را به بدن شما ارائه میدهد، زیرا رطوبت را در داخل الیاف خود ذخیره میکند. این در حالی است که بیرون خشک خواهد بود. به طور کلی شورت پشمی، بسیار نرم است.
شورت نخ پنبه مناسب استفاده روزمره

شورت های از جنس پشم مرینوس مناسب خانوم های مستعد عفونت است.

4- لباس زیر نانو برای جلوگیری از عفونت

شورت نانو (nano)، از درخت آووکادو تهیه میشود. آنها الیافی کاملا طبیعی دارند و بهترین انتخاب شما برای پوست حساس خواهند بود. شورت نانو از ایجاد قرمزی، حساسیت و باکتری ممانعت میکنند. نمونه بهترین مدل شورت نانو را در فروشگاه گلپوش مشاهده خواهید کرد.
شورت نانو آنتی باکتریال ضد حساسیت پک4عددی

شورت نانو آنتی باکتریال ضد حساسیت پک4عددی، لباس زیر زنانه

خرید ست شورت و سوتین

مطالعه بیشتر: بیکینی چیست!؟ انواع لباس بیکینی را بشناسید.

5- شورتکس برای عدم بروز عفونت زنانه مناسب است

در دوران پریودی و یا عادت ماهانه، احتمال بروز میزان تجمع قارچ و باکتری به شدت افزایش می‌یابد. شورتکس ها به گونه ای طراحی شده اند که در این دوران از بدن شما در برابر این عوامل مراقبت خواهند کرد.
شورتکس یا شورت قاعدگی با رنگبندی متنوع مناسب استفاده در دوران قاعدگی

استفاده از شورتکس زنانه در دوران عادت ماهانه باعث عدم بروز بیماری های عفونتی در بانوان میشود.

برای خرید شورتکس یا شورت پریودی به این بخش از فروشگاه لباس زیر گلپوش مراجعه بفرمایید.
افراد مستعد عفونت از پوشیدن چه شورت هایی اجتناب کنند؟

لباس زیرهایی که از جنس پلاستیک و یا نایلون هستند؛ می‌توانند بستری برای حیات و رشد میکروب ها فراهم کنند. الیاف مصنوعی مانند پلی استر، رطوبت کمی را به خود می‌گیرند. در عوض دارای خاصیت انتقال رطوبت بین الیاف هستند. البته ناگفته نماند که پلی استر خیلی سریع خشک می‌شود و سبک وزن است. همچنین، شورت از جنس پلی پروپلین، ممکن است فورا خشک شود اما به سختی میتواند رطوبت را جذب کند.
در عین حال آنها مستعد پخش و ایجاد بوی ناخوشایند هستند. بنابراین افراد مستعد عفونت، از پوشیدن این جنس از لباس زیر ها بهتر است اجتناب و پرهیز نمایند.
مدت زمان استفاده از شورت زنانه برای افراد حساس و مستعد عفونت

لباس زیری که خریداری میکنید را تا چه مدت زمانی میتوان پوشید؟! یا به عبارتی تاریخ انقضای شورت زنانه چقدر است!؟ جواب کارشناسان به این سوال تا کنون، 6 ماه الی 1 سال است. به یاد داشته باشید که اگر فردی حساس هستید که سریعا دچار عفونت قارچی می‌شود، حتما شورت های خیلی قدیمی و کهنه خود را دور بیندازید.

در این قسمت، چند علامت که شما را متوجه تعویض شورت می کند را آورده ایم:

به علت چاقی و افزایش وزن، شورت شما نسبت به گذشته تنگ تر شده است.
ایجاد سوراخ و یا ساییدگی
وجود لکه های عمیق

خرید روبدوشامبر

مطالعه بیشتر: تاثیر لباس زیر در سلامت زنان.
نحوه شستشوی لباس زیر برای جلوگیری از عفونت قارچی

لباس زیر دخترانه با ظریف ترین پارچه ها و مواد برای محافظت از پوست و تضمین بهداشت مناسب، تولید می‌شوند. برای شستن صحیح شورت پوشیده شده و حتی نو که به تازگی خریداری کرده اید، کافیست چند مرحله زیر را به انجام برسانید:

در ابتدا دستورالعمل های رو لیبل لباس زیر را بررسی کنید.
شورت ها را با دیگر لباس ها مخلوط کرده و نشویید بلکه با دست شسته شوند. در صورت عدم امکان این کار از برنامه ظریف ماشین لباسشویی برای شستن لباس حساس استفاده کنید.
از توری مخصوص لباسشویی برای گذاشتن لباس ها داخل آن بهره بگیرید. تمام شورت های خود را داخل این کیسه بگذارید.
برای لباس زیر یا شورت، بهترین مواد شوینده مواد خنثی بهتر از سفید کننده ها عمل خواهند کرد.
این لباس ها را در دمای 30 تا 40 درجه بشویید. درجه آب 60 درجه ضرورتی ندارد. گرمای بیش از حد، میتواند باعث انقباض شورت و کوچک شدن آنها گردد.
شورت ها را در هوای آزاد خشک کرده و سپس اتو کنید. استفاده از خشک کن لباس شویی را به هیچ وجه برای این گونه لباس ها توصیه نمی‌کنیم.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.