راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه

راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه

اندازه همه مارک ها یکسان نیست و بسیاری از کشورها از نظر اندازه استانداردهای متفاوتی دارند، به همین دلیل دانستن اندازه کمر عددی شما به سانتیمتر قطعاً می تواند به شما در یافتن بهترین لباس زیر؛ شورت و سوتین کمک کند. پس از مطالعه این صفحه، با استفاده از راهنمای انتخاب سایز لباس زیر شما قادر به راحتی سایز ست شورت و سوتین مناسب خود را پیدا خواهید کرد. در این مقاله آموزشی از مجله گلپوش شما همه اطلاعات مهم در مورد راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه یاد میگیرید. در نظر داشته باشید که انتخاب درست شورت و سوتین متناسب با بدن مهم است. با استفاده از راهنمای موجود در این مقاله به راحتی میتوانید سایز مناسب لباس زیر را خود را برای هر برند و ساخت هر کشور انتخاب کنید.
چگونه سایز سوتین مناسب را انتخاب کنیم

سایز نامناسب لباس زیر، چه عواقب بدی را موجب می شود!؟

در انتخاب لباس زیر علاوه بر زیبایی و کیفیت بالای لباس زیر زنانه، انتخاب سایز دقیق آن حائز اهمیت است. شما چه سینه ای بزرگ داشته باشید چه سینه های کوچک، مهم است که سوتین متناسب با سایزتان انتخاب کنید. اگر سایز اشتباه را برای خود برگزینید! برای شما مضر خواهد بود و می تواند در مواردی باعث ایجاد بیماری های پوستی و یا به دلیل فشار به سینه ها، باعث ایجاد غدد در سینه شود. پس لطفا در انتخاب سایز مناسب دقت داشته باشید و به سلامتی خود اهمیت دهید.

خرید ست لباس زیر و ست شورت و سوتین

آیا میدانید 60 درصد بانوان سایز لباس زیر خود را اشتباه انتخاب می کنند!؟

طبق تحقیقات، انتخاب اشتباه سایز لباس زیر علاوه امکان ایجاد بیماری های پوستی و غددی در سینه، جلوه نازیبایی بوجود می آورد و باعث ناراحتی و آزردگی شما هم خواهد شد. جالب است بدانید که 60 درصد بانوان سایز لباس زیر خود را به اشتباه انتخاب می کنند. دانستن این اطلاعات برای شما بسیار مفید است.

اندازه سوتین از دو جز تشکیل شده است :

اندازه باند سینه بند که به صورت عددی است.
یک حرف که اندازه کاپ سینه را نشان می دهد.

با استفاده از هر دوی این اندازه ها، ما می توانیم سایز سوتین خود را بدست آوریم. روشهای زیادی برای تعیین بهترین اندازه سوتین وجود دارد. آنچه در زیر می آید روشی است که با آن بیشترین موفقیت را داشته ایم و بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

ما در این مقاله گلپوش، سعی کردیم تمام نکات ریز و ضروری را برای پیدا کردن سایز مناسب خود آموزش دهیم. تا با خیالی آسوده سایز خود را پیدا کرده و خرید لباس زیر خود را انجام دهید. در نظر داشته باشید که در زمان خرید لباس خواب، راهنمای انتخاب سایز لباس خواب در کنار دکمه خرید وجود دارد و می توانید بر اساس آن انتخاب کنید. اگر موارد و نکات خاصی برای انتخاب سایز لباس زیر هم وجود داشته باشد در مشخصات محصولات لباس زیر درج گردیده است.

راهنمای انتخاب سایز سوتین

1. اندازه باند خود را تعیین کنید.

حتما زمان اندازه گیری از سوتین استفاده کنید اما سوتین باید بدون اسفنج و پد و جک باشد. طوری آن را تنظیم کنید که سینه هایتان افتاده نباشد تا درستترین اندازه را بگیرید. نیم تنه خود را دقیقا جایی که نوار سوتین روی آن قرار می گیرد با متر اندازه بگیرید.

متر را دقیق و تراز با زیر سینه خود بگیرید، به گونه ای که نه خیلی سفت باشد نه شل باشد.
برای اینکه اندازه خود را دقیق بگیرید بهتر است جلوی آیینه بایستید. متر دقیقا باید موازی با زمین باشد.
اگر اندازه ای که بدست آوردید مابین بود مثل 88.5 آن را گرد کنید بر اساس سلیقه و وسواس خود آن را 88 یا 89 در نظر بگیرید.

جدول نسبت سایز سوتین به سایز سینه
اندازه دور سینه 72-68 77-73 82-78 87-83 92-88 97-93 102-98
سایز سوتین 70 75 80 85 90 95 100
جدول نسبت سایز سوتین به سایز سینه

2. اندازه دور سینه خود را تعیین کنید. (تعیین اندازه کاپ سینه)

برای اندازه گیری سایز دور سینه، متر را برداشته و دقیقا مماس با نوک سینه دور سینه بچرخانید و اندازه گیری کنید.

از آنجا که به دلیل های هورمونی و نفخ احتمال دارد که سینه شما سایزش متغیر شده باشد. زمانی دور سینه خود را اندازه بگیرید که بدنتان در حالت نرمال و طبیعی خود باشد.
همانند اندازه گیری باند، متر را محکم نکشید.
اگر اندازه بدست آمده ما بین هست به نزدیکترین عدد گرد کنید.
مطمئن شوید متر دقیقا از پشت شما است. نوار نباید از پشت به سمت نوک سینه بلند شود.
بسیاری از بانوان سینه بزرگتر از سینه دیگر دارند. شما باید اندازه خود را بر اساس سینه بزرگتر خود بدست آوردید تا در آن کاملا احساس راحتی کنید.

جدول انتخاب سایز سوتین

راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه
راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه

جدول راهنمای انتخاب سایز لباس زیر گلپوش برای راحتی شما عزیزان تمامی واحدها به سانتی متر است.

نحوه اندازه گیری سایز مناسب شورت :

شورت ها معمولا بر اساس حروف S ،M ،L ،XL و….سایز بندی می شوند. ولی قواره ی متفاوتی دارند. بهترین و با کیفیت ترین شورت زنانه را در گلپوش تهیه بفرمایید.

بهترین راه برای بدست آوردن اندازه شورت، سایز شلوار است.(با دانستن سایز شلوار خود به راحتی می توانید سایز شورت مناسب خود را بیابید.)
چگونه مطمئن بشیم که سایز سوتین خود را به درستی انتخاب کرده ایم ؟

راهنمای انتخاب سایز لباس زیر

 

 

راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه
راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه

 

 

سینه شما باید کاپ سوتین را بدون شکافی پر کند بدون اینکه احساس آزردگی کنید.
باند سوتین از پشت نباید به سمت بالا کشیده باشد و قسمت مرکزی سینه بند باید روی استخوان سینه صاف باشد.
بندهای سینه بند باید به راحتی روی شانه هایتان بنشیند و بتوانید تنظیمش کنید و طوری نباشد که قلاب آخر آن را تا آخر ببندید تا متناسب با سایز شما بشود.

خرید شورت

 

برای انتخاب سایز شورت و سوتین چه مواردی لازم است؟

دور سینه؛ برای اندازه گیری دور سینه، متر را دور سینه به صورتی که مماس با زمین بوده و متر بر روی برجسته برین قسمت سینه قرار گرفته باشد، اندازه گیری کنید.
دور کمر: (با خم شدن به پهلو می توانید کمر طبیعی خود را پیدا کنید. در کمر شما یک چین ایجاد می شود تا به شما در شناسایی آن کمک کند.)
دور باسن؛ در زمان اندازه گیری دور باسن، متر را موازی با سطح زمین بگیرید. متر باید از برجسته ترین قسمت باسن اندازه گرفته شود.)

با راهنمای سایز این مقاله میتوانید بهترین نوع لباس زیر از جمله لباس خواب، مایو، بیکینی و کاستوم را از گلپوش خریداری کنید.

نظر شما برای ما بسیار مهم است. آیا راهنمای انتخاب سایز لباس زیر، شورت و سوتین گلپوش برای شما مفید بود؟! لطفا در قسمت کامنت نظر و تجربه خود را بنویسید تا بدون درج نام درج شود. به بهترین کامنت های شما عزیزان هدایای نفیس و کد های تخفیف با ارزشی اهدا خواهد شد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.