سوتین پوش آپ یا پلانچ (push up bra) چیست و چه کاربردی دارد؟

سوتین پوش آپ یا پلانچ (push up bra) چیست و چه کاربردی دارد؟

برای مشاهده شیکترین و جدید ترین انواع مدل سوتین و شورت، با قیمت های ویژه همراه با تخفیفات استثنائی، به فروشگاه لباس زیر گلپوش مراجعه بفرمایید.
خرید ست شورت و سوتین

انواع سوتین پوش آپ (push up bra) یا پلانچ که به آنها سوتین چاکدار و یا یقه باز نیز گفته می شود، از جمله محبوب ترین انواع مدل سینه بند در بین بانوان شیک پوش است. سوتین پوش آپ؛ لزوما برای برجسته کردن سینه های کوچک طراحی نشده است و بسیاری از خانم ها، این لباس زیر زنانه را گزینه ای ایده آل برای داشتن ظاهری جذاب و زیبا می دانند. این سبک از سینه بند، در عین حال که استایل شما را زیباتر کرده و از سینه به خوبی پشتیبانی میکند. برای اینکه با ویژگی ها، مزایا و انواع سینه بند پوش آپ یا پلانچ، با این مطلب از فروشگاه لباس زیر گلپوش همراه باشید تا هر آنچه که درباره این نوع لباس زیر لازم است را بدانید را در مجله گلپوش آموزش ببینید.

سوتین پوش آپ
سوتین پوش آپ

سوتین پوش آپ چیست؟ سینه بند پلانچ چیست!؟

سینه بند پوش آپ یا یقه باز (push up bra)؛ یک مدل سوتین جادویی با حمایت بالا از سینه، برای استفاده و پوشیدن از زیر لباس های با یقه باز، خصوصا تاپ و پیراهن های بدون بند، گزینه ای ایده آل و مناسب است. علاوه بر این، سینه بند پلانچ دارای چندین بند است که میتوانید در صورت لزوم، تعداد آنها را اضافه کنید. هدف اصلی از استفاده از سوتین پوش اپ؛ استفاده در زیر لباس های باز و یا لباس مجلسی است چرا که این مدل از سوتین، به گونه ای طراحی شده که ردی را از خود در زیر لباس های باز نشان نمیدهد. در واقع سوتین پوش آپ، نوعی از سوتین اسفنجی یا سوتین چک دار است که به سینه حجم و فرم زیبایی میبخشد.
مدلی از سوتین پوش اپ
مدلی از سوتین پوش آپ و یا سینه بند پلانچ از برند گلپوش.

کاپ یا فنجان های این نوع لباس زیر، بدون درز هستند و مانند لباس زیر لیزری، به طوری که ردی از خود نشان نمیدهند. سیم زیرین سوتین پوش آپ، نامرئی و بالشتک شده است. همچنین، سوتین پلانچ؛ سینه را تا یک سایز، بزرگ نشان می‌دهد و پشت آن دارای سیلیکون برای حداکثر پشتیبانی از سینه ها است.
خرید لباس خواب زنانه

مطالعه بیشتر: لباس کراپ چیست؟ انواع مدل و کاربرد کراپ یا نیم تنه را بدانید.
مهمترین ویژگی های سوتین پلانچ یا پوش آپ چیست؟

اکثر مردم فکر می کنند که سوتین پلانچ یا پوش آپ فقط از بالشتک تشکیل شده است. در واقع این مدل سینه بند، معمولاً در قسمت پایین کاپ سوتین خود، مقدار کمی لایه مخصوص دارند، حتی در برخی از طرح ها، بالشتک قابل برداشتن و حذف میباشد. از دیگر ویژگیهای لباس زیر پوش آپ؛ این است که، کاپ های این مدل از لباس زیر زنانه، اغلب کمی به هم نزدیک هستند برای اینکه بتوانند اثر بالا برنده سینه ها را ایجاد کنند.

 

سوتین پلانچ
سوتین پلانچ

یک نکته مهم درباره سوتین های فشار بالا یا پوش اپ وجود دارد و آن این است که آنها باید در بدن راحت باشند. همچنین، فنجان های سینه بند پلانچ یا یقه باز باید به اندازه ای بزرگ باشند که تمام قفسه سینه را جمع کنند، در غیر این صورت فرد، احساس ناراحتی کرده و نیم تنه نیز نا زیبا به نظر خواهد آمد. اکثر مدل های سوتین پوش اپ؛ بدون درز هستند و برای همین با پوشیدن آنها، احساس راحتی کمک می کنید.
ست شورت و سوتین اسفنجی دکلته فانتزی 1746
ست لباس زیر فانتزی زنانه مدل گیپور دار و سوتین پوش اپ شورت نخی

مطالعه بیشتر: سوتین ورزشی چیست! با کاربرد انواع مدل سوتین ورزشی آشنا شوید.
انواع مدل لباس زیر پوش آپ

سوتین پوش آپ، در انواع میکروفایبر یا بافتی نرم، بدون درز، ضربدری، با بند قابل تنظیم، تأثیر بسیار چشمگیر و مثبتی بر روی اندام بانوان دارند. برخی از مدل‌های لباس زیر پلانچ، دو حالت بند معمولی یا ضربدری دارند. همچنین، بعضی از انواع دیگر این مدل سینه بند را می‌توان بدون بند پوشید تا شانه‌ها دیده شوند. سوتین بند متحرک، از این مدل ها هستند.

علاوه بر این، سوتین های پوش آپ، دارای نوارهای ضد لغزش برای حمایت بیشتر از سینه ها هستند. کاپ ‌های لباس زیر پوش آپ، اندازه‌های بسیار متنوعی را برای پاسخگویی به نیازهای بانوان ارائه می‌ دهند.
خرید بادی

در زیر انواع مدل لباس زیر پوش آپ یا پلانچ را به شما معرفی می کنیم:

سوتین پوش آپ بندی: مدل سوتین پوش آپ بند دار، مدلی از انواع سینه بند پوش آپ یا اسفنجی است. این مدل ها، ایده آل و مناسب برای انواع لباس خواب زنانه و یا پیراهن زنانه کوتاه است.
سینه بند پوش آپ بدون بند: سینه بند پوش آپ بدون بند، اگرچه ممکن است اثر بالا برنده و حمایت کمتری از سینه ها داشته باشند، اما این مدل های بدون بند یا تسمه مناسب، برای لباس ها و پیراهن های بدون بند و یا دکلته مناسب هستند.
لباس زیر پلانچ با بند های چند حالته: لباس زیر پلانچ با بندهای چند حالته، دارای بند هایی هستند که میتوانید آنها را به سلیقه خود تغییر دهید (مانند مدل ضربدری) و برای پنهان کردن بند ها در لباس ها یا پیراهن هایی با بند های ضربدری مناسب هستند.
سوتین پوش آپ با بزرگ کردن سینه: در صورتیکه می خواهید به جای یک سایز، به اندازه دو سایز سینه های خود را بزرگتر نشان دهید، از سوتین اسفنجی یا همان پوش آپ با خاصیت بزرگ کنندگی بهره بگیرید. برای مشاهده بهترین مدل های سوتین اسفنجی، به فروشگاه لباس زیر گلپوش مراجعه کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.