کاپ سوتین چیست؟ تفاوت انواع کاپ سینه بند با یکدیگر؟!

کاپ سوتین چیست؟ تفاوت انواع کاپ سینه بند با یکدیگر؟!

کمردرد، مشکلات سینه و ناهنجاری های وضعیتی میتواند ناشی از استفاده از سوتین نامناسب باشد. همانطور که می بینید، دانستن این جزئیات و اندازه گیری های دقیق برای خرید سوتین مناسب، بسیار مهم است. بنابراین، ما در این بخش از فروشگاه گلپوش درباره انواع سایزهای کاپ سوتین و نحوه محاسبه آن بیشتر با شما صحبت میکنیم.
خانم ها، اغلب در انتخاب مناسب اندازه سوتین اشتباه میکنند، زیرا واقعاً اندازه صحیح سینه های خود را نمیدانند. چرا که لباس زیر زنانه، باید هم با کانتور (قفسه سینه) و هم با کاپ سینه، سازگار باشد. آیا شما همه چیز در مورد کاپ سوتین را میدانید؟! با کاربرد و تفاوت های انواع کاپ سینه بند آشنا هستید؟! احتمالا شما هم در نحوه اندازه گرفتن سایز سینه، دچار سردرگمی شده اید. برای مثال، خانم هایی هستند که اندازه سوتین را با توجه به کاپ یا جام آن و برخی دیگر با توجه به کانتور یا نوار پاینی سینه بند، سایز را تعیین میکنند. پوشیدن سوتین با سایز نامناسب؛ نه تنها مشکلات زیبایی بلکه مشکل سلامتی را نیز به همراه دارد.

کاپ سوتین
کاپ سوتین

خرید ست شورت و سوتین

کاپ سوتین چیست؟

به طور کلی اندازه سوتین؛ شامل دو قسمت اندازه گیری (نوار یا قفسه سینه و کاپ یا فنجان) میباشد. اندازه کاپ سوتین؛ نشان دهنده اندازه سینه نیست!، بلکه نشان دهنده تفاوت بین قفسه سینه و خود سینه است.
اندازه سینه بند، به محیط یا عرض پستان، اشاره دارد در حالی که کاپ یا فنجان سینه بند، واقعاً حجم سینه را نشان میدهد. برای مثال، کاپ A کوچکترین نوع سوتین در بازار است و لباس زیرهای با کاپ H برای خانم هایی با سینه های بسیار بزرگ هستند.
تعریف کاپ سوتین

کاپ سوتین چیست؟

بنابراین، هنگامی که تفاوت بین کاپ سوتین b و c را بدانید (این دو بیشترین فراوانی را دارند)، انتخاب لباس زیر متناسب با نیاز واقعی شما، آسان تر خواهد شد.
اندازه گیری سینه ها برای انتخاب لباس زیر مناسب

اولین چیزی که در انتخاب و خرید یک سوتین باید به آن توجه کرد، محاسبه اندازه آن است و برای انجام این کار تنها یک راه صحیح وجود دارد. به خاطر داشته باشید که باید بدون لباس و در روزهایی که پریود نمی شوید این کار را انجام دهید، زیرا قاعدگی باعث افزایش حجم سینه میشود.
خرید لباس خواب

همچنین مهم است که بدانید، سینه ها در طول سال از نظر اندازه و شکل متفاوت هستند. بنابراین، اندازه گیری سینه ها باید بیش از یک بار در طول زندگی تکرار شود. علاوه بر این، نمودار اندازه گیری استفاده شده توسط هر برند برای لباس زیر، ممکن است متفاوت از یکدیگر باشد.
بنابراین، اندازه ی یک سوتین، ممکن است با تولید کننده و شرکت دیگر مطابقت نداشته باشد. در واقع در برخی موارد، بسته به نوع اندازه مورد استفاده، بین 10 تا 15 سانتی متر از اندازه گیری اولیه کانتور یا قفسه سینه، اضافه یا کم می شود.
اندازه زیر سینه برای انتخاب سایز لباس زیر
اندازه گیری سینه برای انتخاب سایز سوتین
خرید بادی و گن

انواع کاپ سوتین

اندازه کاپ سوتین
اندازه کاپ سوتین

همانطور که می دانید، سایزهای سوتین دارای یک عدد و یک حرف انگلیسی در کنار خود هستند. عدد مورد نظر اندازه کانتور بدن در ارتفاع سینه است که با اندازه گیری محیط تنه زیر خط سوتین، به دست می آید. سپس باید به عدد بدست آمده، مقدار 15 را اضافه کنید.
حرف مورد نظر (مانند A,B,C) عبارت است از کاپ (اندازه سینه ها) که در بالای سینه در ارتفاع هاله ها اندازه گیری میشود.
کاپ ها به حروف تقسیم می شوند که A کوچکترین حروف است و با افزایش اندازه آنها به ترتیب حروف الفبا پیشرفت می کند.
اگر نتیجه تفریق کانتور سینه و کاپ سینه ها بین 10 تا 14 سانتی متر باشد، جام مناسب کوچکترین اندازه یعنی A است.
کاپ B همان جامی است که باید توسط خانم هایی انتخاب شود که اختلاف اندازه سینه و تنه آنها بین 15 تا 17 سانتی متر می باشد.
بانوانی که باید از کاپ C استفاده کنند، تفاوت اندازه کانتور و دور سینه آنها بین 17.5 تا 20 سانتی متر است.
کاپ D لباس زیر با اختلاف سینه و نیم تنه بین 20 تا 22.5 سانتی متر می باشد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.