فواید پوشیدن لباس خواب

فواید پوشیدن لباس خواب

از دیرباز تا کنون پوشیدن لباس خواب بین مردم رواج داشت اول با ظهور لباس خواب ها از ان ها فقط اعیان ها و درباریان استفاده می کردند ولی از حدود دوره رنسانس بود که بین مردم فراگیر شد و لباس های طول روز مردم با لباس خواب انها تفاوت کرد. طبق تحقیقات انجام شده در آمریکا، از هر سه تا دو نفر آنها دچار اختلال بی خوابی هستند. حدود ۴۰ درصد از مردم لباس خواب میپوشند، ۲۰ در صد لباس زیر استفاده می کنند و ۱ در صد هم هیچ لباسی بر تن نمی‌کنند. پوشیدن لباس خواب ذهن و بدن را به طور خودکار آماده خواب می کند.

مطلب مرتبط: چگونه سوتین اندازه بخریم

استفاده از لباس خواب مناسب میتواند مانند یک لیوان شیر گرم و یا یک قرص خواب یک خواب آرام را برای شما به ارمغان بیاورد. و سلامت خواب شما را به شدت بالا ببرد. کما امروز در گلپوش قصد داریم که به فواید پوشیدن لباس خواب و عواملی که باید برای آن لباس خواب بخریم و آنچه که باید در هنگام خرید لباس خواب رعایت کنیم بپردازیم. اگر شما نیز قصد خرید لباس خواب دارید و یا اینکه دوست دریم بدانید چه نوع لباس خوابی برای شما مناسب است امروز با ما در با فیلو مگ همراه باشید تا شما را بیشتر با این لباس کاربردی و مهم که روی سلامت جسمی و روحی ما نیز تاثیر دارد آشنا کنیم.

راهنمای خرید لباس خواب

کسانی که قد کوتاهی هستند بهتر است برای کشیده تر شدن از لباس خواب های ساده و ساتن استفاده کنند  و کسانی که لاغر و باریک هستند دوست دارند که پر تر دیده شوند بهتر از لباس خواب های طرح دار استفاده کنند که ترجیحا دارای خط های افقی هستند این لباس خواب میتوانند در هدفون ها کمکشان کنند ولی جدا از آن عوامل زیادی است که باید در انتخاب لباس خواب به آنها توجه کنیم . عواملی مانند: جنس و سایز و محیطی که می خواهیم از آن استفاده کنیم و فصلی که از لباس خواب طراحی شده از آن استفاده می کنیم  و فرم بدنی که دارا هستیم.

مطلب مرتبط: چرا باید در خانه لباس راحتی بپوشیم

 فواید پوشیدن لباس خواب
فواید پوشیدن لباس خواب

توصیه‌هایی برای خرید لباس خواب

  • سایز خودتان را اندازه بگیرید و از یک راهنما استفاده کنید تا از اندازه دقیقتان اطمینان داشته باشید.
  • از جنس پارچه‌ها آگاهی داشته باشید و راحت ترینشان را انتخاب کنید.
  • مدل‌های مختلفی از لباس خواب انتخاب کنید تا در موقعیت‌های مختلف با همدیگر ست کنید.
  • لباس خواب‌های جداگانه بخرید و برای هر فصل با هم ست کنید.

قیمت لباس خواب زنانه

قیمت ست لباس خواب متفاوت است، زیرا بر اساس ویژگی ها، تجهیزات، جنبه های کاربردی، فصل و مدل محصولات تعیین می شود. قیمت یک ست لباس خواب توری به طور طبیعی بالاتر از یک ست نخی است. اگر به فکر خرید یک ست لباس خواب برای خود یا عزیزانتان هستید، می توانید محصولات را از طریق دسته بندی لباس خواب زنانه گلپوش مشاهده کنید. شما می توانید با بررسی تمامی محصولات سفارش خود را ایجاد کنید.

پارچه مناسب لباس خواب

بهترین لباس خواب ها انهایی هستند که دارا جنس پنبه ای هستند از جنس پنبه تشکیل شده اند و هرچه الیاف پلاستیکی و مصنوعی آنها کمتر باشد برای سلامتی شما مفیدتر و بهتر است و خواب راحت تری را برای شما به ارمغان بیاورند ابین امر به این دلیل می باشد که لباس  خواب ها با الیاف مصنوعی باعث میشوند که بدن به تعریق دچار شود و در همین راستا خواب آرام را از شما بگیرد و شما را کلافه کند.

به همین دلیل است که متخصصان و پزشکان مربوطه پوشیدن لباس زیر و لباس خواب های با الیاف های پلاستیکی را ممنوع میکند رزیرا در طول مدت زمان میتواند باعث بروز بیماری و حساسیت های پوستی متنوعی شود و در مناطق گرم و مرطوب میتواند باعث به وجود آمدن قارچ های پوستی شود و هزینه های زیادی را برای شما در پی داشته باشد . به همین دلیل است که شما قبل از اینکه متحمل هزینه های بیشتری شوید همان اول برای جلوگیری از این هزینه های بعضا جبران ناپذیر لباس خواب مناسب انتخاب کنید

توصیه‌هایی برای شستن لباس خواب

  • لباس‌ها را با دست و با احتیاط بشویید.
  • لباس‌ها خصوصا لباس های صددرصد کتان و لباس‌هایی که ترکیب کتان دارند را برای جلوگیری از چروک شدن، در آب سرد بشویید.
  • از یک شوینده لطیف استفاده کنید.
  • لباس‌های رنگ روشن یا با طرح سفید را جدا بشویید.
  • لباسها را در خشکشویی نگذارید مگر اینکه در برچسب دستورالعملش آمده باشد.
  • اگر نیاز است، آن را اتو کنید.
  • همیشه از دستورالعمل‌های تولید کننده برای نگهداری و شستشوی لباس، پیروی کنید.
 فواید لباس خواب
فواید لباس خواب

مطلب مرتبط: بهترین مارک های لباس راحتی زنانه

حرف آخر

در این مقاله سعی شده است که به فواید پوشیدن لباس خواب . باید و نباید خرید لباس خواب بپردازیم. امیدوتارم شما هم اگر قبل از این از لباس خواب استفاده نیمکردید با خواندن این مطلب به اهمیت ان پی ببرید و از ان ایتفاده لازم رو ببرید. اگر هم از لباس خواب قبل این استفاده میکردید ولی لباس خواب مناسب خود را نمیشناختید بتوانید که از این به بعد انتخالب های بهتر و مناسب تری داشته باشید همکاران ما در گلپوش در تلاشند که بهترین اجناس را در بهترین برند ها و با مناسبترین قیمت برای شما مشتریان عزیز گرد هم آورند شما میتوانید  با مراجعه به سایت گلپوش انواع سوتین و شورت و مایو …. را خریداری نمایید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.