لباس کراپ چیست؟ انواع مدل و کاربرد کراپ یا نیم تنه را بدانید

لباس کراپ چیست؟ انواع مدل و کاربرد کراپ یا نیم تنه را بدانید

در ادامه این بخش از مجله گلپوش با انواع مدل کراپ و نحوه ست کردن آن با استایل و تیپ خود آشنا شوید. همچنین میتوانید بهترین سبک از این لباس خاص را برای خود انتخاب کنید.
نیم تنه کاپ دار فانتزی شیک
خرید نیم تنه فانتزی و مجلسی زنانه مدل کاپ دار

یکی از جذاب ترین مدل های لباس دخترانه، انواع نیم تنه یا مدل کراپ است که تیپ شما را زیباتر میکند. مشخصه و ویژگی اصلی لباس کراپ در قد کوتاه آن است که نیم تنه بالای بدن را پوشش میدهد. در مورد انواع کراپ چه میدانید؟ با بهترین مدل این لباس دخترانه زیبا و روش های ست کردن آن آشنا هستید؟

لباس کراپ
لباس کراپ

برای خرید جدید ترین انواع مدل کراپ زنانه، به فروشگاه لباس زیر زنانه گلپوش مراجعه کنید.
خرید سوتین
نیم تنه یا لباس کراپ چیست؟
ویژگی اصلی لباس کراپ در قد کوتاه آن است
ویژگی اصلی لباس کراپ در قد کوتاه آن است

همانطور که در بالا اشاره شد، در زمان جنگ جهانی دوم که با بحران و کمبود تولید پارچه روبرو بودند، لباس های نیم تنه یا قد کوتاه، وارد عرصه مد آن دوره از تاریخ شدند که غالبا به عنوان لباس ساحلی و یا شنا، پوشیده می‌شدند. در دهه های 1970 و 1980 انواع مدل های لباس کراپ در میان آقایان خصوصا ورزشکاران و بدنسازان نیز محبوب شد و بخش از ترند آن زمان مد و استایل را به خود اختصاص داد.
اگر شما دنبال داشتن یک استایل دخترانه و جذاب هستید، حتما از انواع لباس کراپ در استایل خود استفاده کنید. این گونه از لباس، کوتاه تر از بقیه پیراهن ها و تیشرت های معمولی هستند و فقط نیم تنه بالایی شما را می‌پوشانند. در ادامه این مطلب، شما را با انواع مدل های لباس کراپ آشنا می کنیم.
کراپ نیم تنه کاپدار 906
کراپ نیم تنه کاپدار 906

برای خرید شیکترین مدل های کراپ دخترانه، به فروشگاه لباس زیر معتبری مانند برند گلپوش مراجعه کنید.
خرید ست شورت و سوتین
انواع مدل لباس کراپ و کاربرد آن ها را بشناسید

به طور کلی، لباس کراپ؛ در دو نوع ورزشی و فانتزی طراحی و تولید میشود. تفاوت این دو مدل لباس کوتاه در جنس پارچه های آنها است. لباس کراپ فانتزی عموما از پارچ های توری تولید میشوند و لباس کراپ ورزشی را عموما از پارچه های با کشنسانی بالا تولید میکنند.
لباس کراپ ورزشی
ست کراپ و شورت اسپرت A07
خرید کراپ و شورت اسپرت از فروشگاه گلپوش

لباس کراپ ورزشی یا اسپرت، مانند انواع سوتین ورزشی معمولا در فعالیت های ورزشی پوشیده می شود. این مدل لباس های کوتاه دارای دو عدد پد در جلوی لباس هستند. کاربرد این پد ها، برای بالا بردن سینه ها است تا در هنگام انجام ورزش از افتادگی سینه ها جلوگیری شود.
لباس های کراپ ورزشی، غالبا تنگ و جذب هستند و در طرح و رنگ های متنوع ساده و طرح دار (راه راه، دارای نوشته و …) وجود دارند. همچنین، این نوع لباس های کوتاه از پارچه های کشسانی و با قدرت جذب عرق بالا دوخته می‌شوند تا از بدن ورزشکاران در برابر انواع بیماری ها و حساسیت ها مراقبت نمایند. در این مورد مطلب سوتین ورزشی چیست! با کاربرد انواع مدل سوتین ورزشی آشنا شوید را مشاهده کنید.
خرید بادی و مایو
لباس کراپ فانتزی یا نیم تنه فانتزی چیست؟
نیم تنه یا کراپ فانتزی را با یک عدد شلوارک و یا دامن کوتاه بپوشید
نیم تنه یا کراپ فانتزی را با یک عدد شلوارک و یا دامن کوتاه بپوشید

نیم تنه ورزشی
نیم تنه ورزشی

برای داشتن یک استابل و تیپ نیمه رسمی و زیبا از لباس کراپ فانتزی استفاده کنید. این نوع لباس زنانه، در انواع مدل های بندی، آستین دار و بدون آستین وجود دارند. بهتر است نیم تنه یا کراپ فانتزی را با یک عدد شلوارک و یا دامن کوتاه بپوشید و یا اگر به دنبال استایل لوکس تری هستید، کراپ فانتزی خود را با روبدوشامبر و لباس خواب زنانه خود ست کنید. بهترین و شیکترین مدل لباس خواب زنانه را با تخفیف های ویژه در گلپوش مشاهده کنید.
خرید لباس خواب

چنانچه استایل کژوال را می پسندید، لباس کراپ با قد کمی بلندتر را با یک و ژاکت در استایل خود بکار بگیرید. معمولا لباس های کراپ فانتزی از جنس تور، نخ، پلاستیک، پلی استر و غیره هستند که ممکن است دارای گلدوزی، پولک، مروارید و یا یک طرح شیک باشند. انواع مدل لباس کراپ فانتزی در جنس های توری و پارچه های دارای کشسانی تولید میشوند، که محبوب ترین مدل های آن، کراپ های توری هستند.
بهتر است که کراپ فانتزی خود را با انواع مدل سوتین فانتزی و یا لباس خواب فانتزی، هماهنگ کنید. برای آشنایی با انواع سوتین؛ مهم ترین کاربرد و ویژگی آنها که باید بدانید!، این مطلب از گلپوش را مطالعه کنید.
نیم تنه اسپرت 6626

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.