نکاتی که زنان برای انتخاب لباس زیر خود باید بدانند

نکاتی که زنان برای انتخاب لباس زیر خود باید بدانند

نکاتی که زنان برای انتخاب لباس زیر خود باید بدانند

نکات مهمی که در ارتباط با لباس زیر زنانه باید مد نظر قرار بگیرد شامل جنس، سایز و مدل آن است. مهم ترین نکته، جنس پارچه و الیافی است که در آن به کار رفته، بهترین جنس برای استفاده ی روزانه پارچه نخی می باشد.

ست لباس زیر زنانه
ست لباس زیر زنانه

 

ساده‌ترین و نرم‌ترین جنس برای پوست شما، که هم جذب‌کننده خوبی است و هم هوا را به‌خوبی از خود عبور می‌دهد، نخ است. دکتر کلی-جونز می‌گوید: «به این دلیل که نخ قدرت جذب‌کنندگی مناسبی دارد، با جذب رطوبت، به سلامتی شما کمک می‌کند».

الیاف مصنوعی مانند نایلون و اسپندکس به اندام‌ شما اجازه تنفس نمی‌دهند. درعوض، با نگه‌داشتن گرما و رطوبت محیط را مستعد عفونت می‌کنند.

با توجه به این که لباس زیر زنان ارتباط مستقیم با بدنشان دارد لذا برای انتخاب مناسبترین لباس به نکاتی باید توجه کرد. در این متن دو بخش اصلی لباس زیر یعنی شورت و سوتین مد نظر است و مواردی مانند لباس خواب را در بخش های دیگر مورد بررسی قرار می دهیم.

سایز لباس زیر شما باید اندازه باشد . از طرفی خرید لباس هایی که فرم مناسبی در اندام شما ایجاد نکند برایتان مناسب نیست به همین منظور میتوانید از گن ها و کاستوم ها در زیر لباس هایتان استفاده کنید.

 

لباس زیر های که برای مصرف روزانه خریداری می کنید باید راحت باشد و از متریال های ضد حساسیت باشد از نکاتی که زنان برای انتخاب لباس زیر خود باید بدانند .

بعد از خرید لباس زیر آن را با آب ولرم و صابون بشویید و حتما در نور آفتاب قرار دهید تا حتما خشک شود و تمام قارچ و باکتری های احتمالی را از بین ببرد.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفاً پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید:

  • فارسی بنویسید، از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • تجربیات شما می تواند در تصمیم گیری سایر کاربران جهت خریداری محصولات مفید باشد ، لطفاً اطلاعات مفید و مربوط به محصول فوق را با توجه به تجربیات خود به اشتراک بگذارید.
  • در هر دیدگاه می توانید حداکثر 5 مورد نقاط قوت و ضعف محصول را ثبت کنید.
  • از ارسال لینک‌ و اطلاعات شخصی از قبیل تلفن، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی خودداری کنید.
  • از بکار بردن کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز و قومیتی دارند خودداری کنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.