راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه؛ انواع مدل لباس خواب دخترانه، سبک، جنس

راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه؛ انواع مدل لباس خواب دخترانه، سبک، جنس

در این بخش از مجله گلپوش، به شما انواع مختلف لباس های خواب دخترانه مانند بلوز و شلوار، تاپ و شلوار، پیراهن، روبدوشامبر و همچنین در مورد جنس این لباس خواب ها از جمله ساتن، نخی و حریر را خواهیم گفت تا راحت تر بتوانید لباس خواب مناسب خود را انتخاب کنید.

در دنیای امروزه عوامل زیادی باید دست به دست هم بدهند تا افراد یک خواب دلچسب و راحت داشته باشند. لباس‌ خواب تاثیر بسیار زیادی در سلامت و راحتی خواب افراد دارد، برای همین لازم است شما در مورد راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه اطلاعات کافی را داشته باشید. از آنجایی که خانمها همیشه به تیپ و استایل خود حتی در زمان خواب، اهمیت می‌‌دهند، بنابراین این مسئله عاملی شده است تا تولیدکنندگان انواع مدل لباس خواب دخترانه، مانند گلپوش، انواع مدل و سبک و جنس از این لباس خواب ها را با بهترین مواد اولیه تولید کنند.

خرید ست لباس زیر

تمام حقایق مهم در مورد راهنمای خرید و انتخاب لباس خواب و همچنین حقایق مهم راهنمای خرید و انتخاب لباس زیر را در این سری از مطالب فروشگاه گلپوش، مطالعه بفرمایید.
مهمترین نکات در راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه

لباس خواب فانتزی
لباس خواب فانتزی

 

لباس خواب دخترانه به آن دسته از لباس هایی گفته می‌شود که برای راحتی و سلامت فرد موقع خواب استفاده می‌شود. این لباس خواب های زنانه، نسبت به لباس های معمولی، کمی بلندتر و گشادتر از حد معمول هستند. در واقع از اندازه طبیعی خود فرد بزرگتر می‌باشند تا احساس راحتی موقع خواب را فراهم کنند. نمونه لباس خواب دخترانه و زنانه را در این بخش از فروشگاه گلپوش مشاهده بفرمایید. در زمان انتخاب لباس خواب دخترانه و لباس زیر، حتما مواردی مانند راهنمای انتخاب سایز مناسب لباس زیر زنانه را در نظر داشته باشید.
لباس خواب دخترانه فانتزی217

لباس خواب فانتزی دخترانه از جنس ساتن ابریشم

لباس خواب دخترانه به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند:

لباس خواب دخترانه راحتی: این مدل از لباس خواب زنانه؛ به آن دسته از لباس های گفته می‌شود که نسبت به لباس های معمولی بلندتر و گشاد تر هستند تا راحتی بیشتری را موقع خواب ایجاد کنند.
لباس خواب دخترانه فانتزی : به لباس هایی گفته می‌شود که برای اشتیاق بیشتر همسر سر به خود پوشیده می‌شود و مانند انواع ست شورت و سوتین، نقش بسیاری در رابطه جنسی آنها دارد.

در مورد لباس خواب زنانه بیشتر بدانید: راهنمای خرید لباس خواب عروس؛ انواع جنس، مدل، محبوب ترین رنگ.
مدل لباس خواب نخی دخترانه جدید صورتی

تمام آنچه درمورد راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه باید بدانید

خرید انواع شورت و سوتین

چرا بهتر است از لباس خواب دخترانه استفاده کنیم!؟

همانطور که ورزش کردن و تغذیه مناسب تاثیر بسیاری بر روی سلامت افراد دارد، پوشیدن لباس خواب زنانه حتی موقع خوابیدن اهمیت زیادی داشته و از این رو دختران با پوشیدن لباس خواب دخترانه علاوه، بر اینکه احساس راحتی بیشتری موقع خواب دارند، باعث سلامت پوست و مو آنها میشود. همچنین پوشیدن لباس خواب دخترانه؛ احساس خوشایند و جذابیت را به خانم ها در مقابل خود، همسر و دیگران می‌دهد.
از آنجایی که ظاهر و تیپ و استایل و جذابیت برای همه افراد علی الخصوص دختران، بسیار مهم است پوشیدن لباس خواب های دخترانه که انواع مختلفی از آنها تولید شده‌اند اهمیت فراوانی در خانواده دارد و احساس اعتماد به نفس بیشتری را به دختران می‌دهد. از این رو چند عدد لباس خواب دخترانه زیبا و متنوع که به آنها اشاره خواهیم کرد برای خانم ها، مورد نیاز است.

برای مشاهده و خرید انواع لباس خواب فانتزی، لباس خواب عروس و ست لباس خواب زنانه؛ با تخفیف ویژه و محدود، به فروشگاه گلپوش مراجعه بفرمایید.
مدل های بلوز و شلوار لباس خواب نخی دخترانه جدید

استفاده از لباس خواب دخترانه باعث سلامتی پوست و مو می‌شود.

بیشتر بدانید: بهترین لباس خواب های تابستانی.

خرید کاستوم و سوتین

شیکترین مدل های لباس خواب دخترانه چه خصوصیاتی دارد؟

لباس خواب نخی دخترانه

در خرید لباس خواب دخترانه باید به شکل ظاهری ،مدل و شیک بودن آن دقت کنید تا در آن احساس راحتی بیشتر و اعتماد به نفس داشته باشید.

بنابراین برای انتخاب یک لباس خواب فانتزی و دخترانه شیک، که در آن احساس شیک بودن نیز داشته باشیم باید ویژگی های آن را بدانیم تا بتوانیم راحت‌تر انتخاب کنیم:

لباس خواب شما باید اندازه خودتان باشد، بنابراین در انتخاب سایز و اندازه لباس خود باید دقت کنید تا لباس روی اندام شما بنشیند. به جدول انتخاب سایز محصولات دقت کنید.
دخترانی که قد کوتاه و اندام ظریفی دارند، لباس های خواب با جنس ساتن ابریشمی، جلوه بسیار زیبایی به اندام آنها می‌دهد.
دخترانی که قد بلند و لاغر هستند؛ می‌توانند از لباس خواب های دخترانه طرح دار برای مثال ساتن با خط های افقی استفاده کنند.
دخترانی که کمی قد کوتاه و چاق هستند، بهتر است از لباس خواب های تنگ و جذب استفاده نکنند.
به طور کلی لباس خواب های دخترانه با جنس ساتن ابریشم و حریر، حس شیک بودن و اشرافی بودن بیشتری را به دختران می‌دهد.

مدل مناسب در راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه

ست لباس خواب
ست لباس خواب

 

راهنمای انتخاب لباس خواب دخترانه شیک

علاوه بر این ویژگی هایی که برای پوشیدن لباس خواب شیک دخترانه به آنها اشاره کردیم، رنگ این لباس ها تاثیر بسیاری بر جلوه و زیبایی آنها دارد. امروزه رنگ های قرمز ،سفید، مشکی، صورتی، طلایی و نقره ای طرفداران زیادی داشته و تولید کنندگان لباس خواب دخترانه از این رنگ ها بیشتر برای این لباس خواب ها استفاده می‌کنند. بنابراین رنگ لباس خواب دخترانه، در شیک بودن آن بسیار مهم است.
رنگ‌ها نفوذ و تاثیرات بالایی در روح و روان افراد دارند و می‌توانند در حد زیادی تنش‌های روحی را کاهش دهند و باعث آرامش شوند.

خرید روبدوشامبر

مطالعه بیشتر: بهترین روش شستشو لباس خواب؛ ساتن، نخی حریر و توری.
انواع مدل لباس خواب دخترانه

لباس خواب دخترانه در مدل های مختلفی در فروشگاهها موجود هستند و تولید می‌شوند تا دختران با توجه به شرایط که به آن ها اشاره کردیم و سلیقه خود بتوانند انواع مختلفی از این لباس خواب ها را انتخاب کنند. مانند بلوز شلوار دخترانه، تاپ شلوارک، پیراهن دخترانه و روبدوشامبر که به توضیح هر یک از آنها به طور مختصر می‌پردازیم.

برای خرید روبدوشامبر زنانه و خرید روبدوشامبر مردانه با قیمت ویژه و تخفیف استثنائی، به این بخش از فروشگاه گلپوش مراجعه کنید.
بلوز و شلوار دخترانه، از جمله محبوب ترین گزینه در انتخاب لباس خواب دخترانه

بلوز و شلوار راحتی قلبی victoria370

همانطور که اشاره کردیم لباس خواب های دخترانه انواع مختلفی دارند که شاید این عامل باعث شود تا انتخاب یک لباس خواب زنانه برای شما سخت به نظر برسد. اما شما با در نظر گرفتن شرایط و محیطی که می‌خواهید آن لباس خواب را بپوشید به راحتی می‌توانید لباس خواب مناسب خود را انتخاب کنید.
بلوز و شلوار دخترانه نوعی از لباس خواب می‌باشد که از جنس ساتن یا نخی در طرح و رنگ های متنوع و کمر کش می‌باشد، که در روزهایی که احتیاج به استراحت و مثلاً لم دادن روی مبل و خوردن یک فنجان قهوه دارید پوشیدن بلوز و شلوار دخترانه احساس راحتی بیشتری به شما می‌دهد و می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

برای مشاهده و خرید انواع مدل بلوز شلوار و بلوز شلوارک خواب زنانه با تخفیف محدود، اینجا کلیک کنید.

خرید لباس خواب زنانه
تاپ شلوارک دخترانه، ساده ترین و محبوب ترین مدل از لباس خواب دخترانه

شیک ترین مدل تاپ و شلوار و لباس خواب زنانه ابریشمی

تاپ؛ یک کلمه انگلیسی است که در واقع هر نوع پوشش و یا لباس خواب دخترانه ای است که از کمر تا گردن را می‌پوشاند. تاپ های دخترانه دارای دو بند قابل تنظیم (که می‌توانید اندازه آن را تنظیم کنید) و غیر قابل تنظیم هستند.
شلوارک، نسبت به شلوار قدی کوتاه تر دارد و معمولاً مقداری پایین تر از زانو می‌باشد. تاپ و شلوارک دخترانه در روزهای گرم تابستانی به خصوص روزهایی که احساس گرمای بیشتری می‌کنید انتخاب بسیار خوبی می‌تواند برای دختران باشد.
تاپ و شلوارک دخترانه در طرح ها و رنگ های متنوع از جنس ساتن ابریشم، ویکتوریا ، نخی موجود می‌باشد که هم جلوه زیبایی داشته و هم اینکه اندام شما را به خوبی نشان می‌دهد و همینطور باعث خنک شدن شما در شب های گرم می‌شود. اگر زود گرمتان می‌شود و احساس خنکی را دوست دارید و به تیپ و استایل زنانه خود اهمیت می‌دهید، داشتن چند دست تاپ و شلوارک دخترانه در رنگ و طرح متنوع (ساده ،طرح دار،کار شده با تور و گیپور) لازم است.

خرید لباس خواب
پیراهن دخترانه، گزینه ایده آل برای انتخاب لباس خواب دخترانه

پیراهن زنانه نوعی پوشاک است که از اتصال دامن، بالاپوش و سینه بند تشکیل می‌شود.

پیراهن‌های خواب دخترانه در اندازه و مدل های مختلف وجود دارند و به گونه ای گشاد طراحی شده‌اند تا راحت، حرکت کنید و به راحتی آنها را بپوشید. پیراهن خواب دخترانه به دو صورت، کوتاه یا بلند می‌باشد. که بسته به سلیقه خود دختران می‌‌توانند انواع مدل از پیراهن کوتاه یا بلند را داشته باشند اما معمولاً کسانی که قد کوتاه تری دارند بهتر است از پیراهن های کوتاه و کسانی که قد بلندی دارند پیراهن دخترانه بلند انتخاب کنند. پیراهن خواب دخترانه گشاد و حالت راحتی دارند و به طور کلی جذب نیستند.
پیراهن خواب دخترانه معمولا به صورت تکی پوشیده می‌شود و همینطور میتوانید پیراهن را طوری انتخاب کنید که آنرا با لباس دیگری برای مثال ربدوشامبر (رویه) ست کنید تا حالت پوشانندگی داشته باشد و حس اشرافی بودن بیشتری داشته باشید.
روبدوشامبر دخترانه، شیکترین سبک از انواع مدل لباس خواب دخترانه

شیک ترین مدل روبدوشامبر زنانه ابریشمی طرح فلامینگو

همانطور که در مطالب قبلی مجله گلپوش، توضیح دادیم، روبدوشامبر در اصل کلمه ای فرانسوی به معنای لباس خانه می‌باشد، که در ایران ممکن است ربدوشام هم تلفظ شود. همانطور که از نامش پیداست، روبدوشامبر دخترانه؛ لباسی است که در خانه و بر روی دیگر لباس ها مانند پیراهن دخترانه پوشیده می‌شود. ربدوشامبر دخترانه معمولاً دارای یک کمربند برای رساندن آنها به هم و یا جیب است. در انتخاب روبدوشامبر دخترانه، اول از همه باید به جنس آن دقت کنید که ماندگاری و زیبایی داشته باشد برای مثال جنس ساتن ابریشم فوق العاده است. انواع مدل روبدوشامبر زنانه و مردانه را در این بخش از گلپوش مشاهده بفرمایید.

روبدوشامبرها انواع کوتاه و بلند دارن و اکثرا جلو باز هستند و معمولا با یه بند دور کمر بسته میشوند.

خرید روبدوشامبر
لباس خواب بارداری

لباس خواب‌های حاملگی برای راحتی خانم‌های باردار و یا خانم‌هایی که تازه زایمان کرده‌اند و شکم بزرگی دارند، طراحی شده‌اند؛ بنابراین می‌توانند با این لباس‌ها به راحتی استراحت کنند. بعضی از این لباس خواب‌های حاملگی برای زنانی که تازه زایمان کرده‌اند طوری طراحی شده‌اند تا کار مادرها آسان‌تر شود و بتوانند راحت‌تر به بچه هایشان شیر بدهند. با وجود تمام قابلیت های این لباس، با پوشیدن آن می‌توانید استایل خودتان را هم حفظ کنید.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.