همه چیز درباره برند ویکتوریا سکرت

همه چیز درباره برند ویکتوریا سکرت

همه چیز درباره برند ویکتوریا سکرت

برند ویکتوریاسکرت
برند ویکتوریاسکرت

اگر بخواهید همه چیز درباره برند ویکتوریا سکرت را بدانید باید گفت که با توجه به دسترسی راحت اطلاعات در فضای مجازی باعث شده نام اکثر برندها با گوش ما آشنا باشد و یکی از این برندها که شما هم قطعا نام آن را شنیده اید ویکتوریا سکرت است که در دنیا نعروفیت بالایی را به خود اختصاص داده است

همه چیز درباره برند ویکتوریا سکرت
همه چیز درباره برند ویکتوریا سکرت

 

 

“ردی ریموند” موسس برند ویکتوریا سکرت است او و همسرش اولین فروشگاه خود را در کالیفورنیا تاسیس کردند و هدف از آغاز فروشگاه لباس زیر زنانه بود که مردان نیز بتوانند به راحتی در آن خرید کنند آنها نام فروشگاه شان را از عصر ویکتوریا الهام گرفتند و همسر ریموند تلاش کرد تا دکور فروشگاه شان به این عصر نزدیک باشد تا از این طریق مشتریان بیشتر ترقیب به خرید شوند.

در ابتدا کار آنها به خوبی پیش رفت و موفق شدند تا چندین شعبه ی دبگر نیز تاسیس کند. اما پس از مدتی شرایط بر وقف مراد آنها پیش نرفت و ریموند در آستانه ورشکستگی قرار گرفت . او ناچار شد تمام شوعبات به همراه نام برند خود را به سرمایه گذار موفق آن زمان یعنی” وکسنر” بفروشد .

برند ویکتوریاسکرت در زمینه تولید انواع شورت و سوتین، ست لباس زیر، کاستوم و لباس خواب فعالیت دارد.

جالب است بدانید!

با اینکه برند ویکتوریا سکرت هنوز با قدرت پیش می رود اما زندگی برای موسس آن به هیچ وجه آسان نبود و بعد از اینکه در گرداب ورشکستگی گرفتار شد و از همسر خود جدا شد با سقوط از پل بزرگ گلدین گیت به زندگی خود پایان داد

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.